Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول دیفرلین
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۱۰ سال و ۹ ماه سن داره، و علایم بلوغ داره و تقریبا علایم کامل شده ولی هنوز پریود نشده بود ، برای اینکه پریودشو به تعویق بندازیم با تشخیص دکتر غدد آمپول دیفرلین ۱۱/۲۵ رو در تاریخ ۲۶ خرداد شروع کردیم . دختر من دیشب به قورت ناگهانی ۱۲ روز بعد از تزریق آمپول پریود شده و هنوز خونریزی داره خیلی نگرانم ممکنه علت رو بفرمایین؟ ممنون میشم و اینکه باید چیکار کنم؟
- سینه
با سلام و عرض ادب میخاستم بگم سینه چپ دختر چهارده ساله بزرگ تر سینه راست است چرا ??ایا مثل هم میشه هردو سینه
- سلام خانم دکتر برای زایمان سزارین کدام بیمارستان عمل انجام میدن
- فاصله زمانی تزریق پروژسترون
سلام وقت بخیر دکتر بعد از IVF برای من آمپول پروژسترون برای تزریق روزانه به مدت ده روز تجویز کردن آیا باید همه آنها در ساعت مشخص و ثابتی تزریق شوند؟ یا فاصله زمانی ۲۴ ساعت مهم و حیاتی است؟
- پریود نامنظم
سلام مجرد هستم من قرص سیبل رو شروع کردم ولی دیشب یادم رفت بخورم امروز طهر خوردم الان پریود شدم بخاطر قرص هست آیا ؟ ۱۸ روز بعد از پریودیم هست
- تاثیر داروها
سلام، آیا استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ،قرص لووتیوکسین ۵۰، قرص آسپرین ۸۰، فولیک اسید ۱ و ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰، در نتایج آزمایشهای غربالگری مرحله اول و غربالگری مرحله دوم تاثیر دارند؟
- سلام من تو سوال قبلی پرسیدم که من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم شما گفتین که اینها طورمعمول استفاده نمیشه یعنی چی این دارو ها خوب نیست برای بارداری میشه توزیع بدین
- در روز چندم می توان فهمید حامله شدهام
- پریود
سلام خانم دکتر دختری ۲۱ساله و مجرد هستم میخواستم ازتون بپرسم به چه پریودی پریود کم گفته میشه یعنی اگه حجم پریود چقدر باشه خطرناکه؟ و اینکه من تقریباسه یا چهار روز پریود میشم و تو این روزها تقریبا ۱۰تا۱۲ تا پد استفاده میکنم ایا این طبیعیه یا کمه؟ ممنون
- پریدی
سلام دکتر جان وقتتون بخیر 34سالمه تنبلی تخمدان دارم وکیست داخل تخمدان 6ابان پریدشدم هنوز نشدم ودوست دارم اقدام به بارداری کنم دکترزنان به من مدروکسی پروژسترون داد گفت از14پریدی به مدت 10شب دوعدد بخورم ومن شروع کردم به خوردن قرص پریدهم نبودم وقرص روخوردم تاپریشب حالا هنوز پرید نشدم مشکل ازچیه؟؟ پریدمیشم صبرکنم ؟میشه ادم پریدنشه واقدام به بارداری کنه ؟؟مرسی دکترعزیزم
- قرص اورژانسی
با سلام. من روز نهم از عادت ماهانه نزدیکی محافظت نشده داشتم و وبلافاصله بعد ان دو قرص تنسی خوردم. فردا ظهرش هم دو قرص دیگر خوردم الان هم حدود ده روز می گدره و خیلی نگران هستم. لطفا راهنمایی کنید. خیلی استرس دارم
- من کورتاژ تشخیصی شدم به علت خونریزی زیاد ودفع لخته داشتم بعد جواب نمونه من آمده ودکتر گفت یکم اشال داره هایپرپلازی ساده آیا این خطر ناک هست ؟
سن من۴۶ سال هست وبعد کورتاژ بعد ۲۰ روز که قرص ال دی لویتود می خردم هنوز ۴تا قرص دیگه داشتم پریود شدم امروز هم ۷ روز گذشته ومن دوباره قرص رو شروع کردم آیا باید حواب نمونه را میگیری کنم ؟
- زیاد بودن کیسه آب
سلام خانم دکتر. 24 هفته بار دارم. کیسه آب بچه زیاد هست مایع امونتیک. چکار کنم ؟ ایا خطر داره برای بچه ؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
- بقایا سقط
سلام وقتتون بخیر من با قرص سایت تک سقط یک ماهه داشتم الان هیچ خونریزی و علائمی ندارم دکتر با سو نو واژینال گفتن 22 میلی ببقایا دارم آیا نیاز به کورتاژ دارم یا نه با پریود دفع میشه، واینکه لطفا بفرمائید که برای دفع بقایا میشه دوباره از این قرص استفاده کرد یا خیر
- نزدیکی درماه هشتم بارداری
ایا میتونم باهمسرم درماه هشتم انجام بدم کاری یاخیر
- سونوگرافی رحم و تخمدان
متن سونو: تخمدان چب به حجم 12 سی سی رویت شد.تخمدان چپ دارای ابعاد و حجم بزرگ تر از نرمال بوده . دارای ارایش پریفرال فولیکول های ریز همراه با استرومای اکوژن و بدون فولیکول غالب بود که این یافته ها مطرح کننده نمای سونوگرافیک pco میباشد و تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی ضروری است .
- من تمحلی تخمدان دارم بچه دارنمیشم چکار کنم امپول زدم
- عفونت واژن
سلام. وقت بخیر حدود ۴،۵ روزه خارش واژن دارم، اوایل ترشح پنیری داشتم اما الان ترشحم به رنگ زرد،سبز تبدیل شده، هنگام ادرار کمی سوزش دارم، میشه راهنماییم کنین چکار کنم ؟؟؟ که توی این وضعیت دیگه مطب دکتر نرم
- سقط
با سلام خدمت شما خانمی هستم ۳۷ ساله یک پسر ۶ ساله دارم و یک پسر یک و نیم ساله والان متوجه شدم ۵ هفته باردار هستم می خواهم سقط کنم ولی نیاز به یک مشاوره دارم چون زایمانم سزارین بوده .لطفا کمک بفرمایید
- قرص فلوکنازول
سلام وقت بخیر میخوام این ماه برای بارداری اقدام کنم قرص فلوکنازول ۱۵۰ روزاقدام برای بارداری در جنسیت پسر تاثیر داره؟


