Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
کیستهموراژیک3سانتیواندومتریوزدارمبا مراجعهبهپزشکدانال200روزیدوبارباقرص ترنسیدتجویزکردندولیمشکلپریودطولانی منحلنشد
- پریودنامنظم
سلام ببخشید من الان ۲ماهه پریودم بعد دکترم بهم قرص ریپاون داده چون جراحی بینی دارم گفته قرص هورمونی بهت نمیدم ولی از اون موقع خونریزی من خیلی شدید تر شده چیکار کنم
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز. من 56 روز پیش عمل میکرو انجام دادم که متاسفانه جواب آزمایشم منفی شد و برای تکرار میکرو باید بعد از دوماه مراجعه میکردم. ماه پیش پریود شدم . ولی این ماه حدود 7 روز از موعدم گذشته ولی هنوز پریود نشده ام. تقریبا یک هفته است که دردی شبیه پریود دارم . تا دو روز پیش حالت تهوع داشتم و چشمهایم سیاهی میرفت . ترشح دارم که ابتدا بی رنگ بود ولی الان مقدرش کم شده و کمی مایل به سفید است. این پریود نشدن بخاطره عفونت است یا باردارم ؟
- ضخامت اندومتر
ضخامت اندومتر رحمم در سونو گرافی ۱۲ mm بود دقیقا یک روز بعد از سونو پریود شدم ایا جای نگرانی دارد؟
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام حجم تخمدان ها افزایش یافته فولیکول های ریز با موقعیت محیطی در هر دو تخمدان رویت میشود کیست یونی لوکولار به ابعاد 28*40 در تخمدان راست مشاهده میشود
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - جرراحی فیبرم
من ۶ اسفندلاپارسکوپی شدم..الان دوماه پریودمیشم...چیکارکنم
- لکه بینی
سلام. خانمی 26 ساله هستم دو فرزند دارم به ترتیب 7 سال و 6 سال. روش جلوگیری طبیعی داشتم تا اینکه اسفند ماه سال 94 آمپول ضد بارداری 3 ماهه تزریق کردم. از آن وقت تا مرداد سال 95 پریود نشدم. تا اینکه 3 شهریور پریود شدم مثله قبل که چطور میشدم تقریبا 7_8 روز طول کشید تا پاک شدم دوباره در همان شهریور ماه روز 26 ام لکه بینی هایی همراه با درد شکم کمر و حالت های سوزش بهم دست داد. لکه های خیلی غلیظ و بدبو و حالت جرکی داشتن گاهی تا اینکه رفته رفته رقیق تر شد و رنگ اصلی خون ترشح شده تو پریود رو پیدا کرد. ولی این خونریزی ادامه داره تا الان و چند روز دیگه یک ماه کامل میشه که این حالت رو دارم. نمیدونم مشکلم چیه. من قبل از اینکه آمپول ضد بارداری بزنم خیلی عادی پریود میشدم ولی بعد از اون سیستمم بهم ریخت. ممنون میشم راهنماییم کنید.
- پریود
سلام خانم دکترشرف الدین من بعدازاینکه داروهای بارداری مصرف کردم دوسه ماه اول پریودم خوب شده بود اما بازم تیر ماه لک شدم دوسه روز مردادماهم اصلا پریود نشدم علتش چیه خانم دکتر
- پریود و بارداری .
سلام اگر چند روز بعد رابطه پریود شویم ، بازم احتمال بارداری هست یا نه؟؟؟ پریودمون باید چطوری باشه؟؟
- پریودنشدن درشیردهی
سلام خسته نباشین من دخترم 10 ماهشه قفط شیرخودمومیخوره همیشه گریودام جلوتربودیعنی اگه 7پریودمیشدم ماه بعد6 پریودمیشدم الان 4 روزه ازوقت پریودم گذشته میترسم باردارشده باشم جلوگیری طبیعی داشتیم قبل 6 ماهگی دخترم دوسه ماه قرص شیرده خوردم تاچندروز وقت دارم پریودبشم اگه نشدم بایدچیکارکنم احتمال بارداری است وکی میتونم بی بی جک تست کنم ممنون میشم جواب بدین
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید ، یک سال پیش ب علت خود ارضایی دچار بیرون زدگی نوک تیزی از کلیتوریس شدم که هنوز گاهی اوقات بیرون میاد و درد ناک هست وقتی بهش چیزی برخورد میکنه ، لطفا راهنماییم کنید ، میترسم
- زنان
سلام خانم دکتر، میخواستم بدونم علت سقط با درد و خونربزی در ماه پنجم بارداری چیه؟
- امپول دکاپپتیل
دو روز است امپول دکاپپتیل زدم و خونریزی ام سه برابر شده هر شش ساعت ترنسید میخورم ولی تفاوتی حاصل نشد چه کنم خونریزی بند اید
- اقدام بارداری
سلام خانوم دکتر.پنج روز از پمادکلوترومازل واژن استفاده کردم و اقدام به بارداری کردم مشکلی پیش میادمجددپمادواژینال رو شروع کنم . برای اسپرم واقدام بارداریم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید
- آیا عکس رنگی رحم و تخمک اهدایی الزامی است؟
با سلام و احترام،
خانم دکتر عزیز ضمن عرض خسته نباشید. اینجانب 39 سال سن دارم چهار سال از ازدواجم میگذرد و تاکنون دو مرحله آی یو آی انجام دادم که ناموفق بوده. حال تصمیم به آی وی اف دارم، میخواستم بدونم آیا عکس رنگی قبل از آی وی اف الزامیست؟ آیا با توجه به سنم اگر از تخمک اهدایی استفاده کنم، میتوانم درصد موفقیت آی وی اف را بالاتر ببرم؟ - سلام من دو سال یائسه شدم دکتر بهم قرص استرادیول داده ایا امکان پریود شدنم هست ؟؟
- قرص اورژانسی و ژلوفن
سلام من تقریبا پس از ۹ ساعت مصرف قرص اورژانسی ؛ از قرص ژلوفن استفاده کردم ایا این امر باعث خنثی شدن قرص اورژانسی میشود؟؟
- بارداری
سلام 21 سالم هستش 4ماه دیگه عروسیم هستش ولی دخترم وازمایش باردار مثبت بود چکارکنم
- تفسیر ازمایش
سلام خسته نباشید من 3 سال پیش آزمایش AMH دادم 1.7بور دو دفعه هم ای وی اف انجام دادم حالا باز این آزمایش انجام دادم 3.10 هست سوال من اینکه بعد 3 سال با دو دفعه ای وی اف مگه نباید الان ذخیره تخمدان کم شده باشه پس چرا بیشترهه؟؟ ممنون میشم جواب بدید


