سلام،اگر جنین وجود داشته باشد و هماتوم جذب شود موردی نیست.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام چطورباید جنسیت درزمان حاملگی انتخاب کردکرد
- رحم
رحم باابعاد3580م م واکوی میومترهتروژن دیده شده ضخامت آندومتر9 م م میباشد. تخمدان چپ باابعاد 3023م م دارای یک فولیکول به قطر16م م دیده شداین یعنی چی؟
- تاثیر دکاپپتیل برمیوم رحم
من دوتا میوم در رحم دارم یکی ساب سروزال ۳ سانتی و یکی ۴ سانتی آیا با آمپول دکلپپتیل ۱۱/۲۵ به مدت سه دوره قابل درمان است
- خون ریزی کم قاعدگی
سلام من ۱۴ سالمه دیشب روز یک پریودم بود از صب خون قاعدگیم نسبت ب روزا دیگ کم شده بود دیشب ی صحنه جنسی ی فیلم یادم اومد بعد یک دونه نبض در مثانه ام حس کردم فقط یک دونه بعد این کارم ایا خود ارضایی محسوب میشه ینی ارضا شدم ؟ یا باید چن تا نبض و تند تند میبود از دیشب وقتی نبض رو حس کروم صب ساعت ۹ بازم خونم کم بود ولی از یک بعد از ظهر تا الان خونم کمترم شده ایا اون صحنه باعث کمتر شدنش شده یا ن بعد من تو ماه قبل ی استرس متوسط رو تجربه کردم و کم کاری تیروئید دارم برا درمانشم یک ساله دارو میخورم ایا کم بودن خونم طبیعیه؟ و ایا خون قاعدگیم ب داخل لگنم برگشته ک خونم کمتر شده یا چیز دیگ ای هست و ایا چیز خطر ناکی در این بین وجود داره؟ ممنون میشم خانوم دکتر گل جواب بدیدممنون😘
- سقط
سلام دکتر عزیز روز پزشک را به شما تبریک میگوییم بعد از سقط ایا درد و گرفتگی درناحیه کمر و زیر شکم عادی هستش
- سلا من برای اهدا تخمک اقدام کردم دیروز سونو آخ. دادم پنجشنبه عملم هست.باید امشب۴تا واریو پپسیل میزدم دوتاشو دیشب زدم مشکل داره؟؟
- تاثیر دارو در شیردهی بر روی سلامتی نوزادشیر خوار و مادر شیرده
سلام خانم دکتر نوزادم دختر و ۵ ماه و ۱۰ روز به دنیا اومده درواقع ۸ دی ۱۴۰۴ به دنیا اومد دندونم درد میکنه و همسرم مجبورم میکنه مترونیدازول بخورم،۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ هم دوتا نوافن خوردم قبل اونم تاریخش یادم نیس ولی میدونم تو شیردهی بودم که مجبورم کرد مترونیدازول خوردم،امروز هم دوتا مترونیدازول خوردم یکیش ۵۰۰ بود اون یکی نمیدونم چند بود چون نوشته اش پاک سده بود،حتی اونقد حواسم پرته نمیدونم قرصارو باهم خوردم یا بافاصله و نمیدونم به نوزادم فورا شیردادم یا بعد چند ساعت کلا گیج م میخوام بدونم توشیردهی مجازهستن؟اگه بلافاصله شیردهی شروع بشه عوارضش چیه؟ چون من تو شیردهی این قرصهارو خوردم خیلی نگران عوارضش هستم ولی همسرم توجه نمیکنه، سیپروفلاکساسین هم خریده ولی هنوز نخوردم چون ترسیدم، ولی همسرم بی خیال من نگران بچه ام هستم تورو خدا جواب بدین و منو از نگرانی دربیارین ممکنه این قرصها خدایی نکرده در آینده رو سلامتی بچه ام یا سلامتی خودم تاثیر بدی بزارن؟ آخه ی جا خوندم خدایی نکرده سرطانزا هستن.در کل عوارض این کپسول نوافن و قرصهای مترونیدازول و سایر آنتی بیوتیک ها تو شیردهی چی هست؟
- چقد وقت بعد از نزدیکی میتونم پاماد دالاواگ استفاده کنم
- بارداری خارج از رحم
سلام بنده خارج از رحم باردار شدم ماه اول سر خون ریزی افتادم عمل سالپنژکتومی انجام دادم به بنده چند وقت استعلاجی تعلق میگیرد
- آی وی اف
سلام،من 17 ساله نازایی بدون علت دارم،هشت سال پیش اولین آی وی اف رو انجام دادم سه قولو باردار شدم با یک قل هیدروپس اما هفته ۲۱ زایمان زودرس کردم سال بعدش انتقال جنین فریز داشتم باردار شدم و هفته ۱۹ زایمان زودرس داشتم، امسال هم آی وی اف انجام دادم با دوبار انتقال نا موفق ، دکترم میخوان قبل از انتقال سوم سیستم ایمنی مو ضعیف کنن، به نظرشما این کار چقدر میتونه موثر باشه؟
- پرسش و پاسخ
سلام خسته نباشید نزدیکی داشتم اما دخول کامل نه و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک چیزی از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های قهوه ای بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد بعد از دخول کامل هیچ خونی مشاهده نشد! میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟ آیا با گذشت چندسال میشود این مورد را تشخیص داد؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید من شب عروسیم همسرم نتونست کامل التش و ادخال کنه و حتی خون ازم نیومد بعد ک رفتم پزشک مامایی گف هنوز دختری و فقط پردت خیلی کم زخمی شده بعد الان نزدیکه دو ماهه پریود نشدم تست بارداری انجام دادم مثبت در اومد اصلا دارم دیوونه میشم امکان بیماری چیزی هست ک عادت ماهیانم نیاد و تست مثبت باشه یا پزشک مامایی اشتباه کرده؟؟
- درد بخیه سزارین بد از ده سال
سلام خسته نباشید ببخشید من ده سال پیش عمل سزارین انجام دادم و الان نزدیک به یک ماه هست بخیه سمت راستم خیلی درد و میسوزه انگار اب جوش با سرنگ میریزن روش و من ساکن اینگلیس هستم رفتم دکتر و دکتر معاینه کرد گفت بخیه هات مشکلی نداره حساسیت پیش اومده خواهش میکنم راهنمایم کنید
- سقط جنین یک ماهه با قرص اورژانسی
- ایامیتوان دردوران بارداری ازعرق نعنااستفادهکرد
- دلیل وجود مایع در کلدوساک خلفی چیست؟
سلام، وقت بخیر.
من دختری ۲۸ ساله و مجرد هستم. پریودی منظم دارم و هیچ مشکل و یا علایم خاصی ندارم. برای چکاپ سونوگرافی کلی شکم و لگن انجام دادم. در سونو همه چیز کاملا نرمال است ولی قید شده که مختصر مایع در کلدوساک خلفی مشهود است. این مشکل چیست و چرا به وجود آمده؟ باید چه اقدام درمانی انجام داد؟ - عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعیه که من وقتی سرپا ایستادم با آینه واژنم و دیدم و متوجه شدم در این حالت لبه های کوچک واژن به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن این شکل از واژن طبیعیه؟ و اینکه هنگامی که میشینم تو مثلا عذر می خوام توالت در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیده نمیشن دیگه آیا طبیعیه هستن این توصیفات؟ خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریودی
سلام. خانم دکتر من 33 سال سن دارم. 2 بار سقط داشتم. بچه ندارم. دوماه پیش سقط داشتم. حدود 20 روز خونریزی داشتم و پاک شدم. بعد از 2 هفته از پاک شدنم باز پریود شدم. من هر 23 روز یه بار پریود میشم. ماه بعد،بعد از 23 روز با 2 روز تاخیر پریود شدم. خانم دکتر در کل خونریزی من هیچ وقت زیاد نبوده. فقط 2 روز اول یکم زیاده بعد تا روز 4 کمتر و کمتر میشه. روز 6 و 7 دیگه تقریبا در حد یک قطره خیلی کم هستش. ولی از وقتی سقط کردم 2 بار پریود شدم، باراول 2 روز اول زیاد تر بود نسبت به قبلنا یهو روز سوم خیلی کم شد. و پریودی من شد 6 روزه. بار دومم که پریود شدم همون 2 روز اولم زیاد نبوده. اینکه روز های پریودیم کم شده و خونریزیم مثل قبل نیست دلیل خاسی داره؟ خیلی نگرانم چون هنوز بچه ندارم و میخوام باردار شم.
- کیست اکوژن
سلام سو نو انجام دادم وتشخیص دادن در تخمدان سمت راست کی ستی ب قطر ۳۸ م م وجود دارد برای درمان باید چه قرص هایی مصرف کنم .ممنون
- قرص سی لاکس در زایمان سزارین
سلام زایمانم سزارین انجام شده والان دو روز گذشته ولی مدفوع ندارم می تونم از قرص سی لاکس استفاده کنم؟


