Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت زخم عمل تخلیه رحم
بعد از هفت ا رواز عمل تخلیه رحمم ترشحات زیادی ااز محل زخم دارم برای درمان عفونت در خانه چیکار کنم
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشین لطفاعکس رنگی تفسیرکنین ممنون میشم دکتر،پس ازتزریق ماده حاجب ازراه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به چپ قرارگرفته کاویته رحم نرمال،لوله های رحم دردوطرف باتاخیرحاجب شده،اتساع میلددربخش آمپولرآنهادیده میشودوspillageآنهاباتاخیرصورت گرفته ودرحدجزئی است،میخواستم بدونم بااین موضوع میشه باردارشدیابایدلاپاراسکوپی بشم
- جوال پاتولوژی هیستروسکوپی
در قسمت جواب یه جمله نوشته شده که فکر من و درگیر کرده Fragments of inactive endometrium(sampling from lower segment or ovarian failure) آندومتر غیر فعال یعنی چی؟ نمونه در ۸ قاعدگی گرفته شده توی سونو هر ماه آندومتر رو نرمال گزارش می کرد
- هسیتوسکوپی
Endometrial polyp. I\'d endocervicitisChronic polypo
- خونریزی زیاد وفیبروم
باعرض سلام وخسته نباشید ماه قبل بیشترازچهارده روز خونریزی قاعدگی داشتم که بامراجعه به دکتر به من قرص مفنامیک اسید وترنسیددادن وگفتن فیبروم دارم وبایدکورتاژانجام بدم بامصرف این قرص هاخونریزی کم شدولی قطع نشدتااینکه درحدلکه بینی رسید ومن ترسیدم مفنامیک اسید مصرف زیادش ضررداشته باشه خوردنشوقطع کردم ودوباره خونریزیم زیادشد ودوباره مفنامیک اسیدم مصرف کردم همراه ترنسیدوتواین مدت برای عمل کورتاژ وآزمایشات قبل ازعمل به بیمارستان رفت وامدکرذم ومبتلا به کرونا شدم ودوهفته هم بخاطر کرونا توقرنطینه بودم وهمچنان ترنسید ومفنامیک اسیدرومصرف کردم وحالا کرونام خوب شده دکترگفتن فعلاکورتاژ نمیتونی انجام بدی چون کرونایه ماه توبدن میمونه ومن الان هنوزم این دوقرصومصرف میکنم یه مدت خونریزی کاملا قطع شد والان بعضی اوقات لکه بینی دارم میترسم این دوقرصورومصرفشوقطع کنم ودوباره اون خونریزی شدید شروع بشه الان یک ماه بیشتره که این دوقرصومصرف میکنم خواهشا راهنماییم کنین چون نزدیک یائسگی هستم خونریزی طولانی شده ؟من46سالمه الان نمیدونم چیکارکنم واین دوقرصوتاکی مصرف کنم .
- سوال
خانم دکتر میشه در مورد عمل هیستوروسکپی کنی توضیح بدید من خیلی میترسم
- بارداری
سلام من ۳۰ سالمه سه ماه میشه عمل هیستروسکوپی انجام دادم به خاطر خونریزی شدید ،پولیپ رحم داشتم دکتر برام بعد از عمل قرص استروژن وپروژسترون تجویز کرده ۳ ماهه دارم استفاده میکنم دکترم گفت اقدام به بارداری کن الان وسط سیکل ماهانه هستم لکه بینی دارم احتمال بارداری با مصرف این قرص ها وجود داره ،ممنون میشم پاسخ بدهید
- Fedezd fel a Chicken Road egy megbízható online kaszinóban biztonságos környezetben az elemzésünkkel.
Játékszoftver-cég által tervezett Chicken Road humorral, szórakozással és eredetiséggel tölti meg az élményt.Játékmenet és hangulat Üdvözlünk egy ostoba világban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A felület élénk, vicces effektekkel. A hangulat feldobja a hangulatot.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road nem okoz csalódást. Várhatod:Szabad pörgetések Szorzók Valtozó tárcsák Meglepetés ScatterekA játék közben esélyed van mini-játékokat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Jó hír: biztonságos kaszinók felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Mint például: LeoVegas ingyenes pörgetésekkel a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után szórakoztató élmény.Erősségek Vonzó szorzók MobilbarátTudnivalók Nem komoly játékosoknak
A szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road frissítő szórakozás.
- سرطان کیست
سلام وقت بخیر ، ۴۸ سالمه و سه ساله ازدواج کردم و بچه هم ندارم. من تازه با آزمایش خون تست CA125 36/5mm. فهمیدم کیست یونی لوکولار دیواره نازک ، تومور میباشد ، میخوام بدونم با عمل کاملا برداشته میشه یا که باید قرص و شیمی درمانی هم بشم. ممنونم از جوابتون البته من چند تا فیبروم ، که یکی شون بزرگ به ابعاد ۸۰×۹۰ mm هست هم دارم.
- پولیپ وبارداری
سلام خانوم دکتر،ممنون ازجوابتون،من بیمارخودتون هستم،ببخشیدزیادسوال میپرسم،برای یادآوری میگم من پولیپ ده میلیمتری دارم،اگه باوجودپولیپ بارداربشم ریسک سقط جنین وجودداره درسته؟بهترنیست اول جراحی کنم نظرشماچیه،ممنون
- خونریزی
سلام . من عمل هیستروسکوپی برای برداشتن پولیپ انجام دادم و دکترم بهم گفتن که چسبندگی رحم دارم و بهم قرص جلوگیری از بارداری تجویز کردن . الان یک ماهه دارم مصرف میکنم و خونریزی شدید دارم و هنوز خونریزیم قطع نشده. (بهم گفتن قرص های سفید آخرش رو مصرف نکنم و برم بسته بعدی) اما همچنان خونریزی دارم. بنظرتون چیکار کنم ؟
- هیستروسکپی
سلام خانم دکتر، من دوهفته پیش عمل هیستروسکوپی داشتم به دلیل وجود میوم وپولیپ. دکتر معالجم برای من قرص مدروفوم وکپسول آنتی بیوتیک وقرص فریون تجویز کردن. درست سر وقت من پریود شدم وخدا وشکر این دفعه درد نداشتم. ولی امروز روز دهم پریودم ومن هنوز خونریزی قطع نشده. به نظرتون من چه کاری باید انجام دهم. باتوجه به اینکه دکترم رو روز شنبه میتونم ببینم.
- جراحی پولیپ
سلام من حدود ۲۲ اسفند برام برداشتن پولیپ و کورتاژ تشخیصی باهم انجام شده چون مدت زیادی لک بینی بین دوقعدگی داشتم بعد برداشتن ۷ روز خونریزی داشتم بعدش تا ۵ اردیبهشت پاک بودم بعد پریود شدم از دیروز که میشه دوز ۱۳ لک بینی دارم باز جواب پاتولوژیست پولیپ خوش خیمه آیا طبیعی هست بازم لکه بینی؟
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
non_polyp endometrium, cystic hyperplasia without atypia
- قرص جستیران
سلام ۴۹ ساله هستم به علت خونریزی شدید هیستروسکوپی شدم گفتن میتونی هیستروکتومی بشی یا دارو درمانی انجام بدیم قرص جستیران تجویز شد آیا تاثیری در کاهش ضخامت رحم داره؟ و اینکه واقعا این قرص باعث چاقی میشه ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر راستش من حدودا یکماه پیش سرکلاژ شکمی شدم سر وقت خودش پریود شدم الان بعد دوهفته دوباره پریود شدم طبیعیه یا باید برم دکتر؟
- پولیپ رحم
سلام خانوم دکتر من پولیپ رحمی داشتم هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- جراحی پولیپ رحمی
سلام من مشکل چهار روز لکه بینی قبل پریودی داشتم با سیکل منظم ۲۶روزه بعد سونو مشخص شد پولیپ یک سانتوس نیم دارم دو ماه پیش هیستروسکوپی شدم و جواب پاتولوژی خوب بود ۳۷سالمه و فرزند ندارم دوماه گذشته بدون لکه بینی سرموعود پریود شدم ولی این ماه باز مجدد چهار روز مونده ب پریود ترشح قهوه ای دارم یعنی پولیپم مجدد بعد دو ماه برگشته؟چیکار باید کنم؟داروی خاصی باید مصرف کنم؟تورو خدا جوابمو بدین خانوم دکتر من از یه شهرستان خیلی کوچیک هستم دلیل این اتفاق چیه؟
- امپول واریوپپتیل
با سلام من حدود یک ماه پیش عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی انجام دادم دکتر برای من ۳ عدد امپول واریوپپتیل تجویز کردن که هر ۲۸ روز یکبار باید تزریق کنم من همونروز اولی رو تزریق کردم بعد ۲۸ روز دومی و الانم منتظرم که ۲۸روز اینده اخری رو هم تزریق کنم منتها سوالم اینه چرا اصلا پریود نمیشم من تو حالت عادی نهایتاچند روز تاخیر داشتم اما حالا حدودا دوماهه پریود نشدم طبیعیه؟قصدم از عمل هم جهت بارداری هست


