Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دارویی برای پریود شدن
سلام وقت بخیر قرص آس آ ۸۰ رقیق کننده ی خون برای برگشتن پریودی خوبه آخه خونریزی آخرین بارم ۲۲روز پیش همراه بالخته های زیادی بود و من سزارین شدم چهار ماه پیش واگه مصرفش کنم چقد زمان میبره تا پریودیم بیاد و منظم بشه چه دارویی برای تنظیم هورمون خوبه
- استرادیول
سلام خانوم دکتر من در حال مصرف قرص استرادیول برای انتقال جنین هستم رابطه داشتم ایا مصرف قرص ال دی مشکلی پیش میاره استفاده کنم؟
- مهم
سلام ۶ ماه است زایمان کردم سینه هام همون اوایل سفت شد بخاطر شیر الان هم هس بزرگ یکم دس میزنمیکچلو در میاد فشار کمیدم خطرناکه ایا ؟ شیردهی هم میکمم
- ذخیره ی تخمدان
سلام خانوم دكتر. من 36 سالمه و ميخوام ازدواج كنم ترس از نازايي به خاطر سن بالا دارم . از طرفي هم هشت ساله پرولاكتين بالا به خاطر آدنوم هيپوفيز دارم. اين سري كه براي آزمايشات مربوط به پرولاكتينم رفته بودم درخواست ازمايش ذخيره تخمدان هم دادم جوابش2.95 بود چون دكترم متخصص غدد هستن خواستم از شما بپرسم آيا اين دخيره تخمدان براي بارداري خوبه يا كمه ؟ خيلي نگرانم ممنون ميشم منو از نگراني دربياريد
- سونو گرافی واژینال تصویر کیست بای لوکولار با سپتای ضخیم در ادنکس راست با ابعاد ۵۲و۳۴ میلی مار وتوده اوژن سالید مجاور ان ۲۶و ۲۴ با احتمال ندول جداری و یا استرو مای تخمدان مشاهده شد و مقایسه با تومورهای مارکرها
- پاپ اسمیر
سلام خسته نباشید من پاپ اسمیر دادم.روی-Liquid Based Satisfactory For Evaluationاین EndocervicavTransformation Zone Cells Are Presentاین Negative For Intraepithelial Lesion Or Malignancyاین -Routine FollowUp توروخدا خواهش میکنم جوابشو بگین اگر چیزه خطر ناکیه من میمرم تا وقت دکترم برسه توروخدا جواب بدین
- پلاکت
خانم دکتر من دیروز سوال پرسیدم در مورد پلاکت،۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم که آزمایش دادم و پلاکتم ۱۴۳ بود شما فرمودید نرماله،ولی رنجه نرمالو تو آزمایش زده ۱۵۰ تا ۴۰۰،من خیلی نگرانم و میترسم یه بیماری داشته باشم تروخدا کمکم کنید
- جنین اهدایی
سلام خسته نباشد من خانم ۲۴ ساله هستم خودم سالمم ولی همسرم مشکل ناباروری دارد ایشون بیضه سمت چپ شون رو جراحی کردن و۴ مرحله شیمی درمانی شدن من دو بار ای وی اف انجام دادم و متسفانه منفی در اومد الان میخواهیم از جنین اهدایی استفاده کنم میخواستم شما لطف کنین مارا رهنمایی کنین ما چیکار کنیم از کجا شروع کنیم
- درد مقعد درهنگام پریودی
سلام خسته نباشید سوالم این بود ک هنگام پریود درد خیلی شدید،و یهویی توی مقعدم ایجاد میشه ک نمیتونم تکون بخورم بعد چن دقبقه کم میشه خفیف درد میکنه بعد یا راه میرم این درد،هست علت چی هست.
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر بااخلاق ،خسته نباشید،برای تعیین جنسیت بارژیم غذایی ویا زمان نزدیکی و تشخیص زمان تخمک گذاری میتونم ازتون کمک بگیرم؟ای راهکارا میتونه تاثیر داشته باشه؟تابحال ازاین موارد پیش اومده؟
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشید ممنون میشم این جواب عکسم رو برام توضیح بدید پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به راست قرار گرفته لوله فالوپ راست با تاخیر حاجب شده اتساع Mild در بخش آمپولر آن دیده میشود وspillageآن مشهود نیست احتمال انسداد لوله فالوپ راست مطرح میگردد لوله فالوپ چپ با تاخیر حاجب شده دیامتر نرمال دارد وspillageآن با تاخیر صورت گرفته است آیا من احتیاج به جراحی دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- اسپرم
سلام خانم دکتر آیا شکل اسپرم آقا صفر باشد ولی حرکت و تعداد آن خیلی خوب باشه احتمال بارداری هست
- سلام من تخمک شماره ۷دارومیخورم بالانمیره چیکارکنم
- سلول پیش سرطانی
سلام.مامان من ۴۹ سالشه و حدود ۴ ماه دیگه وارد ۵۰ سال میشه.۳ ۴ سال پیش زانوش عفونت کرد و جراحی شد. الان رفته دکتر زنان بهش گفته باید بیاد نمونه برداری بشه چون یک نوع ویروس ناحیه تناسلی داره که ممکنه باعث تغییر شکل سلول ها شده باشند.یعنی همون سلول های پیش سرطانی. مامان من دیابت کنترل شده هم داره. من جهت نگرانی خودم میپرسم.چقدر احتمال اینکه این سلول های پیش سرطانی تبدیل به سلول های سرطانی بشن وجود داره؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- خود ارضایی
اگ کسی واژن رو بخوره آسیب میرسه به پرده بکارت بعدش یه کوچولو خیلی کم خون اومده باشه چی خیلی ریز بنظرتون از شدت خوردن محکم بوده؟ یا آسیب دیده؟
- تیرگی پوست در بارداری..
سلام من باردار هستم ،گردنم دچار خط و تیرگی شده،گوشت اضافه کوچک هم زده ،ایا بعد از زایمان از بین میرود؟
- سلام من قرص گین اپ استفاده میکنم وازپریودگیم گذشت ممکنه ازگین آپ هستش
سلام من قرص گین آپ استفاده میکنم ازپریودگیم گزشت ممکنه ازقزص باشه
- بارداری
سلام وقتتون بخیر. من ۷ماهه که اقدام ب بارداری کردم اما باردار نشدم.قبلا جراحی فیبرومداشتم. میخواستم بدونم الان زمان مناسبی برای گرفتن عکس رنگی هست؟نگرانم بخاطر جراحی کهداشتم لوله هام دچار مشکل شده باشن.البته سونوگرافی مرتب انجام میدم و مشکلی نبوده.


