Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی پریود
با سلام سه ماه پیش سقط داشتم که بعد پریود دوره سوم بقایای خیلی کوچیکی به اندازه میلی دیده شد که البته در اون ماه از قرص روکین هم استفاده میکردم که زمان پریودی من خوریزی کمی داشتم اما در این ماه دیگه هیچ دارویی استفاده نکردم الان که پریود شدم و در روز دوم پریودم هست خونریزی به نسبت میشه گفت زیادی دارم . نگران کننده است ؟؟
- سلام وقت بخیر ببخشید من حدود ۳۷ روز قرص سیپروترون کامپاندخوردم برای لینکه پریود نشم اما افتادم رو لکه بینی میخوام سفر زیارتی برم ترانسید اسید خوردم و استرادیول ۲ اما جمع نشدم چکار کنم قطع بشه که بتونم سفر زیارتی برم چی بخورم
- عفونت
سلام خانم دکتر اواخر شهریور ۹۸ عمل جراحی برداشتن رحم توسط شما انجام دادم مدتی است که درد شدید از ناحیه شکم دارم و عفونت نیز دارم بعلت کرونا نتونستم پیش شما بیام لطفاً راهنمایی فرمایید چکار کنم مطب شما درباره هست بیمار ویزیت می کنید تلفنی دارو تجویز می کنید چکار کنم
- بارداری
سلام وقتتون بخیر،من اقدام به بارداری دارم شش روز مونده بود به پریودیم ترشح قهوه ای داشتم باز فرداش یعنی پنج روز مونده بود به پریودیم رفتم سرویس بهداشتی مقداری کمی خون اومد باز قطع شد امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی که چهار روز مونده به پریودیم ترشح تیره داشتم مثل قهوه ای خیلی تیره یا سیاه بود باز دیگه چیزی نیومده ...به نظرتون باردارم یا علت چیز دیگست ؟ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم...
- سرارین
من ۴۳سالم آیا میتونم سزارین پنجم داشته باشم
- ناباروری
به دلیل کیست وتنبلی تخمدان نزدیک یک ساله با قرص پریود میسم ودیگه حسته شدم وبارداری رخ نداده میتونم این ماه از کلومیفن استفاده کنم
- قرص بارداری
وقت بخیر ببخشید کسی که قصد اولین نزدیکی رو داره برای جلوگیری از بارداری آیا قبل از رابطه قرص ال دی استفاده کند و اینکه لطفا نحوه استفاده از آن را بفرمایید و اینکه از چ تاریخی قبل از اولین نزدیکی بایست قرص استفاده نمود ممنون میشم جواب بدین
- قرص سیبل پریود رو قطع می کنه؟
من چندماهه برای نظم پریود و جلوگیری، ازروزسوم هر سیکل قرص سیبل استفاده می کنم. تقریبا همیشه در روز پنجمین قرص دارونما،پریودمیشم که معمولا با لکه بینی شروع میشه.این ماه هم همینطور بود و مثل قبل، کم کم حجمش کمی بیشتر شد اما از روز سوم که بسته جدید قرص رو شروع کردم، همون حوالی ساعت شروع قرص، پریود تبدیل به لکه بینی خیلی خیلی خفیف شد و چندساعت بعد هم قطع شد کامل.ممکنه بخاطر قرص باشه؟آخرین سونو و آزمایش های هورمونیم هم خوب بوده
- تاثیر مصرف قرص بر آزمایشات
با سلام من آندومتریوز دارم و قرص وروژستمصرف و آمپول زولادکس تزریق کردم آیا در آزمایشات خون و ادرار چیزی مشخص میشود
- طول سرویکس کوتاه
سلام خانم دکتر من هفته ۱۸ سونوگرافی شکمی انجام دادم طول سرویکس من۳۰بود انگار دکتر شک کرده برای چند هفته بعد واژینال نوشته بنظر شما۳۰خیلی بد؟؟ بعد من فیبروم هم زیاد دارم.بنظرتون سرکلاژ کنم خوبه؟؟چون رحمم سنگین تر میشه یا عوارض داره؟
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- سلام وقت بخیر برای خانمی که ادنوم هیپوفیز و پرولاکتین دارد خوردن قرص اووسیز۰/۷۵ مشکلی ندارد؟
- پریود
سلام خسته نباشی خانم دکتر من پریود شدم از روز دوم پریودی سرم درد میکنه قرص نوافن وژلفن خوردم ببخشید اشکالی نداره این قرصا داخل پریودی بخورم
- قرص اوژانسی
سلام.. من حدود سه روز پیش از شما یک سوال پرسیدم ک بعد از رابطه.. قرص اورژانسی خوردم و بعد از 5 روز خونریزی پریود شدم و حدود 5 روز خونریزی داشتم.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟. شما عرض کردید خیر.. احتمال بسیار ناچیز است..میخاستم بدونم آن احتمال ناچیز چیست.. یعنی چجوری میشه انسان پریود بشه و باردار باشه.. پس خوردن قرص اورژانسی بعد رابطه چ سودی دارد؟
- سونوگرافی
برای اندومتر میشه از طریق شکم سونوگرافی بشم چون من تازه ازدواج کردم و وضعیتم طوری نیست که واژینال انجام بدم ایا از طریق سونوگرافی شکمی میتوانند اندومترم را بررسی کنند لطفا زود جواب بدین ممنونم
- جواب ازمایش
سلام عذر خواهی میکنم اکوی اندومتر اکوژن و نان هموژن است یعنی چی ؟
- دکلمان جفت
باسلام، آیانارسایی دهانه رحم باعث دکلمان جفت وزایمان زودرس ميشه ممنونم که پاسخ میدهید
- کمبود ویتامین دی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم که کمبود ویتامین دی بر روی ذخیره تخمدان تاثیر دارد؟
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
تعداد روز پریود از ۵ روز به ۳ روز کاهش پیدا با خونریزی خیلی کم اشکالی هست؟
- پریود
سلام الان دوازده روز پریود هستم قرص ضدبارداری از اولین روز پریودیم خوردم قرص ترکیبی سه رنگ ولی بازم قطع نشد نسبت به اوایل کمتتر شده ولی بازم خونریزی دارم خانم دکتر قرص کلرفنیرامین بخاطره حساسیت دکتر واسم نوشته امکانش هست از خوردن قرص حساسیت باشه پریودم تموم نشده؟


