Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام من ۱۳ سالمه و چند وقت پیش برای ۳ ماه پریود شدم ولی الان تقریبا سه ماه میشه که پریود نمیشم. بنظرتون چیکار کنم
- بارداری
باسلام .من تحت درمان با HMGو سنال اف بودم .11مهر پریود شدم و از 20ام دکتر برام استرادیول 2میلی 3بار در روز داده تاکی باید ادامه بدم و کی مشخص میشه باردارم ؟؟
- سلام جواب سونوگرافی ک انجام دادم ب این شرح..خواستم راهنماییم کنید؟Bothovariesshowenlargedsize….pcod
- کیست تخمدان
سلام کیست تخمدان درموید دارم ۵سانته باید چیکار کنم دارویی نداره من نمیتونم برم عمل بچه کوچیک دارم هم ۱ساله زایمان کردم سزارین شدم دوباره باید برم عمل واسه کیست راهی نداره جز عمل
- بارداری
سلام من ۱۸ هفته ۵ روز باردار هستم و سونوگرافی بهم گفت که جفت قدامی است و انتهای تحتانی آن تا نزدیکی int.os رسیده است .low lying نوشته شده است یعنی بارداری من در خطر لطفا منو زود راهنمایی کنین
- سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
- مشکل در پریود
سلام از پریودم سه تا چهار روزه گذشته قرص متیل ارگونوین مالئات میخورم ایا بهم کمک میکنه بیفتم خونریزی
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشیدمن تنبلی تخمدان درتخمدانم کیست دارم دکترزنان به مدروکسی پروژسترون داده شبی 2عدد از14پریدی به مدت 10شب ولتراکس لتروزول داده حالامن دکترمو عوض کردم به من گفته این داروهاروبخور برام دوفاستون نوشته شبی یک عدد بخورم یعنی گفت داروقبلیارو بخوردوفاستون هم بخور حالا چطوری هم مدروکسی پروژسترون بخورم هم دوفاستون؟؟؟ البته دوفاستون شبی یک عدده که این دکترجدیدم داده؟؟؟من 3شب که قرص دوفاستون شروع کردم ولی مدروکسی رو4روزدیگه شروع میکنم از14پریدی میخوام بدونم دوفاستون ومدروکسی پروژشترون میشه باهم خورد ممنون که جواب میدین
- حاملگی
آزمایش حاملگی دادم بتا۳۰ بوده ۴۸بعدتکرارکردم بتاخونم شده ۳۵ میتونه حامله باشم
- سلام من تنبلی تخمدان دارم و پریود نمیشم
- تخمکگذاری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم امکانش هست ۵روز مونده به پریود تخمکگذاری انجام بشه؟آخه یه چیز لجز مانندی از واژنم بیرون اومد که کش دار بود قبلشم چندساعت ترشح داشتم
- ماموگرافی پستان
سلام مادرم مامو گرافی پستان انجام داده Bilateral mamography:
اپاسیته ای با حدودlll-definedدر ربع فوقانی خارجی پستان راست نزدیک نیپل دیده میشود که با توجه به نمای ماموگرافیک بیوبسی توصیه می شود به چه معناست؟ - اندمتر اکوژن مطرح کننده فاز سکرتوری یعنی چه
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ده تا قرص مصرف کردم دیروز هفته ششمم اما سقط نشد اگه باز قرص سایتوتک بخورم امکان داره سقط نشه بازم ؟ ولی ازینور میترسم سقط نشه بچه ناقص ب دنیا بیاد
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من قرص مدروکسی پروژسترون رامصرف کردم وپریود شدم الان ۱۴روزهست که لکه بینی دارم بعدازمصرف قرص والان که روز ۱۴پریودیم هست و باید قرص رامصرف کنم خونریزی دارم شدید الان نمیدونم باید چیکار کنم علت این همه خونریزی ولکه بینی چیه؟وآیامیتونم امروز قرص رابخورم؟ممنون میشم جوابم را بدید
- کمبود ویتامین دی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم که کمبود ویتامین دی بر روی ذخیره تخمدان تاثیر دارد؟
- قطع خونریزی بعد سقط؟
سلام ١٠ روز از سقط ميكذره و خونريزي قطع شده طبق سونو قبل بقليا ٢٩-٢٦ ميلي داشتم ولي به چشم ندیدم دفع بشه الان خونریزی قطع شده طبیعی؟ و میتونم منتظر پریود باشم تا دفع صورت بگیره؟ یا باید کورتاژ بشم؟
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- اندومتریوزیس
سلام حدود۸،۹ماهه ک این علائم رو دارم دردشدیدزیرشکم هنگام پریودی و دردمقعدوروده هنگام دفع آیااگردچار اندومتریوزیس شده باشم راه درمانی وجودداره؟
- فوکوس اکوژن
سلام من ۲۱هفته حاملم سنوگرافی ۱۸هفته رفتم گفت در طرف چپ قلب جنین یک فوکوس اکوژن دیده میشود من باید الان چیکار کنم یا خطر زیادی به بچه داره


