Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول دکاپپتیل و عدم بارداری
سلام خسته نباشید من زنی ۴۲ ساله هستم بعلت خونریزی مداوم و خیلی شدید دکتر به من آمپول دکاپپتیل تجویز کرده میخوام بدونم در این مدت میتوانم از روشهای جلوگیری استفاده نکنم یا خیر؟؟؟،
- پنجمین سزارین
آیامیشودبعددوسال ازچهارمین سزارین بازباردارشدوعمل سزارین انجام داد،وخطرهست یانه؟
- قرص دوفامد
باسلام ببخشید دکتربرای تنظیم قاعدگی واسم قرص دوفامد۱۰ تجویز کرده گفته بوده از روز ۱۲ پروید بمدت ۱۴ روز مصرف شود..من فکر کردم از روز اول پریود بمدت ۱۴ روز باید بخورم تا امروز که روز ۸ پریودهس منم ۸ تا خوردم الان فهمیدماشتباهی مصرف کرد میشه بگین من چکار کنم
- سلام . من خانمم ۱۲ سال عمل سزارین انجام داده و الان مدتی هست که هر از چند گاهی جای عملش درد شدید میگیره میخوام بدونم دلیلش چیه و باید چیکار بکنیم . ممنون میشم پاسخ بدید . با تشکر
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر ببخشید من کمتر از شش ماهه به زگیل تناسلی مبتلا شدم و نوع 16 دارم و پاپ اسمیر خیلی خوبی داشتم بار اول به زگیل تناسلی مبتلا شدم که کرایو کردم و بعد از یک ماه مجدد زگیل برگشت و تعدادی زد بعد از کرایو دو هفته گذشت و رابطه جنسی با همسرم برقرار کردیم گفته بودن اگر شریک جنسی جدید نگیریم دگه عود نمیکنه ولی عود کرد و من داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن هم میخورم از اول درمان ممنونم پاسخ به سوالات شما
- آیا حقیقت داره
راستش من یک مطلب خواندم کسانی که آژنزی واژن دارند بعدازاصلاح و نقص آن باردار نمیشوند خواستم بپرسم که آیا این موضوع حقیقت و صحت داره ؟
- دردشکم ومقعد وواژن دردوران قاعدگی
سلام ببخشید وقتی که پریود میشوم زیر شکمم خیلی درد میکند و روز اول و گاهی دوم این درد منتهی می شود به مقعد و واژن و کمی لرز هم دارم(درد مقعد مثل عمل لواط درد داره)میشه علتش را بفرمائید؟
- قطع شیردهی
با سلام.دخترم بیست و سه ماهشه چهار روزه که تغذیه با شیر مادرش رو قطع کردم.سینه هام به شدت درد می کنه و پر از شیره.آیا دارویی یا قرصی برای خشک شدن شیر سینه هست یا اینکه صبور باشم تا خشک بشه؟باید چیکار کنم؟
- سیبل
سلام وقت بخیر من چند ماه هستش که قرص سیبل مصرف میکنم بدون هیچ وقفه ای یعنی هر شب خوردم اما این ماه بعد ۳روز گذشتن از قرصای سفید (یعنی از بسته جدید ۳تا مصرف کردم)هنوز پرید نشدم دیروز یکم خون ابه و چند مویرگ قرمز دیدم و دیگ هیچ اثری از پرید نیس این طبیعی؟ همیشه یکی مونده بسته تموم بشه پرید میشدم
- کیست بارتلن
سلام من دختر هستم و 5 ماهی هست که عمل کردم امکان داره پرده ام اسیب دیده باشه چون یه دستگاهی هم برام وصل کردن تا یک هفته برای اینکه دوباره کیست ام عود نکنه و الان هنوز کیست ای که عمل کردن باز هست جای که تخلیه کردن امکان داره مثل قبلا خوب بشم و جای زخم ام پر بشه
- تست بارداری
سلام ازمایش خون بارداری دادم عدد بتا 2.0> هست منفی هست درسته؟ با عدد بتا مشخص میشه باردارم یا ن ؟ مثلا جلوش یا جای دیگ ننوشته ک از بتا مشخص نیشع فقط؟
- آی وی آف کنم دوباره
سلام .چند وقتیه با یه پیج اینستا آشنا شدم.من بارداری 9سال پیش از طریق آی وی آف داشتم. یه پسر دارم .توی این مدت هم بدون روش جلوگیری باردار نشدم.اما پریودیم خیلی مقدار و زمانش کم شده نسبت به قبل.دکتر رفتم میگن اشکالی ندارد اما بنظر خودم اینقدر طبیعی نیست.توی پیج میگن با دادن داروی گیاهی به شما و همسرتون مشکلاتتان حل میشه و باردار میشید خیلیا بودن میخواستم برن آی وی آف اما درمان شدن و بچه دار شدن.نظر شما چیه من چکار کنم.
- کیستتخمدان
- لقاح
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن ازجانب یکی ازاقوام ازخدمتتون سوال میکنم،ممنون میشم راهنمایی کنید،39ساله هستم و15ساله ازدواج کردم وفرزندندارم،20خردادلقاح انجام دادم جواب نداد،10خردادپریودشدم ودیگه پریودنداشتم الان 2ماه ونیم هست،علایم پریوددارم ولی پریودنمیشم،آیاممکنه باردارباشم،مشکل چی میتونه باشه لطفاراهنمایی کنید،ممنونم
- بارداری
سلام۲۱مهر پریودشدم ۷ آباننزدیکیمحفظتنشدهداشتم قرش اورزانسی مصرف کردم دوتا باهم ۱۲ پریودشدم حالا۱۴هست هنوز پریود نشدم آیااحتمال بارداری هست؟
- موفقیت سرکلاژ شکمی
باسلام خانم دکتر من سه تا سقط در ۱۷ .۱۲و ۲۳ هفته داشتم که دوتادسقط اولم به علت سپتوم رحم بود که با عمل برداشته شد و بعد دوباره باردار شدم ولی در ۲۳ هفته با وجود سرکلاژ واژینال سقط شد.الان دکترم پیشنهاد سرکلاژ شکمی دادند قبل از بارداری میخواستم بپرسم چقدر احتمال موفقیت داره؟ آیا من میتونم با سرکلاژ شکمی سروقت زایمان کنم ؟ خیلی نگرانم
- کیست اکوفری
کیست اکوفری باقرص ال دی خوب میشه برا دختر مجرد
- قرص ال دی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.من قرص ال دی مصرف میکنم برای جلوگیری.سرماخوردم دکتر قرص آزیترومایسین داده بخورم اثر قرص ال دی رو از بین نمیبره و قرص سرماخوردگی چی میتونم بخورم اثر ال دی رو از بین نمیبره ممنون
- پریودهای شدید بعد از قطع قرص ال دی
سلام بعد از بارداری دوم دچار پریودهای نامنظم شدم با خونریزی های شدید و لخته های بزرگ با مراجعه به پزشک و انجام سونوگرافی هیچ مشکلی مشاهده نشد قرص ال دی تجویز شد تا زمانی که قرص ال دی مصرف میکنم پریودهای منظم و به موقع و نرمال دارم ولی چند بار سعی کردم قرص ال دی مصرف نکنم و بصورت عادی پریود بشم تا سه ماه پیریود نمیشم فقط لک های تیره و بعد از سه ما خونریزی های شدید و لخته های زیاد و ادامه دار تا زمانیکن دوباره قرص ال دی مصرف بشه تا کامل قطع بشه..میخواستم راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم
- تنبلی تخمدان
سلام بنده تنبلی تخمدان داشتم و خانم دکتر بهم آمپول سینال اف و اچ سی جی دادن حامله شدم اما خارج رحم دو ماه پیش تقریبا با عمل لاپاروسکپی به بارداری پایان دادن ۴۱ روز بعد عمل پریود شدم ۸ روز بعدش نزدیکی داشتم آیا امکان داره من باردار باشم میترسم فعلا زوده؟ و آیا اگه باشم مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟


