Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
باسلام. خانم دکتر من از مریضاتون هستم و هفته پیش پیشتون ویزیت شدم ولی فراموش کردم اینو بپرسم...میخواستم بپرسم که ایا میتوان با داشتن کیست اندومتریوز حامله شد و در حین زایمان کیست را برداشت یا خیر... کیست من به اندازه 50 در 40 میلیمتره در سمت راست و در چپ خیلی کوچکتره
- علت لکه بینی قهوه ای حین مصرف مدروکسی چیه؟
سلام؛ مجردم، بدلیل لکه بینی، ازمایش سونو و تیرویید دادم جواب کم کاری تیرویید و کوچکی تخمدان بود.لووتیروکسین و 3 دوره مدروکسی تجویز کردند، مدروکسی را یکبار ۴ روز بعد از پریود و یک بار از روز بعد پریود روزی 2تا مصرف کردم تا 10 روز. ولی بعد از 8 روز باز لکه بینی داشتم در هر 2 دوره . (نحوه مصرف رو متوجه نشده بودم) بفرمایید الان چی کار کنم؟
- چرا حجم خونریزیم کمه
سلام حجم خون پریودیم خیلی کمه ماه قبل آمپول پروژسترون زدم فرداش پریود شدم استرس زیادی هم داشتم ممکنه این حجم خونریزیم ک کمه بخاطر استرس باشه یا آمپول پروژسترون که ماه قبل زدم میتونم از روز 15سیکل قرص دوفاستون استفاده کنم ؟
- با سلام یک ماه پیش سزارین کردم دوروز است که متوجه شدم یک گوشه از زخم باز شده و مقداری عفونت کرده سفالکسین مصرف کردم بهتر شده آیا مصرف سفالکسین برای نوزاد ضرر دارد لطفاً راهنمایی کنید
- کیفیت تخمدان
سلام وقت بخیر.من 46 ساله هستم ،سه بار سقط داشتم ،آزمایش و سونوگرافی رفتم دکترا گفتن کیفیت ذخیره تخمدان ها خیلی پایینه.میخواستم نظر شمارو بدونم در رابطه با تقویت ذخیره تخمدان، راه درمانی برای من وجود داره؟
- ضربه به کمر
باسلام، دخترم 12ساله است، ضربه به پشتش خورده وخونریزی داشت تاهفت روز وقطع شده اما ماه بعد دیگه خونریزی نداشته، من باید چکارکنم دوست ندارم دراین سن برای معاینه ببرمش دکترلطفا جواب بدیدچون خیلی استرس دارم
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من عفونت واژن دارم. فقط واژنم سوزش داره. کرم واژینال کلوتریمازول بمدت ۱۰ روز استفاده کردم. ولی بازم سوزش داشتم بعد تقریبا یک هفته دوباره شیاف کلاژن استفاده کردم، یکم بهتر شدم ولی بازم سوزش داشتم. دوباره بعد یه هفته شیاف و گرفتم ۴ تاش رو استفاده کردم که سوزشم بدتر شد. الان عفونت و دارم تموم نمیشه. به نظرتون زیاده روی کردم تو مصرف دارو؟ بعدچه مدت میتونم از شیاف یا پماد واژینال استفاده کنم؟ میشه لطف کنید یه دارویی چیزی بهم معرفی کنید؟ممنون
- سلام وقت بخیر. خانوم دکتر من یه سوال دارم. عذر میخوام میدونم سوالم در تخصص شما نیست ولی میخواستم بدونم اگه اعصاب بدن اسیب ببینه یا بدن عفونت داشته باشه میتونه باعث کمبود ویتامین در بدن بشه؟ مثلا ویتامین ب و d و ایا اسیب به بدن و عضله ی واژن و خونریزی زیاد وعفونت باعث بالا رفتن فشار خون میشه؟
- لیزر مونالیزا
ايا شما ليزر موناليزا انجام ميدين اگر بله هزينه چقده لطفا ؟
- عقب افتادن پریودی
سلام من خانم ۴۵ساله هستم من پریودیم همش بین ۱۸تا۲۰روز میکشید پریود بشم وروز پنجم هم پاک میشدم ولی این دفعه ۲۷روز پریود نشدم علایم شودا رم دل درد وکمردرد وحالت گرگرفتگی پیدامیکنم چکار کنم یعنی ممکن اویل یاسگی باشم
- من زخم رحم دارم دو
سلام خانم دکتر.خسته نباشید.زخم رحم باعث درد کمر و پا و پهلو میشه؟انکار استخون پا از زانپ به بالاو کمرم درد میکنه.رون هاممسنگینه ودرد داره
- کیست رحم
- صاف بودن رحم
با سلام
آیا صاف بودن حدود رحم طبیعی است؟
- سقط جنین
سلام میخواستم بدونم مصرف قرص سقط باعث ایجاد کیست در رحم میشه یا امکانش هست که قبل از ازدواج کیست داخل رحم وجود داشته باشه. با تشکر
- گره
سلام،گره تیروئید ۶میلی در گردن دارم نه کمکاری تیروئید دارم نه پرکاری،هر۶ماه سونو میدم تحت نظر فوق تخصص غدد هستم،آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم؟دکتر غدد که بهم اجازه بارداری دادن،درضمن خدا روشکر مشکلی هم ندارم
- سلام دخترم ۴ سالشه عفونت ادراری داره رفتیم سونوگرافی میگن اینترنال اکو خفیف داره یعنی چی؟
- لیزر بیکینی
سلام وقت بخیر خانوم دکتر من متاهل هستم و باردار نشدم تا الان میخواستم لیزر بکینی انجام بدم دستگاه لیزر هم از مدلی هست که از ژل استفاده میشه و مستقیم با بدن در ارتباط هست میخواستم بدونم باعث نازایی نمیشه لیزر و مشکلی برای بارداریم بعدا ایجاد نمیکنه؟
- دوران شیردهی
با سلام خدمت خانم دکتر من نوزاد دوماهه دارم. میخواستم بدونم دوران شیردهی میتونم از شیاف آنتی همورئید مقعد استفاده کنم؟ و برای رفع مایعات موجود در محل عملم که در سونوگرافی مشاهده شد که بخاطر عمل سزارین هست میتونم از شیاف واژینال دالاوگ استفاده کنم. ممنون از پاسخ شما
- بلوغ زودرس
دخترم هشت سالشه و سینه هاش داره بزرگ میشه خیلی اعصابم خورده چون نمیتونه خودشو جمع کنه چکارکنم حتما سال دیگه هم پریود میشخ صد درصد
- هایمن
سلام ، وقت بخیر . خسته نباشد
ببخشید اگه دو بند انگشت یا از اونم کم تر وارد واژن بشه باعث آسیب میشه
یا فشار پاها بهم برا خودارضایی
وپریدن تو استخر که احساس سوزش و کمی درد بکنی
واگه محل ادرار و واژن یکی باشه به بکارت که ربطی نداره!؟ممکنه اونقدر نزدیک باشه که احساس کنیم یکین؟
ببخشین که انقدر مستقیم پرسیدم و شاید خیلی از این سوالارو جواب داده باشین
ولی ممنون میشم پاسخ من رو هم بدین 🙏🙏🙏


