Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خون لخته درپریود
- دکاپپتیل برای ای وی اف
سلام وقت بخیر امپول دکاپپتیل عوارضی داره و این که بعد از تزریق باید پیشگیری صورت بگیره ؟ تشکر
- ازمایش ca_ 125 ، حدود 49 است و گزارش سونوگرافی نودول در میومتر رحم میباشد
- قرص اورژانسی
سلام و ادب.. خانم دکتر من چند روز پیش سکس محافظت نشده داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم اووسیز 0.75 یعنی دوتا بود من یدونه خوردم.. حالا دیروز بعد از چند روز خونریزی کردم.. اینقدر خونریزی زیاد بود ک کارم به اورژانس و بیمارستان کشید... میخاستم بدونم آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟
- خونریزی رحم دارم
نزد متخصص زنان رفتم قرصهای جلوگیری داد ولی ۵ ماه خوردم ولی باز خونریزی دارم حالا چی کار کنم
- دفع پروتئین
سلام خانوم دکتر نازنين در آزمايش ادرار 24ساعته مقدار دفع پروتئينم 250 هست اين مقدار از دفع تا چه حد خطر ناک است و اينکه در اين دو هفته باقي مانده تا زايمان چه عوامل يا غذاهايي ممکن است اين مقدار از دفع را تشديد کند؟
- انتقال جنین
آیا امکان بالارفتن بتا بعد از روز ۱۷ انتقال جنین وجود داره
- قرص
سلام خسته نباشید پسرم تازه رفته تو نه ماه مشکلی نداره قرص ترکیبی سه رنگ تری فازیک بخورم؟ شیرخودم میخوره فقط به همراه کمکی
- تاثیر جنسیت درقرص کلومیید
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- زعفران پاک کردک
سلام ۲۴هفته باردارم زعفران پاک کنم واسه بچه ضرر داره???
- سونوگذ
- سقط جنین
سلام ایا در رشت مرکزی هست که سقط انجام بده؟
- مصرف کرم در بارداری
سلام خانم دکتر . من در هفته ۱۶ بارداری هستم . میتوانم کرم مرطوب کننده ایروکس کودکان برای صورتم و کرم ترک پا جی برای پاشنه پا استفاده کنم ؟ ضرر ندارند؟
- ال دی
سلام کودک 9ماهه شیر میدم میتونم از قرص جلوگیری ال دی استفاده کنم تاثیری در کیفیت وکمیت شیر داره
- پریودی و آبله مرغان
سلام خانوم دکتر من این ماهیی ک اومد پریودم تازه تموم شد آبله مرغان گرفتم الان دوباره پریود شدم این مشکلی ندارن؟
- کیست و راه پیشگیری از مبتلا شدن
- سینه
باسلام ایا هاله یه سینه بزرگگتر از هاله اون سینه باشه مشکلی داره چند ساله اینجوریه البته سینه ای که هالش بزرگتره کیست داره
- سلام خانم دکتر من در قسمت کنار مقعدم یه برآمدگی دیدم به مدت یک ماهه یه برآمدگی های کوچیکم هست می خواستم میدونم زگیل هستش
- آمپول دیفرلین
با سلام من سال ۹۶ کورتاژ تشخیصی به خاطر پریود طولانی و لکه بینی داشتم مدتی بهتر شدم مجددا بازهم پریود طولانی داشتم طی سونو ضخامت اندومتر بالا بود یه دوره مجسترول مصرف کردم بعد از مصرف مشکل قطع نشدن پریود وجودداشت یه دوره اچ دی و سه دوره مارولین مصرف کردم که به خاطر سردردهای شدید طبق نظر دکتر قطع کردم منتهی دکترم گفت باید آمپول دیفرلین تزریق بشه چند جا خوندم که عوارض زیاد داره من جمله لکه بینی و خونریزی شدید خواستم بدونم آمپول تزریق بشه یا نه ؟تشکر


