Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین در هشت هفته بعلت تشکیل نشدن قلب
سلام خسته نباشید وقتی قلب جنین در ای وی اف تشکیل نمیشود مشکل از جنین؟؟؟؟ من و همسرم هیچ مشکل کروموزومی هم نداریم
- سوال
سلام. خانومی20ساله هستم ادنوم و پرولاکتین دارم و کیست و تنبلی تخمدان و کیست تیرویید و مشکل تیرویید دارم. مدت طولانی سیگار میکشم چون مشکل اعصاب دارم ایا روی این مریضی هام تاثیر میذار
- استفاده از پماد دالاواگ سی
سلام خسته نباشید من آزمایش کولپوسکپی انجام دادم در همون روز دکتر قرص مترونیدازول اوفلوکساسین و زینک رو داد که تا آخر مصرف کردم به همراه اونها یک پماد دالاواگ cداد که بعد از گذشت 13 روز از آزمایش شروع به مصرف کردم و الان روز 6 هست احساس میکنم یکم درد دارم مال عوارض این داروست؟!!
- برای نوجوانان
سلام بچه ی من 13سالش میتونه از گیناپ چاق کننده استفاده کنه
- لارداری
سلام من سونو انومالی انجام دادم که گفت دو کیست در سر جنین و لوپ روده تختانی است خطرناکه
- دندان درد
سلام من یک هفته هست اقدام به بارداری کردم.و دو روز دندان درد شدید گرفتم میتونم برای کشیدن یا پر کردن برم دکتر؟ یا ضرر داره؟
- زنان
درد شدید مقعد در موقع پریود دارم
- غده
سلام علت دونه بزرک زیر بقل چیه خانوم دکتر برم دکتر ؟ چهار پنج تا طرف چپ زیر بقلم در اومدع یکهفته پیش یکی شبیه همین چرکی بود
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
سلام سال ۸۷ یک زایمان سزارین داشتم و حالا دوباره باردارم هفته ۱۷ بار داریهستم ایا امکان زایمان طبیعی برای اینبار دارم ۳۵ سالمه
- عفونت
سلام خانمی۵۰ ساله هستم چند وقتی هست درد پهلو راست دارم که به پشتم هم کشیده میشه ازمایش ادرار دادم مشکلی نبود.سونو کلیه دادم کیست۲۸میلی داشتم که متخصص گفت مشکلی نیست.خارش و درد زیر دل ندارم ولی خیلی کم سوزش دارم و لباس زیرم هم زرد رنگ میشه علت این درد چی میتونه باشه؟ داروی قلب و قند هم استفاده میکنم.یبوست هم دارم میتونم از شربت لاکسی ژل استفاده کنم؟تداخل دارویی نداره؟
- توده زیر بخیه سزارین
باسلام دوماهه که سزارین شدم زیر بخیه هام یه توده اندازه گردو در اومده که خیلی درد و سوزش داره علتش چیه؟
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر هفته بیست و شش هستم.ازمایش دادم تشخیص دیابت بارداری دادن. گفتن برم متخصص تغذیه. ایشون یه جدول دادن که طول روز قندم رو اندازه بگیرم ناشتا صبح، دو ساعت بعد از صبحانه، قبل از ناهار ، قبل از شام.دوتا سوال دارم معمولا قند دوساعت بعد از ناهار وشام رو میخوان ایشون چرا قبل از ناهار و شام رو خواستن؟ سوال دومم مقدار نرمال قند خون قبل از شام و ناهار چند باید باشه؟ تو اینترنت مقدار ناشتا صبح و دوساعت بعد از غذا هست ولی مقدار قبل از ناهار و شام پیدا نکردم.
- سلام خانم دکتر من دو ماه عمل تخلیه رحم وتخمدان انجام دادم ازمایش هیچ مشکلی نداشته الان لکه بینی دارم گفتم ببینم طبیعیه
- پارگی داخلی واژن به دیواره شکم باعث پارگی مثانه میشود؟ با معاینه ݦعلوم میشود؟
- پارگی پرده بکارت
سلام دخترم ۱۵سالمه من دو سه روزیه خودارض.ایی میکنم و فقط مالش با دسته،گاهی هم یه جسم بزرگ رو فقط مالش میدم به خودم(هیچ گونه دخول نداشتم) اما امروز دیدم دستمال خونیه خونش خیلی کم و کمرنگ بود و بیشتر سمت کلیتوریس بود یعنی طرف پایین و سوراخ نبود خواهش میکنم بگید که پردم پاره نشده من واقعا نگرانم
- بارداری ومسافرت
سلام خانوم دکتر خسته نباشیدمن ازبیماراتون هستم خانوم دکترآزمایش دادم باردارهستم وهنزسونوندادم سوالم اینه اگه جواب سونوخوب بود میتونم باوی آی پی که صندلی هاش تخت شوهست برم خونه مادرم؟ خونه مادرم همدانه تااینجا ۷ساعت راهه واتوبوس بین راه فقط یکبارنهایت دوبارنگه میدارم ومن نمیتونم مایعات زیادبخورم وبیشترازدوباردستشویی برم اما راحت میتونم دراز بکشم ونهایت یکباریادوبارپیاده شم قدم بزنم بااین شرایط مساله ای نیست برم؟؟؟ توروخدا ازنگرانی منوخارج کنید
- خشکی واژن
سلام من ٢.٥ازدواج كردم و ٤ماه باردارم از ١سال به بعد واژنم خشك اصلا مثل قبل مرطوب نميشه و اذيت ميشم مخصوصا الان چه راهي داره ،و از چند ماه بعد عروسي ارضا شدنم توسط همسرم كمه خيلي بيشتر من ديرتر ارضا ميشم و خودم تلاش ميكنم اينو دوست ندارم چطور درمان كنم ممنون
- مشکلات زنانه
باسلام من ۱۸ بهمن تزریق وایروپپتیل به خاطر فیبروم و اندومتریوز ۱۶داشتم بعد از چند روز پریود شدم که به مدت دو هفته طول کشید تقریبا ۵ روز پاک شده بودم که تزریق تتراکوزاید ال آ به علت دیسک گردن داشتم چند ساعت بعد از تزریق تا به امروز سه روز که لکه بینی دارم در صورتی که قرار بود به مدت سه ماه یائسه موقت شوم به علت فیبرومی که دارم ایا امپولی که مربوط به دیسک هستش میتونه علت لکه بینی باشه؟
- درد
سلام دکتر جان خسته نباشید ببخشید میخواستم ازتون بپرسم که چرا وقتی کلیتوریس رو لمس میکنم بخصوص از قسمت روبروییش درد میگیره؟؟؟ علتش چی میتونه باشه و اینکه درمانی داره؟ این رو هم عرض کنم خدمتتون که تنبلی تخمدان دارم میتونه ارتباطی داشته باشه؟؟
- عفونت دارم وبوی بد واژن
چه دارویی برای از بین رفتن بوی بد واژن وعفونت مناسبه


