Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال از دکتر زنان
سلام ببخشید میخواستم بپرسم ماه قبل پریودم خیلی کم بود 3روز پریود شدم قرص ال دی مصرف میکنم چند ساله بعد الان این ماه نزدیک پریود هستم 4تا قرص مونده تموم کنم بعد از اون 3تا 4روز دیگه پریود بشم حالت تهوع دارم چرا میشه بهم بگین
- بارداری
سلام . وقتتون بخیر اگه قرص اورژانسی بخوریم حتما باید یه هفته بعدش پریود بشم حتی اگه باردار نباشم . واینکه پریودی حتما باید یه هفته بعدش باشه ؟
- بکارت
سلام ببخشید من مدتی پیش ی رابطه داشتم ک فقط ی بار دخول انجام شد ولی ب شدت بود ک دودقیقه خونریزی داشتم وقتی دقت کردم متوجه شدم پایین واژنم یکم پاره شده میخاستم بدونم ممکنه اون فشار فقط ب پایین واژن اسیب رسونده باشه و پردم سالم باشه یان
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- ترشحات زرد رنگ بعد سزارین
سلام خانم دکتر. من ۵۰ روزه از سزارینم میگذره تا ۳۷ روز بعد زایمان خونریزی و لک داشتم بعدش ترشحات زرد رنگ دارم که مجبورم همش پد بذارم،میخواستم بدونم آیا این ترشحات زرد رنگ عادی هستن یا نشانه عفونتن؟
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- زنان
سلام خانوم دکتر من دقیقا شب عید سقط جنین ۹هفته روداشتم الانم از اون موقع خونریزی داشتم رفتم سونو دادم که گفتم اکوژن ۱۴*۴۰ میلیمتر مشهود است که رفتم پیشه متخصص زنان بهم قرص دادن Methvlergonovineبهم دادن که هر ۶ساعت استفاده کنم بعد لخته هایی اول بزرگ وبعد ریز ریز از رحمم اومد بیرون الانم خونریزی دارم خستم کرده چیکارکنم که خونریزیم بند بیاد خواهش میکنم اگه امکانش هست جوابه سواله منو بدید مچکرم
- عفونت
باسلام من ترشحات سبز رنگ غلیظ دارم که زیاد ترشح میشه علتش چی میتونه باشه در حدی که روزانه لباس زیرم به شدت کثیف میشه وباید چی کارکنم ممنون
- بارداری
سلام بارداری وعمل سزارین بعداز جراحی روده خطرناک است عمل جراحی روده انجام دادم واکنون باردارم لطفا راهنمایی کنید
- امپول واریوپیتیل
سلام بنده تخمدان چپم تنبل هستش واندومتیوز هم دارم دکتر برام قرص دوفامد وامپول واریوپیتیل تجویزکردن وگفتن امپول 15روز یکی بزنم تا3ماه وگفتن تواین مدت پریودنمیشم.اما 12روز بعد از زدن اولین امپول پریود شدم میخاستم بدونم مشکلی نداره ?
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- اسپرم ضعیف
سلام شوهرم ازمایش اسپرم داده سرعت وجهش کمه ..واریکوسلم نداره یکسال اقدام کردم باردار نشدم.خودمم با امپول تخمکام بزرگبزتخمکام نرمال میشه..آیا باید به متخصص ارولوژی مراجعه کنه برای دارو یا پزشک زنان هم دارو تجویز میکنن..چونکه شوهرم وقت نداره کارش سخته.من میتوانم .برایش دارو تهیه کنم..با تشکر از شما
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرمن تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارم قرص مدروکسی پروژسترون هم میخورم شبی دوعدداز14پریدی تا10شب.مدفورمین هم داده بهم حالا لتراکس لتروزول نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم حالا 13فروردین شبش پریدشدم واز15شروع کردم قرص لتروزول روخوردم آخه شما گفتین از14باید شروع به قرص لتروزول میکردم ومن الان پیام شمارودیدم مشکلی پیش میاد؟؟ سوال دیگه من خانوم دکتر من از13پریدشدم خیلی کمه پریدیم تواین 3روز همش 5قطره هم نیومده اشکال نداره میخوام بارداربشم ؟؟ازچیه پریدخیلی کمه؟ چکارکنم زیادبشه ممنونم که جواب میدین
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم و از کرم های مرطوب کننده واژینال استفاده می کنم بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون کمی می اید دلیل ان چیست؟
- پرولاکتین بالا
دارویی قوی تر از کابولین هست برای پایین اوردن پرولاکتین
- آمپول دکاپیپتل
سلام،ببخشید،آمپول یکماهه دکاپیپتل روتزریق میکنم،این ماه،ماهه دومم بود،ولی بازم به موقع پریودمیشم،چکارکنم؟؟
- بلوغ زودرس
سلام دختر من کلاس چهارمه و پریود شده بعدن مراجعه ب پزشک ایشون آمپول دیفرلین تجویز کردند ک قاعدگی برای مدتی عقب بیفته خواستم ببینم برای بارداری در اینده این امپول مشکل ساز نمیشه؟ ایا این امپول عوارض داره و عوارض چیه؟؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید مثل همیشه ممنون از لطف شما
- قط پریود
ببخشید من 15سالمه دوبار قرص ال دی خوردم برای بارداری ک مشکل نداره
- روش جلوگیری
با سلام در دوران شير دهي هستم چه روشي مناسب هس براي جلوگيري از باردازي ممنون
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. میشه بفرمایید دلیل اینکه میفرمایید در بارداری باید واکسن کزاز بزنیم چیست؟ با تشکر


