Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز بنده تحت نظر شما هستم الان ده هفته باردارم چون سقط داشتم روزی یک عدد امپول انوکساپارین و اسپرین ۸۱و یک عدد شیاف استفاده میکنم بعد تزریق بسیار بدنم کبود میشه چ ران چ بازو کبودیشم الان بیست روزه کم رنگ شده از بین نرفته و پخش میشه و خیلی دردناک نمیدونم طبیعی یا نه نمیدونم طبیعی
- درد پهلو و واژن بعد از اقدام به بارداری
با سلام. من از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و بعد از مثبت شدن چهار روز پشت سر هم نزدیکی داشتم. الان بعد از ۱۸ روز بی بی چک همچنان منفیه و آزمایش bhcg هم عدد ۱ شده و منفیه اما پریود نشدم و درد تیرکشنده پهلوی راست و چپ و واژن دارم. باید چیکار کنم تو این وضعیت؟
- متخصص.
سلام دکتر بانزدیکی نکردن میشه باعث ذخیره تخمک کم بشه
- قرص مدروکسی پروژسترون در اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر. من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم 34 سالمه دکتر زنان بهم قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد به مدت 10 شب میخورم. شما گفتین ازاین ماه نزدیکی داشته باشم بعد از دوروزپاک شدن به مدت 4 شب پشت سرهم نزدیکی داشتیم ولی متاسفانه حالم بد شد. دکتر گفته انفولانزا یا مشکوک به کرونا هستم. احتمال داره باردارهم باشم ؟ این ماه قرص مدروکسی پروژسترونم تمام میشه. 3 ماه شده که قرص مدروکسی رومیخوردم ولی فقط این ماه نزدیکی داشتیم که مریض شدم. حالا میشه ازماه بعد دوباره نزدیکی داشته باشیم اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون از دکتر زنان بگیرم؟ چون فقط اون قرص منظم میکنه پریدی منو؟ مرسی ازاینکه سوالامو جواب میدین تشکر
- بارداری
سلام . من هفته ۱۵ بارداری هستم خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم پماد کلوتریمازول ۱ درصد بزنم .هر چندساعت ؟
- سقط و بارداری مجدد
باسلام من ۳۶ سالمه بعد از ۲ سال ناباروری به روش iui باردار شدم که هفته ۱۲ متوجه شدم جنین در ۸ هفتگی ضربان نداشته و رشد نکرده و خود بخود سقط شد...به نظر شما کی میتونم دوباره برای بارداری اقدام کنم
- روزه داری
سلام من درهفته ۵بارداری هستم ایاروزه بگیرم یانه ۱۶روزکامل گرفتم حال بقیه راچه کنم ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر من سه ماه پیش سزارین شدم شنیده بودم در شیردهی بارداری صورت نمی گیرد لذا نزدیکی داشتم یه هفته بعدش یکروز خونریزی کمی داشتم چه کنم آیا باردارم؟ لطفا راهنمایی کنید
- قرص مدروکسی پروژسترون و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر، من پریود تقریبا نامنظم دارم و در حال اقدام برای بارداری هستم، دکتر برام مدروفم 5 از روز 15 قاعدگی به مدت 10 شب نوشتن، چون از باردار نبودنم مطمئن نیستم، (چون پریود این دفعه ام مقداری فرق داشت، هم مقداری کمتر بود هم زود تر تموم شد) استفاده از این قرص ایرادی داره؟ راستی من از حرف های دکتر اینطور برداشت کردم که اقدام به بارداری در حین مصرف قرص ایرادی نداره، درست متوجه شدم، ایرادی نداره در حین مصرف، اقدام کنیم؟
- سوال بارداری
سلام خسته نباشین من۲۵سالمه نزدیک دوساله ک اقدام به بارداری کردم یه باربارداری خارج رحمی داشتم ک دفع شدپیش متخصص رفتم چندتاآزمایش برام نوشت ک مشکلی نداشتم حالامیخام باردارشم امانمیدونم دیگ چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید
- سقط
سلام خانم دکترمن تودوماهگی جنینم سقط شده به خاطرامفالوسل یکی دیگه ام توی ماهگی خودبخودسقط شده الان میخواباردارشم میترسم نکنه دوباره مشککلی پیش بیاددلیل امفالوسل چی بودراستی شوهرمم واریکوسل داشته عمل کرده
- مصرف قرص مایوکارمت در بارداری و کاهش حرکت جنین
سلام، بنده ۳۵ سال دارم و در هفته ۲۸ بارداری هستم. به دلیل مشاهده آریتمی قلب در نوار قلب، متخصص قلب قرص مایوکارمت ۲۳/۷۵ تجویز کردن. الان دو شب هست که مصرف میکنم، اما متوجه کاهش حرکات جنین شدم. البته در یک ساعت ۵ حرکت دارد، اما نسبت به روزهای قبل خیلی کاهش پیدا کرده مخصوصا حرکت های بزرگ، میتونم بگم در روزهای گذشته در ۱۰ دقیقه ۵-۶ حرکت خیلی واضح و محکم داشت. میخوام بدونم مصرف این قرص برای جنین مشکلی ندارد؟ با سپاس
- زعفران
زعفران پاک کردن در بارداری ضرر داره
- قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
- ارضا شدن و رابطه
آیا ارضا شدن و رابطه در ماه هفت یا هشت بد یانه کدوم بیشتر ضرر داره ارضا شدن یا رابطه دخول
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- خون ریزی
خون ریزی ناشی از استفاده واژینالی عسل وزاج اندازه نخود وروغن زیتون. بعدازپاکی پریودی این کاررو کردم که افتادم روخونریزی ۱۱اسفندتاامروز که خونش کم شده ولی خانم دکترمعاینه کردم دهانه رحمم زخم شده ودکترسونوداخلی که کرددیدانگاریه کیست خارج رحم داشته باشم وگفتن شایدبارداری خارج رحم باشه رفتم آزمایش خون تیتربهش میگفتن انجام دادم ولی عددکمترازدوبودولی خب من خونریزی دارم به نظرتون نشون میده؟ بعدچون فیبروم روی دخترم که بارداربودم ایجادشده بودتوی رحمم والان کیست تخمدان هم درست کردم. دکتردوتاقرص بهم داداسمش سیپروترون استات. که گفته تاده روز. روزی ۲تابخورم.وقرص سیپروترون کامپاند. دکترتوروخداراه نماییم کنین توروخداخیلی نگرانم. یه دختر۲ساله دارم
- Pcom
من در آزمایشم pcomو کولپوس لوتئوم دیده شده چه کار بکنم
- آیای اکوی هموژن نرمال است؟
سلام وقتتون بخیر یک روز بعد از پریودی سونوی واژینال دادم که ضخامت آندومتر 2.8mm و دارای اکوی هموژن است و بقایای جفتی به درستی مشاهده نشد
ماه قبل به حجم یک سی سی بقایا داشتم میخواستم ببینم طبیعی هستش و بقایا کاملا دفع شده؟
اندومتر که اکوی هموژن داره نرماله؟ - ازمایش غربالگری دوم
در سونوnt دکتر به من گفت که همه چیز خوب است و متخصص هم گفتن نیاز ب ازمایش غربالگری نیس اما من ازمایش غربالگری دوم را رفتم و سندروم دان مثبت شد و امینیو سنتز شدم ب نظر شما ممکنه اشتباه شده باشه اخه خیلی نگرانم


