Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- وروژست و لکه بینی
با وجود. مصرف وروژست بعد پنجاه روز لکه بینی پیدا کردم این امر طبیعیه؟
- تخمدان پلی کیستیک
باسلام خسته نباشیدازاینکه به سوالاتمون جواب میدین من درروزششم پریودسونوانجام دادم بشرح زیر,ابعادرحم33×69م م ودرحدطبیعی ورتروورسه واکوی میومتریکنواخت است ضخامت اندومتر6ودرحدنرمال,اکوی اندومترغیریکنواخت ولی پولیث واضحدیده نمیشود,تخمدانها حاوی فولیکول ریزمتعدد4تا6م م بانمای pco,خانم دکتربنظرتون من بااین وضعیت بصورت طبیعی بامصرف دارومیتونم باردارشم چون بامصرف یکدوره گونال اف جواب نگرفتم خیلی افسرده شدم درضمن سی سالمه دوساله که جلوگیری ندارم ببخشیدطولانی شدبازم متشکرم
- حالت تهوع قبل پریودی
سلام دکترماقبل پریودم چندروزعقب افتادوروز۱۴دی که دوزدوم واکسن کرونازدم پریودشدم بااینکه نزدیک به یک هفته عقب انداخته بودم الان چندروزپریودم عقب افتاده درحالی که هیچ نزدیکی نداشتم وشوهرم کنارم نبوده الان امروزصبح حالت تهوع وکف پام شدیدداغه حالم بده علت ایناچیه آیادلیلش واکسن کروناست من خونه بابامم ومیخوام طلاق بگیرم شوهرم نیست که بگم حاملم توروخداکمکم کنیدممنون
- آمپول دیفرلین
سلامت خدمت خانم دکتر.بخاطر خونریزی شدید سه عدد آمپول دیفرلین زدم اما بازم هر ماه پروید میشم.میخواستم ببینیم طبیعیه یا نیاز به پیگیری داره.ممنون
- بارداری در دختر باکره!!
سلام آیا بارداری در دختر باکره رابطه بدون دخول و حتی اگه امکان این رو هم بدیم که منی برخورد نکرده باشه یا اصلا برخورد کرده باشه بارداری اتفاق افتاده؟همان ماهی که رابطه داشته اند پریودی صورت گرفته و دوره ۶ روزه و شدید ماه بعد از آن پریودی صورت گرفته ولی خیلی کم در حد ۳ روز ولی احساس نبض در اطراف ناف و زیر شکم داشته به همراه کمر درد و سوزن سوزن شدن در اطراف ناف و ماه بعد در نزدیکی های تایم پریودی گرفتگی در زیرشکم صورت گرفته و باز هم حس کردن نبض و کمی سینه درد واین راهم باید گفت که فرد دارای پریودی نامنظم است و از بیبی چک استفاده کرده منفی است آیا امکان بارداری هست
- کیست
۲۸ سالمه و ۲ ساله ازدواج کردم برای چکاب رفتم دکتر سونوگرافی نوشتن داخل سونوگرافی نوشته شده درهردوتخمدان تعدادی کیست ریز فونکسیونل به نفعpcom میباشد میخواستم ببینم این عبارت یعنی چی و ایا خطرناکه ممکنه اختلال در باروری ایجاد کنه ؟ درادامه نوشته شده مایع آزاد لگنی یافت نشد این چطور؟
- آیوآ
سلام خسته نباشید من ۷ روز آیوآ کردم الان دندونم درد میکنه میخوام برم دندونم بکشم ضرر داره
- علت چیست
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟
- بارداری
سلام من روز 10 انتقال جنینم یک لک کوچیک قهوه ای دیدم و دیگه تا الان که روز 12 انتقالم هست دیگه ندیدم از روز 10 هم هل روز بی بی چک میزارم خط دوم میفته ولی کم رنگ کمر درد و رتن پاهام خیلی درد میکته
- مصرف کلومفین
من اصلا مشکل بارداری ندارم ماه قبل ازروز سوم پریودی روزی یک قرص کلومفین ۲شب خوردم این ماه الان ۵روز از پریودیم میگذره پریود نشدم تست زدم باردار نیستم چه کارکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر خوبین ، من در حوالی تخمک گزاری نزدیکی داشتم از طرف شب، الانم زیر شکمم درد میکنه احساس درد پریودی میکنم ممکنه از چی باشه دیروز تست تخمک گذاری دادم پررنگ بود اما الان تست دادم خیلی کم رنگ بود راهنمایی کنید
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- روابط جنسی
سلام وقت بخیر قطره افزایش میل جنسی اسپانیش فلای منتسب برا رابطه یا عوارض داره و خوب نیست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر ببخشید روز چهارم پریودیم هست و یک تکه گوشت از رحمم خارج شده هرماه این اتفاق میوفته و اگر ماهی انجام نشه ماه بعد تکرار میشه و خیلی زیر شکمم درد داره میشه کمکم کنید
- قاعدگی دردناک
سلام من در زمان قاعدگی درد زیادی در کمرم دارم و این بیستر اوقات مربوط ب همان روز اول عادت ماهانه من می باشد برای کاهش این درد چیکار کنم؟
- کانال سرویکس
سلام ببخشید من چهار ساله ازدواج کردم و بچه دار نشدم دکتر گفت کانال سرویکس نداری میخوام بدونم باید چیکارـکنم ؟؟حتما باید عمل بشم و ایا من عمل کنم بچه دار میشم
- سللام ۵ماهه سزارین کردم الان جای بخیه ها ناجور درد داره میسوزه علت چیه راه میرم هم تیر میکشه
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید کسی که تنبلی تخمدان داره،اگه دارو مصرف نکنه،اگه تخمک بالغ داشته باشه خودش آزاد میشه،یا با hcg آزاد میشه؟؟؟
- سوال مهم و حیاتی
سلام من مجرد هستم و تازه رفتم تو سن٢١ و ی مدت خیلی نیاز جنسی دارم لطفا راهنمایی کنید ممممن


