Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص دزوسپتیو
سلام وقت بخیر خسته نباشی ببخشید من مدتی خونریزی داشتم و پیش خانوم دکتری رفتم ایشون گفتن پولیپ دارم و ب مروز زمان با قرص و آمپول و مرتب سونو رفتن پولیپ از بین رفت اما برای مرتب شدن بموقع عادت ماهانه قرص دزوسپتیو برام تجویز کردن ک س ماه استفاده کنم اما ماه اولی و دومی ک استفاده کردم مرتب باز خونریزی دارم میشه راهنمایی کنید لطفا ب چ علت و چیکارکنم
- سرکلاژ شکمی
سرکلاژ شکمی عوارض بدی داره؟
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر من سونوگرافی گرفتم نوشته دردیواره خلفی تنه رحم دوتوده اکوژن به ابعاد 91×130و58x60mm دارای تغییراتCystic متعددمشهود است یعنی چی لطفا جواب من رابدهید؟
- واریوپپتیل
سلام واریوپتیل تزریق کردم خونریزیم شدیدترشده آخه علت خونریزی چیه من تزریق کردم خونریزی بندبیادامابیشترشده
- ضایعه ادنکس
سلام خسته نباشید ۲۰ سالمه و بخاطر نامنظم بودن پریودی رفتم سونو رحم و تخمدان از روی شکم انجام دارم در جواب همه چیز طبیعی هست در یک قسمت گفته ک ضایعه ادنکسال دیده نشده است وبعد گفته شده ادنکس سمت راست به ابعاد ۲۳*۳۶و ادنکس سمت چپ ب ابعاد ۲۷*۳۷ دیده شد میخاستم بدونم نرماله ؟؟؟
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من اقدام ب ای وی اف کردم 38سالمه برایانتقال جنین عمل هیستروسکوپی انجام دادم پلیپ داشتم الان هشت روز تزعما گذشته وهنوز لکبینیوخون دارم چکارکنم
- کورتاژجنین
میخواستم بدونم که چطور میشه متوجه شد که خانمی کورتاژ داشته یا نه؟
- سلام من روز 11انتقال هستم پروژسترون تزریقی وشیاف استفاده کردم. بدنم خارش وکهی. زد سمت راستم تخمدانم زیاد درد گرفته خونابه کمی دیدم نگرانم
- عقب افتادن پریودی
روزہ دارم رابطم زیادہ 5 روز از قاعدگی میگذرہ دلیل ضعیف شدن بدن ھست یا احتمال بارداری
- معاینه مقعد
خانم دکتر من توی مقعد ام حس درد میکنم بعضی اوقات سوزش شدیدی دارم برم دکترزنان و این علائم رو بگم معاینه مقعد انجام میشه؟ اگه بله چجوری انجام میده؟
- پرده بکارت
سلام من چند وقت پیش با نامزدم رابطه داشتم با اینگه دخول کامل انجام نشد اما فردا صبحش که از خواب بیدار شدم توی لباس زیرم چند قطره خون دیدم من حتی سوزش و درد خیلی شدید هم نداشتم امکان داره که پردم پاره شده باشه یا نه فقط آسیب دیده
- ارضا نشدن
سلام وقت بخیر، دختر ۲۰ ساله هستم، ایا احساس درد کلیتوریس هنگام ارضا شدن طبیعیه یا مشکلی وجود داره؟ چون به خوبی تحریک میشم ولی هرچقدر که به ارضا شدن نزدیک میشه احساس درد میکنم، طوری که دیگه باید متوقف بشه و فکر میکنم ارضا نشدم. چیکار باید بکنم تا مثل بقیه عادی و به راحتی به ارگاسم برسم؟ این موضوع به شدت نگرانم کرده.
- سونو غربالگری اول
سلام عذر میخام من توی برگه ی سونوی غربالگری که در 13هفتگی انجام دادم nt رو زده0/7.مشکل داره؟
- زگیل واژن
سلام من دوساله یک جوش کنار واژن داشتم الان بزرگ شده اندازه یک نخود شده به دکتر مراجعه کردم گفتن باید نمونه برداری کنم میترسم لطفا راهنمایی کنید
- عوارض سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر من ۳۲ سالم و یه زایمان زودرس تو ۲۹ هفته داشتم و خداروشکر بچه ام موند و ۸ ماه داره ولی با توجه به بالا رفتن سن میخوام تو ۲ سالگیش اقدام به بارداری کنم ولی ب دلیل اینکه نمیتونم کامل استراحت مطلق داشته باشم و از خانوادم دورم میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم چون زایمان زودرس خیلی خیلی به خاطر شرایط بچه اذیت شدم ممنون از شما🌹
- درد مقعد و بخیه زایمان طبیعی زمان پریود
سلام خسته نباشید من زمان پریود درد مقعد دارم و بعضا شدید میگیره واسه دفع مدفوع و همچنین ۷سال زایمان طبیعی انجام دادم جای بخیه هام درد میکنه میخواستم نظرتون بدونم وآیا باید به دکتر حتما مراجعه کنم؟
- گین آپ
سلام پودر گین آپ رو برای چاقی البته یکم چاقی مصرف بشه مضر هستش برای چه کسانی توصیه نمیشود که استفاده کننن چون تو گوگل سرچ کردم هم فواید داره هم مضره؟
- محل بخیه زایمان طبیعی
با سلام خدمت شما خانم دکتر من دو سال و سه ماه پیش زایمان طبیعی داشتم که بخیه های بار اول باز شدن حدود یک ماه بعدش باز بخیه شدم که کمی بهتر از بار اول شد. در این دو سال 5 الی 6 بار در حین نزدیکی لکه خون دیدم که همون لحظه بند اومده. تست پاپ اسمیر دادم که جوابش خوب بود.فقط دیروز موقع نزدیکی متوجه لکه خون شدم که احساس کردم از محل بخیه های زایمانم بوده.آیا ممکنه که لکه های خون از محل بخیه باشه یا چنین چیزی بعد گذشت دوسال از زایمان ممکن نیست؟ واینکه از محل بخیه باشه چه اقدامی باید انجام دهم 31 سال دارم و یک فرزند دارم. ممنون از لطف شما
- بارداری ناخواسته
سلام من دو فرزند دارم و الان ۵هفته و ۶روز باردارم اصلأ شرایط بچه سوم رو ندارم چکار کنم سقط شود به دکتر گفتم اما توجه نکرد شما لطفاً کمکم کنید
- مارولین۵
سلام وقت بخیر از شب چهارمپریود برای جلوگیری از بارداری مارولین مصرف میکنم.هر شب هم سر ساعت مصرف میکنم از چه زمانی میتونم نزدیکی داشته باشم.چون میگن قرص ضد بارداری بعد از دوهفته تاثیرش رو آغاز میکنه.ممنونم از پاسخگویی تون


