سلام،خیر،بندرت تغییرات بدخیمی پیدا می کند.
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با بیماری اندومتریوزیس، به صفحه ” اندومتریوزیس چیست؟ ” مراجعه کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من اف اس اچ بالای ۱۰۰ شدهو ال اچ۱۹
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی منومیدهید
جواب پاتولوژی خارجی هست
- سقط
سلام خانوم دکتر 39سالمه 1سقط پارسال در 7هفته داشتم که رشد جنین متوقف شده بود و1سقط هم تیرماه 99داشتم که قلب جنین تشکیل نشده بود.لطفا راهنمایی کنید که باید علت بررسی بشه یا میتونم دوباره اقدام کنم؟
- میوم وتوده های رحمی
سلام،لطفا بفرماییدمیوم های داخل رحم میتونه دلیل کم خونی درسنین یائسگی باشه؟ ممنون ازاینکه راهنمایی میفرمایید.
- ادامه دار شدن پریود بعد از عمل فیبرم
سلام خسته نباشید ۱ ماه پیش عمل فیبروم اوپن لاپروسکوپی و آندومتریز پیش شما انجام دادم بعد از ۱۰ روز از عمل قرص دینوول تجویز کردید ۱۲ روز پیش لکه بینی و بعد از آن پریکد شدم اما خونریزی همچنان ادامه داره و قطع نشده
- بارداری
سلام استاد گرامی .خانم دکتر عزیز شرایط دکتر رفتن ندارم پنج شنبه باید برم قبل از بارداری برای تغذیه و...پیشنهادمیدید ببخشید باید حضورامیامدم خدمت شمابزرگوار (در ضمن از سوالات و جوابهای شما دوست عزیز خیلی خیلی استفاده کردم )ممنونم با حوصله جواب میدید مژگان محمدی
- بارداری
من روز ۱۹ اردیبهشت تاریخ پریودم بود نشدم دوروز بعد تست دادم مثبت شد بعداز گدشت ۴۸ دادم دوباره یه آزمایشگاه دیگه برای بتا رفتم خیلی کم بالا رفته بود سونو واژینال دادم چیزی از حاملگی مشاهده نشده بعداز گذشت ۵روز سه روز خونریزی داشتم به صورت متوسط دوباره بتا دادم بتا یه مقدار کم رفت بالا ولی دوبرابر نشد سونو هم نه داخل رحم نه خارج رحم چیزی را نشان نمیدهد بنظر شما من بایدچیکار کنم دکترم گفت درصورت درد شدید یا خونریزی شدید به الزهرا برو الان ۱۱ روز گذشته
- سلام من سرطان رحم گرفتم نزدیک ب دو سه ماه و این ک میتونم با شوهرم رابطغ سکس داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنین
- سرکلاژشکمی *
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من از شهر دیگه میخوام برای سرکلاژ شکمی خدمتتون برسم و زمان خیلی مهمه برام مدارکم کامل میارم مطب از سونو ازمایش و... ولی تا تشکیل پرونده و عمل شدن چند روز طول میکشه ؟ممنونم که جواب میدید
- مقعد
من یکم مقعدم درد میکنه چیکار کنم خوب بشه
- سلام ابا میشود با خوردن قرص استروژن و پروژسترون رحم کوچک را درمان کرد
- باسلام من سه ماه باردار بودم بچه خود به خود سقط شد ه رفتم سونو سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بهم الان میخواستم بدونم یکم بقایا تو شکمم مونده چیکار باید بکنم واینکه کی میتونم باردار بشم
باسلام من باردار بودم رفتم سونوی سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بچه سقط شده الان یکم بقایا توشکمم مونده میخواستم بدونم چیکار باید بکنم واینکه بقایا توشکم هست میتونم مجدا د باردار بشم یانه ممنون میشم جواب بدین
- سلام وقتتون بخیر من دریکماه دوبار پریود شدم میخام بدونم زمان بعدی پریودم کی میشه
- سلام زنورگاوی نیشم زدومن11هفته باردارم چه بایدکرد
سلام زنبورگاوی نیشم زدومن11هفته باردارم
- سلام من گفته بودم پایین دهانه سوراخ شده میخواستم بدونم اگه ام ار ای بدم از رحم و لگن و مثانه مشکلی نیست؟ بخاطر سوراخ
- نازایی
سلام . من ۵ ماه بود که تو اقدام بودم ولی باردار نشدم بعد که رفتم دکتر فهمیدم کیست ساده ۶ سانتی تو تخمدان چپم دارم بعد دو ماه رفع شد .الان سوالم اینه که دلیل باردار نشدن من میتونه کیست ساده باشه ؟
- پریودی
سلان خسته نباشید من ۳ عدد از قرص سفید رنگ سیبل رو مصرف کردم و الان پریود شدم ولی ۵ روز ب پریودیم مونده علتش چیه چون دکترم گفت باید ۵ روز قبل از پریویم قرص دوفامد ۱۰مصرف کنم
- سونوگرافی پستان
اکوی زمینه ای بافت پستان ها هتروژن است مشاهده کیست های اکوفری متعدد توده های هیپواکو با حدود صاف و منظم و موارزی با سطح پوست و فاقد سایه خلفی - در ساعت 11 و 2 پستان با فاصله 2 سانتی متر از نیپل
- قاعدگی
سلام من يک بچه پنج ساله دارم بعد از ب دنيا اومدنش تا يک سال و نيم ماهانه نشدم بعد از اون هم قاعدگي معمولي داشتم يعني درد و خونريزي طبيعي بود اما نزديک ب دوسال ميشه ک قاعدگي منظم اما خيلي دردناک و سنگين ب طوري قادر ب انجام کارهاي روزمره نيستم علاوه بر اون هم تب لرز درد در همه اعضا بدن حالت تهوع و گاهي استفراغ هم دارم خونريزي سه روز اول زياد اما از روز چهارم تا هفتم خيلي کم ميشه چند ماهي هم هست ک درد در مقعد دارم اين درد فقط دوران قاعدگي وبعد از پايان دوره تا يکي دوروز بعد هست اين بين درد شديد کمر شکم زير شکم و بگن و پاهام دارم دفع مدفوع برام خيلي دردناک و غير قابل تحمل ميشه.
- خونریزی شدید رحمی
به مدت دوماه خون ریزی رحمی شدید دارم درد ندارم و لخته خون دفع میشود ووقتی برای مدتی قرص آهن و مولتی ویتامین مصرف میکنم مقدار خون ریزی کاهش پیدا میکند علت آن چیست؟



