Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی های زنان
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم هزینه جراحی لابیا پلاستی چقدر هست ؟ باتشکر
- بارداری
ایابا جفت قدامی سزارین کردن سختو دشوار هست
- ورزش
سلام.۶ ماهه زایمان سزارین انجام دادم بعد از چند ماه میتونم ورزش دراز نشست برم؟شکمم خیلی گنده شده انگار بادش کردن خانم دکتر.و سوال بعدی اینکه تمام شکمم ترک قرمزه آیا راه درمان داره پوست شکمم کاملا آویزون شده چکار کنم تو رو خدا بهم بگید چکار کنم؟
- بارداری@@@
دو ضایعه کیستیک به دیامتر ۳۱*22mm و 26*26mm محتوای سپتای متعدد نازک داخلی و اینترنال اکو در تخمدان چپ مشاهده میشوند که مطرح کنند احتمالی کیست هموراژیک میباشند. سلام من چند روزه خونریزی دارم ولی زیاد نیست درد هم تقریبا مثل درد پریودی دارم آیا با این خونریزی کیست هموراژیک از بین میره یا نشان دهنده خطری هستش ؟ یا میترکه ؟ اگه بترکه خطری داره واسم و موجب این میشه باردار نشم ؟ رفتم دکتر متخصص بهم قرص Duphaston داد ...با این قرص کیستم از بین میره ؟این قرص چیکار میکنه؟
- سلام توده اکوژن درمان داره ایا جلو بار داری میگیره
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید من مجرد هستم و دو عدد کیست بارتولن دارم حدود 3 سانت و 2 سانت راه درمانش آن چیست از چه طریقی باید درمان بشم
- در مورد زگیل در واژن
سلام خانم دکتر لبه های فرجم دونه زده مث پرز سفید هستند اما جوش نیستن و هیچ درد و خارشی هم ندارن بعضی هاشون خیلی ریزن و مثل فوردایس هستند تقریبا اینا چی ان و باید چیکار کنم خیلی نگرانم ۱۷سالمه
- درمان تنبلی رحم
سلام خانم دکتر
آیا تنبلی رحم درمان قطعی دارد؟ - Ivf
سلام خسته نباسید قبل از انجام ای وی اف چه آزمایشاتی لازمه انجام بشه؟ آیا با اسپرم بی حرکت میشه ای وی اف انجام داد؟
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی
- اژ شدم.دوبارم هیستروسپتوم و چسبندگی .دوبار هم تو بارداری سرکلاژ و سرکلاژ پساری شدم.با این همخ بازم سقط کردم.سونو آخری گفت تو رحم ات کوچک و کش نمیاد.تو تمام موارد قبلی بهم نگفته بودن.سرکلاژ شکمی بنظرتون فایده داره برامن یا اجاره باید بکنم.باسپاس
سلام خسته نباشید در سرکلاژ شکمی وسیله ای میله مانند در موقع عمل میزارن تا اندازه دهانه ثابت بمونه یا همینجوری چشمی میدوزن
- سوال در مورد زنان
سلام من زیردلم درد میکرد سونوکرافی دادم میوم دوازده سانتی درسمت راست وهشت سانتی درسمت چپ دیده شده بزرگ شده نظرشماچیست درآوردن رحم یا فیبروم
- بارداری
خانمی هستم۴۳ ساله بدون هیچ مشکلی برای بارداری زایمان قبلیم۸ سال پیش بوده الان یکسال هست تحت نظرم دوبار آی یو آی انجام دادم متاسفانه ناموفق بوده،چی پیشنهاد میدید
- حاملگی و سقط
سلام خانم دکتر من تقریبا دوساله اقدامم که عید امسال یک ماه بعد عکس رنگی باردار شدم و۵ هفته سقط شد دوبار ۴ماه بعد باردار شدم که دوماه سقط شد اینم سونو دادم ساک وزرده رو دیدن اما جنین نبود چرا اینطوری میشم لطفا کمکم کنید لوله سمت چپم بستس وکم کاری تیروئید دارم که اونم کنترل شدس بقیه ازمایشام مشکلی ندارن سونو همدادم همه چی خوبه چی کار کنم دیگه این اتفاق نیفته دارم افسرده میشم
- برا وایویاف با تخمک اهدایی گیرنده چه دارویی مصرف کنیم
- لخته خون گوشتی
من ۱۴ سالمه و اخیران در پریودم لخته خونی گوشتی به اندازه یه تیکه جگر دیدم آیا خطرناک است؟ نشانه آن چیست
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش این آمپول را برای قطع پریود تزریق کردم قطع نشد هیچ بلکه الان دوباره خونریزی دارم دوتا کیست تقریبا بزرگ دارم دکتردوتا ازاین آمپول تجویز کرده برای قطع پریود قبل از جراحی حالا اگه ممکنه بگید چکار کنم ممنونم
- سوزش ادراری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز.من چند روزیه که سوزش ادراری دارم و حتی تو ادرارم خون دیدن جواب ازمایشم چنز روز دیگه اماده میشه.مبخواستم بدونم تا اماده.شدن ازمایش داروی خاصی نیاز نیست استفاده کنم چون سوزشم زیاده.قبل هم اینطوری شدم شما به من سیپروفلوکساسین داده بودید.
- کیست تخمدان
با سلام و خسته نباشید کیست تخمدان به اندازه 30 میلی میتونه خطرناک باشه وبا دارو امکان داره از بین بره ؟
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرپریدشدم دوروز بعدش یعنی پس ازپاک شدن نزدیکی داشتیم به مدت 4شب پشت سرهم بعدش مریض شدم که گفتن آنفولانزا گرفتم احتمال داره حامله هم باشم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین بی بی چک بزنم معلوم میشه ؟؟ممنون


