Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ای وی اف
برای انجام ای وی اف باید صف نوبت رعایت بشه یا هر ماهی که بیایم انجام میشه برامون؟
- زنان و زایمان
سلام.وقتتون بخیر..من ۳۰سالمه و ۶سال هست ازدواج کردم..ماه دوم برای اقدام به بارداری هستم..من هرماه ۳،۴روز پریود زودتر از موعد میشم..همیشه همینطوری بودم..الان این ماه دارم لک میبینم و کمر درد شدید دارم.سیکلم هم ۲۸روزس...امکان بارداری هست..کی باید تست بدم،خیلی نگرانم
- بارداری
سلام خانومدکتر صبح رو پهلو خوابیده بودم بعدش بچه همون طرف جمع شده بود تکون میخورد همش انگار دست و پامیزد گیر کرده بود طوریکه از خواب بیدارم کرد ی صداهاییم میداد...میترسم دستش یاپاش آسیب دیده باشه...بنظرتون چیزیش شدع؟هفته۳۷هستم
- سلام سونوگرافی انجام دادم ۶ هفته باردارم در سونو نامنظمی ساک دیده شد جنین بدون صربان قلب وکیسه ی زرده وحجم مایع امیوتیک طبیعی ویعنی چی
- بارداری
سلام خانوم دکتر وقت بخیر یک سوال داشتم
رابطه قبلیم بدون کاندوم بوده و سه بار اب منی داخل ریخته ولی فرداش پریود شدم
ایا احتمال حاملگی هست هنوز؟ - آیوآ
سلام خسته نباشید من ۷ روز آیوآ کردم الان دندونم درد میکنه میخوام برم دندونم بکشم ضرر داره
- قرص سیبل
دخترم ۱۲سالشه به علت کیست در دوطرف تخمدان دکتر سیبل تجویز کرد وقتی بسته دوم رو شروع به مصرف کردیم خونریزی قطع نمیشه راه چاره چیه؟؟؟؟
- جلوگیری از بارداری
با سلام وخسته و نباشید خدمت خانم دکتر عزیز ومهربان دوماه وبیست روز زایمان کردم از روز چهلم قرص شیردهی مصرف میکنم شیردهی کامل دارم حتی شبا ولی پریود نشدم میخاستم بدونم به قرصای شیردهی میشه اعتماد کرد وعلت پریود نشدنم چیه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من ۳۲ هفتا هسم جفت گرید۳ ینی زایمان زودرس میشه تا چهل هفته میتونه خونرسانی کنه ؟؟؟؟؟
- آری
سلام من خونریزیهای وحشتناکی و طی دوماه در دوره گذروندم.بعد از سونو گفتن که چند تا فیبروم هفت میلی و یک کیست ده میلی دارم وچون در مشهد عمل لیزر نیومده باید رحم بردارم. بنظر شما درمان دیگه ای برای من نیست
- کیست سینه
باسلام بنده سه ساله کیست ساده سینه 6میل درسینه راست داشتم. تازگیاکیست تخمدان 5سانتی هم داشتم 3دوره ال دی مصرف کردم چندروز پیش سونو دادم کیست تخمدان کاملا برطرف شده،کیست سینه راستم 4میل شده ویه کیست جدید درسینه چپم بوجود اومده نوشته ضایعه کیستیکlowlevel داخلی ب ابعاد11/8*6 م م در پریفرال زون ساعت12برست سمت چپ رویت شدB=3 خواهش میکنم کمکم کنید یعنی چی چیکار باید بکنم علتش چیه قبلا وجود نداشت تو سینه چپم لطفا راهنمایی کنید
- درمان کیست اگزوفتیک در دختران چیه دو سه ماهی قرص الی خورده ولی اصلا تغییری نداشته حدود دوسانت ونیمبوده کیست ساده هم داره ممنون
- تیتر بتا
سلام خسته نباشید انتقال جنین داشتم روز ۲۱پریودم انتقال دادم ۱۳روز پس از انتقال تیتر بتام ۶۶۰.۵۴ بود خواست بپرسم این عدد طبیعیه؟
- قاعدگی
خانم دکتر خوبین، من ماه پیش قاعدگیم منظم شد الان دوباره ۳روزه که از پریودیم گذشته و نشدم فقط یه لکه بینی داشتم اول قاعدگیم ۲۳اردیبهشت که امروز ۲۵ هست دیگه نه لکه دیدم و نه پریود شدم زیر شکمم درد میکنه ولی آن چنان نه چاره چیه چیکار کنم ممکنه باردار باشم
- کیست هموراژیک
سلام من کیست هموراژیک دارم ۴۴ میلی متره داخلش خونریزی کرده و قرص مصرف میکنم حالا دو روز از پریودیم گذشته سمت چپم ک کیسته احساس سوزش دارم برای چیه
- عقب انداختن پریودی
30 اردیبهشت موعد پریودم بود ک نشدم البته همیشه ی هفته اینور اونور میشه میخوام برم سفر زیارتی بامدروکسی پروژسترون میتونم پریودم ب تعویقش بندازم یا قرص ld؟؟ چون این ماه روز سوم پریود میخوام برم تو سیکل ivf با قرص ld تداخل ایجاد نمیکنه؟؟؟
- زنان
۲ ماهه باردارم یک هفتس گین اپ میخورم باعث سقط میشه
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
سلام خانم دکتر... پزشکم برام سونوی واژینال نوشته... اما من قبلا شنیده بودم که یک راه انتقال زگیل تناسلی، سونوی واژینال هست. که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی با گذاشتن کاندوم لاتکس روی قسمت سرِ اون دستگاه... آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید...
- بارداری
سلام من روز 10 انتقال جنینم یک لک کوچیک قهوه ای دیدم و دیگه تا الان که روز 12 انتقالم هست دیگه ندیدم از روز 10 هم هل روز بی بی چک میزارم خط دوم میفته ولی کم رنگ کمر درد و رتن پاهام خیلی درد میکته
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی


