Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام 44سال ارسال 82دنبال این قضیه هستم نتیجه نگرفتیم همسرم متولد1352می باشد..جندیبارپیش دکترصدری میکرو انجام دادیم نتیجه نگرفتیم به تهران موسسه رویان رفتیم اونجا هم نتیجه نگرفتیم؟الان دوباره می خواهیم دوباره اقدامات را انجام بدهیم
- بلرداری
سلام خانوم دکتر من ۵هفته باردارم دردپریودی دارم ترشحاتم آبکی شده تکرارادرار هم دارم...خاستم بدونم مشکلیه؟
- درد در ناحیه سیزارین
مدت ۲۵ روز بعد از عمل سزارین در ناحیه زخم سوزش پیدا شده دلایل و راه حل آن چیست ؟
- فقط خدا
سلام خوب هستید من چند ماهه تواقدام هستم رفتم پیش متخصص زنان بهم قرص لتراکس داده خیلی دوست دارم بارداربشم پس باشه گفتن هرکس لتراکس بخوره بوش پسر میشه
- سلام وقتی ادنوم هیپوفیز در میاد پرولاکتین بالا میره، چرا این غده در میاد علتش چیه ازمایشاتم همگی خوب بودن و هیچ مشکلی نداشتم حتی هرمونی، فقط پرولاکتین ۲۸ و ادنوم کوچک، بخاطر نامنظمی پریودی یا چی؟
- آ یو دی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲ ساله ازدواج کردم تاحالا به روش طبیعی جلوگیری کردم . الان میخوام ببینم میتونم دستگا آ یو دی بزارم و این که روش مطمئنی هستش؟ و من بچه ندارم بعدا بخوام بچه دارم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ باتشکر🙏
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام روزتون بخیر من ۲۴ سالمه و مجرد هستم و برای اولین بار دوره پریود من طولانی شده حدود و نزدیک به ۱۰ روزه بعد از اتمام پریودم همچنان لک و خونریزی خفیف دارم، اینم خدمتتون بگم ک من نزدیک ب ۵ کیلو ماه گذشته کم کردم
- خارش باسن
سلام من نزدیک به دو ماه هس که خارش باسن و اطراف مقعد داشتم الان شدید شده و حتی به بیکینی و مقعد هم رسیده چیکار باید بکنم خیلی شدیده
- سلام من ۱۹سالم حامله نمیشم تنلی تخمدان دارم.
- آزمایش amh
سلام
من ۲ اسفند ۹۶ سقط در ۵ هفته داشتم که اولش با لکه بینی شروع شد و بعد لخته خون داشتم و درنهایت سقط شد. در تاریخ ۱۶ فروردین عادت ماهیانه شدم که روز ۶ام عادت آزمایش amh دادم که ۴.۸ بود. میخواستم بدونم که آیا خوبه و یا اینکه مشکلی وجود داره؟ - بقایای بارداری
سلام. من حدود دوهفته از سقطم میگذره سونو دادم بقایای ۱۶ سیسی داشتم دارو مصرف کردم لی هنوز سونو ندادم تو این ده روز که دارو مصرف میکردم چندتا تیکه کوچیک دفع کردم آیا نیاز به کورتاژ هست یا بقایای دیگه با پریود خارج میشه؟؟
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- عفونت ادراری مادر شیرده
سلام عفونت ادراری گرفتم به بچه شیر میدم و مبتلا به فاویسمم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز . من آی وی اف کرده ام و الان 12 هفته و 5 روز است که برای اولین بار باردارم . علت عمل کم تحرکی اسپرم همسرم بود. قدم 158 و وزنم 55.8 میباشد. جنینم سالم با ضربان قلب 157 ، جفت خلفی و لولایینگ . آیا با این شرایط میتوانم طبیعی زایمان کنم ؟
- انتقال جنین
سلام من امروز ده روزه که انتقال جنین کردم جنیهام سه روزه بودن نگارنی من اینجاست انتقال در روز ۲۳ پریودم بوده ایا شانسی برای بارداری هست خیلی نگرانم
- درد
با سلام علت در کلیتوریس واژن نمیدونم اسمشو درس میگم یا چیز دیگه ای هست نوک بالایی چرا دست میزنم بهش درد میگیره طبیعی هست ؟
- سلام خانم دکتر ببخشید سونو پستان دادم نوشته نسج فیبروگلاندولار هر دو برست درکوادران خارجی افزایش یافته لطفا بگین یعنی چی چکار کنم
- لوپ روده ای دیلاته به دیامتر 7میلیمتر در جنین چگونه است
آیا این لوپ روده ای دیلاته برای جنین خطری به بار می آورد؟
- سهیلا
سلام من یک ماه پیش دستم با مقدار خیلی خیلی کم مایه منی مرد اغشته شد و نیم ساعت بعدش با همون دستم ناحیه تناسلی خودمو لمس کردم الان پنج روز از پریودیم میگذره و من پریود نشدم خیلی استرس دارم ممکنه حامله باشم؟
- بکارت
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم من وقتی برای اولین عادت ماهانه شدم بعد از دوران هفت روزم اندازه یک بند انگشت داخل واژنم کردم ولی همون لحظه خون ریزی نداشتم بعد نیم تا یک ساعت بعد از من خون اومد ولی واژنم درد و سوزشی نداشتم فقط کمرم یکم درد داشت خواستم بدونم بکارتم آسیب دیده


