Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من ۳۴سالمه چهارساله که اقدام به بارداری کردیم باردارنمیشم دکترر فتم میگن تخمدانهات خوبه درضمن هم کیست داشتم هم فیبروم ولی باخوردن داروکیستام افتاد ولی فیبروم هام گفتن کوچیکه مشگل نداره ولی ماه پیش واین ماه پریودیم دوروزه بود بعداز دوروز زیردلم تا چندروزخیلی دردمیگیره میشه راهنماییم کنین بگین مشگل چیه ممنون میشم
- اندومتر
سلام خانم دکتر دکترم برای اندومترم امپول لوپرمر نوشتن قراره این ماه تزریق کنم توی اینترنت توی یکی از عوارضش نوشته بود بعد دوماه عادت ماهیانه توقف پیدا میکنه چون من هر ماه به طور منظم پریود میشم میترسم این امپول پریود و هورمون هامو بهم بریزه میخواستم بپرسم واقعا پریودام قراره توقف یا بی نظم بشن خودمم این ماه عروسیمه میگم نکنه تو اولین رابطم تاثیر بزاره ممنون میشم راهنمایی کنید
- احتمال بارداری
خسته نباشید یه رابطه خیلی سطحی با نامزدم داشتم و بعد از رابطه ام خودمو با آب و صابون شستم و ۱۶ ساعت بعدام قرص اورژانسی خوردم من باید ۱۰ ام پریود میشدم ک پریود شدم و مثل پریودی های قبلیم بود یکم خونریزیم کمتر بود ولی دفع لخته وخونریزی کامل داشتم تا ۶ روز پریود بودم .بعد از حدودای ۱۰ روز از پاک شدنم چند روز لکه بینی داشتم ولی اللن پریودی دومم ۸ روز عقب افتاده میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟کلی استرس دارم لطفا جواب بدین
- قبل بارداری
سلام وقت بخير آيا انجام تتوي بدن يكماه قبل از اقدام به بارداري خطري ايجاد ميكنه؟
- درمورد تخمدان
من طی ۳سال دوتخمدان خودم روازدست دادم تخمدان سمت راستم روبخاطر تومورسروزبوردلاین درهفته۱۸حاملگی ازدست دادم وتخمدان چپم بخاطر توده وکیست باتورشن تخمدان ازدست دادم من باچه دارویی میتونم پریود بشم واینکه شبها دچار گرگرفتگی میشم چیکارکنم
- واکسن کرونا
سلام دکترپوست برام اسپیرونولاکتون وسیپروترون کامپاند تجویز کردن سی سالمه میتونم واکسن کرونا بزنم یا خیر کدوم واکسن رو بزنم? ممنون از لطفتون
- بارداری
سلام من الان یازده از پری میگذره و پریود نشدم میشه باردتری باشه و تستم یه حاله کمرنگ به زور دیده میشه
- عفونت
با سلام . ببخشید من چند وقت پیشب پزشک مراجعه کردم برای درد شدید هنگام نزدیکی ، گفتن که التهاب شدید دهانه واژن دارم و برام قرص و کرم واژینال نوشت و گفت سه هفته دیگه بازهم بیا برای معاینه من ۴ روز استفاده کردم و روز پنجم پریود شدم و چون نمیدونستم با وجود پریودی باز استفاده کردم ولی وقتی از بهداشت محلمون پرسیدم گفتن نه استفاده نکن و اندازه دوبار دیگه پماد داشتم که گفت بعد از پریودی هم استفاده نکن حالا پریودم تموم شده و سوالم اینه که چیکار کنم حالا این دو میل رو هم استفاده کنم یا خیر ؟؟؟ یه هفته دیگه هم باید برم برای معاینه
- سلام وخسته نباشیدبه دکتر
Normal thick echogenic decidual reaction is also noted این یعنی چی خانوم دکترممنون
- بررسی سونوی رحمی
سلام من ب علت نازایی روز ۱۴ سیکلم سونوی رحمی انجام دادم و در گزارش سونو نوشته رحم با شکل پ موقعیت نرمال۲۸تا ۶۴با اکوی میومتر نسبتا هتروژن این یعنی چی؟من مشکل تیرویید و کبدی هم ندارم در ازمایشاتم هم استروژنم ۷۵۰ بود البته همون روز ۱۴ سیکلم انجام دادم ممنون میشم توضیح بدید
- خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین
- سزارینپنجم
سلام وخسته نباشید ببخشید من ۳۸سالمه و چهارتا سزارین داشتم که سزارینچهارمی عمودی بود و متاسفانه بعد از دوماه شکمم از داخل باز شده بود وه دوباره جراحی انجام دادم و واسم مش گذاشتن والان بعد از دو سال متوجه شدم باردارم چکار کنم
- زنان و زایمان
سلام من دختری ۲۲ساله هستم ابتدایه واژنم یه گوشتی اویزان هس میخواستم ببینم ربطی به پرده داره یانه لطفا جواب بدید خیلی رواعصابمه
- سلام فلوکونازول در شیر دهی ضرر دارد .عفونتم با کرم از بین نمیره
- ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- تاخیردرپریود
من میخوام ۸شهریوربرم مشهدمیخوام عادت نشم بایدچیکارکنم
- کپسول ژینوفیلوس و لکه بینی
سلام من از کپسول ژینوفیلوس استفاده میکنم. دچار لکه بینی به صورت زیاد شدم که تا حدودی داره بیشتر میشه این کپسول را ادامه بدم یا قطع کنم؟
- عقب انداختن
آزمایش دادم باردارمیشوم پروژسترون زدم پریودنشدم علت چیست الان یک هفته میگدره
- بارداری
سلام خانم دکتر بیمار شما هستم از هفته ۶ خونریزی کردم و الان آمپول و شیاف استفاده میکنم الان دقیقه اتمام ۱۲هفته هستم و در حال استراحت مطلق هستم و حالم رو به بهبود هست و چند روز دیگه سونو گرافی سلامت جنین دارم میخوام بدونم میتونم فقط پام رو اپیلاسیون کنم؟مشکلی نیست؟


