Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست رحم چراتشکیل میشه چه کار کنیم دوباره برنگرده
چه کار کنیم کیست بر نگرده
- آتروفی کلیتورال
سلام برای تشخیص قطعی و درمان آتروفی کلوترال باید چکارکنم، آیا درمان داره؟ من با خوندن مطالب متوجه شدم احتمالا مبتلا هستم، برای درمان باید پیش متخصص زنان برم یا سکسولوژیست؟
- بارداری
سلام. من 34 سالمه 5 ساله ازدواج کردم. اوایل زندگی اقدام کردم برا بارداری که متاسفانه جنین قلب نداشت و سقط شد. بعد 5 سال باز اقدام کردم برا بارداری بازم سقط شد. دکتر گفته که باید برم مرکز ناباروری مرکز سقط مکرر. که هم خودم هم شوهرم آزمایش بدیم. سوالم اینه که آیا حتما باید برم مرکز ناباروری یا میتونم به پزشک متخصص زنان و زایمان و نازایی مراجعه کنم؟
- راجع ب معاینه لگن
در معاینه لگن پزشک مشکوک ب likنوشت این ب چ معناست
- عمومی
ابله مرغان چند روز پریودی رو عقب میندازه؟
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام وزن کم کنم به نظرتون با چه روشی وزن کم کنم
- مولتی ویتامین
سلام برای قبل بارداری مصرف مولتی ویتامین با داشتن ویتامین D3 با مقدار ۶۰۰Iu و کلسی پاوربا داشتن ویتامین D3بامقدار ۲۵۰ Iu تداخلی ایجاد نمیکند؟ضرر ندارد؟ کلسی پاور را عصرها مصرف میکنم.
- قرص اورژانسی
خسته نباشید، من درعرض یک هفته،دو بار قرص اورژانسی مصرف کردم، الان که هفت روز از مصرف قرص گذشته، سه روزه لکه بینی دارم،معمولا لکه بینی تا چند روز ادامه داره؟؟؟
- عفونت
سلام خانم دکتر خانمی۴۶ساله هستم چند چند روزه که عفونت گرفتم بعضی وقتها خارش دارم،دیروز هم ترشحات چرکی داشتم میشه بگید از چه پمادی استفاده کنم؟ امروزهم شکمم درد گرفت میخواستم ببینم این هم از عفونته ؟ممنون
- مصرف طولانی دوفامد
با سلام خونریزی طولانی و لکه بینی داشتم دکتر برای شش ماه دوفامد ده دادن آیا خطر نداره برام ۴٢ سالم هست ممنونم
- سلام ببخشید قرص کو تریموکسازول در ماه هفتم اشکال دارد
- آنوس
سلام من به هنگام تولدم دچار آنوس بسته بودم و تا ۶ سالگی ۶ بار عمل شدم و خوب شدم من مدتی در دفع مشکل داشتم و از انگشت کمک میگرفتم ولی عوارض ش و نمیدونستم وقتی فهمیدم دیگه اون کار رو انجام ندادم تا حالا هیچ وقت به ظاهر مقعد دقت نکرده بودم اما الان متوجه این شدم مقعد م اصلا مثل عکسهایی که تو گوگل میبینم و چین دارن اصلا چین نداره و مثل یه تیکه گوشت قرمز دیده میشود و پایین پرینه که نزدیک مقعد ه سوراخ کوچیکه میخوام بدونم چون انگشت مو داخل فرو بردم به این شکل در اومده یا بعد عمل اینجوری میشه و اینکه از همون زمان ها تا الان همیشه سوزش ادرار میشم و خیلی دکتر رفتم و خوب نشدم آیا همه اینها که گفتم از ظاهر مقعد تا سوزش ادرار های مکرر میتونه علتش عمل جراحی باشه ؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یکسال خودارصایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد وازنم نکردم.تو اینه خودمو نگاه کرد لبه های وازنم رو کشیدم اما بعداز یکساعت دهانه وازنم تیر میکشید.علت تیرکشبدن دهانه واژنم چیه.؟ایا ممکنه بخاطر کشیدن لبه های وازنم باشه؟تورو خدا جوابمو خوب و بادقت بدین
- پریود
سلام خانم دکتر
من ۲۰ تیرماه سقط جنین ۶ هفته ای داشتم که خونریزی تا یک هفته بعد از سقط ادامه داشت.بعد از آن دکترم برام آسپرین ۸۱ تجویز کردند که روزی یدونه مصرف میکنم .الان ۱۵ روز میشه که شروع به مصرف کردم.البته کمی بقایا هنوز داشتم
از ۱۱ مرداد لکه بینی به رنگ قهوهای داشتم و از روز ۱۶ مرداد خونریزی به رنگ قرمز روشن دارم.ایا این پریود است و اینکه قبلا رنگ خون پریودم تیره بود الان روشنه میخواستم دلیلشو بدونم ایا بخاطر مصرف اسپرینه یا چیز دیگه ایه؟؟؟؟ - پرده بکارت
سلام وقت بخیر. دخترم دوسال و نیمشه وقتی لج میکنه با شدت زیادی خودشو با باسن میکوبونه زمین. میخاستم بدونم امکان داره با این حرکت پرده بکارتش آسیب ببینه
- کیست
تصویرکیست بامحتوای اکوفری وفاقدجزسالیدبه قطرتقریبی 27mmدرتخمدان راست دیده شد. تصویرکیست نابوتین به قطر5mmدرناحیه سرویکال رویت شد
- قطع نشدن خونریزی پریود
با سلام من خانم ۴۲ ساله هستم همیشه پریودم تا ۱۰ روز تموم میشد اینبار از روز پنجم تمرین یوگا انجام دادم فکر میکنم فشار اومده از روز بعدش اکه بینی که داشت تموم میشد تبدیل به خونریزی زیاد شده و تا الان که ۱۱ روزه قطع نشده چکار باید بکنم و این که میشه قرص آهن الان مصرف کنم چون سردرد شدید دارم
- .
سلام خانم دکتر من مجردم دو ماهه پریود نشدم چیکار کنم
- کیست تخمداااان
سلام ضربه های محکم در رابطه و قرار دادن جسم سنگین روی بدن ماساژ بدن باعث ترکیدن کیست تخمدان میشود و ارتباطی دارد؟
- احتمال سقط در ماه چهارم
سلام .با وجود استفاده از شیاف و آمپول احتمال سقط در ماه چهارم چقدر است؟


