Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من حدود یک سال میشه که تواقدام برای بارداری دوم هستم ولی باردار نمیشم دوسه ماه پیش دکتر زنان رفتم گفتن مشکلی نداری میخوام اگه عوارضی نداره سر خود کلومیفن استفاده کنم میشه راهنماییم کنید شوهرم دیگه نمیزاره برم دکتر تورو خدا کمکم کنید خسته شدم دیگه
- آی یو آی
سلام خانوم دکتر.سه دوره با مصرف لتروزول وآمپول hcg آی یو آی شدم که باردار نشدم ماه بعددارو مصرف نکردم وآی یوآی نکردم ولی این ماه که منتظر پریودم تا دوباره ازروز سوم پریودلتروزول مصرف کنم ولی پریود نمیشم آیا بخاطر داروهایی که دوره های پیش مصرف کردم وآیا طبیعی.باتشکراز شما
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی
- خونریزی بعدازسقط
با سلام ۸شهریور با مصرف قرص سقط رو انجام دادم همون روز لخته خون همراه با به لخته سفید خارج شد همون روز خونریزی داشتم ولی کم بود روز به روز بیشتر شد تا به امروز که ۱۷شهریور هست هم خونریزی دارم هم لخته خون ازم خارج میشه تا جایی که حتی با توجه به استفاده از نوار خونریزی خیلی شدیده و از لباس زیر و شلوار هم بیرون میریزه بهم گفتن بعداز اتمام خونریزی یه سونو انجام بدم میخواستم ببینم این مدت خونریزی که بصورت لخته وآبکی هست خطرناک نیست وچه زمانی تموم میشه اکثرا شبا این حالت رو دارم ممنون میشم راهنماییم کنید
- خونریزی و بی نظمی پریود
یکسالی میشه دچار بی نظمی پریود شدم و خونریزی شدید همراه با دفع لخته دارم دکتر واسم سه دوره قرص دزوسپتیو تجویز کردن که بعد از اون سه ماه دوماه پریود نشدم ماه سوم پریود شدم وحدود یه ماه خونریزی داشتم شدید نبود مجبور شدم دوباره دزوسپتیو مصرف کنم که بسته اول تموم شد بعد ۳ روز پریود شدم و از روز ۷ قرص رو دوباره شروع کردم ولی همچنان خونرززی زیاد دارم راهنمایی کنید چکار کنم
- لکه بینی قهوه ای رنگ در هفته ۶بارداری
با سلام وقت بخیر با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ سقط جنین داشتم «سه ماهه» در حال حاضر باردار هستم حدود ۶الی ۷ هفته ،دکتر به علت سقطی که داشتم شیاف پروژسترون ۴۰۰رو تجویز کردن که الان ۲۰ روز هست که به صورت واژنال شبانه استفاده میکنم در کل ۳۰ عدد تجویز کردن یک هفته بعد استفاده لکه بینی قرمز م بعد تا الان لکه بینی قهوه ای دارم ینی حدود ۱۲روز هست که لکه بینی قهوه ای دارم در ۱ ماهگی بارداری سونو انجام شده و ساک حاملگی رویت شده لطفا راهنمایی فرمایید که آیا این لکه بینی طبیعی هست؟! «طبق گفته ی دکتر نزدیکی نداشتم فقط قبل لکه بینی در کل بارداری ۲بار نزدیکی داشتم»
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخوردم گفته از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب بخورم حالا من دارم قرص میخوردم از ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا درحالا خوردن قرص پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- سلام
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش جنین پنج ماهه سقط کردم و بیست و پنج روز پیش کورتاژ شدم ب علت بقایای ده سانتی متر الان رفتم سونو باز زده بقایای نه میلی دارای واسکولاریته عروقی تایپ یک یا دو دکترم گفته صبر کن با پریودی دفع میشه میخاستم نظرتون و بدونم
- سوال
با سلام منو۲ساله بچمو از شیر گرفتم مجاری شیریم هنوز بازه با سونو کیست سینه ام داشتم حالا چند وقته با فشار دست ترشحاتم از شیری تبدیل به خونی مایل به قهوه ای شده خودبخودی نیست فشار دسته به نظر شما پاپیلوما مجاری شیری ندارم؟ یا طبیعیه:؟ با فشار زیاد دست ممنون ترو خدا جواب بدین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید،بیمار شما هستم،با وجود استفاده از کرم تریپل سولفا میتوان اقدام به بارداری کرد
- کوچیک شدن تخمدان
سلام من برای چکاب قبل باداری رفتم دکتر بعداز زایمان بهم گفت که تخمدان هاتون کوچیک شدن یعنی خیلی خطر داره؟
- بزرگ شدن سینه
سلام دختری 20 هستم سینه هام کوچک و رشد نکرده هستن تا الان فقط ماساژ با روغن خراطین امتحان جواب نگرفتم میخاستم بدونم شما چه راهی پیشنهاد میدن میدین و اینکه با قرص این مشکل حل میشه وبا چه قرصی که عوارض نداشته باشه
- کیست تخمدان
سلام من 27سالمه.10ساله لوپوس دارم.دوماه پیش لتروزول خوردم باردارنشدم درسونوی کیست 42م م باره وخونریزی کرده بودماه بعد سونودادم کیست47م م ساده بدون خونریزی بود باثوجه ب بیماری لوپوس قرص ال دی نمیتونم مصرف کنم .درد تخمدان دارم برای درمان کیست چکار کنم؟
- قبل پریود
سلام خسته نباشید من همیشه قبل پریود درد سینه داشتم ولی چندماهی بود که این درد رو انداشتم ولی الان دوماه دوباره درد سینه رو دارم ،به نظر شما مشکلی هستش که دوباره این درد رو دارم یا نه طبیعی هستش؟
- بارداری
سلام خسته نباشید.من بارداری دومم هست دفعه قبل زایمان زودرس۲۴هفته داشتم الان۲۶هفته هستم ۱۶هفته سرکلاژشدم وپساری گذاشتم والان قرص ایزکسوپرین هر۸ساعت وهفته ای یک آمپول میزنم چن روزه حس میکنم بچم پایین تکون میخوره وخیلی استرس دارم ازاول بارداری تاالان همش ترشحات شیری رنگ مثل آب دارم این ترشحات خطرناک؟؟؟
- هموریید در بارداری
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من زايمان اولمم طبيعي بود زايمان سختي نداشتم ولي بعد از زايمان به دليل عود كردن همورييد خيلي اذيت شدم الان ٢٢هفته باردارم براي تكرار نشدن اين موضوع چي كار بايد بكنم؟
- بکارت
سلام ۳سال ازدواج کردم هنوز دخترم،ماه قبل تو شهر خودمون دکتر زنان رفتم که معاینه ام کرد و گفت پردت سالمه و مشکل واژینسموسم نداری ،چیکار باید بکنم؟ممکنه مشکل از شوهرم باشه؟کجا دکتر ببرمش؟چطوری درمانش کنم؟سن خودم بالاهستش دلم بچه میخواد اون میگه بچه چیه،بعد خدا امیدم به شماست لطف میکنین راهنماییم کنید که چیکارکنم؟بیام مطب شما؟راه درمانی داره؟
- آی وی اف
سلام دکترم برا ای وف اف گف امپول پرپیتول باید ساعت ۵تزریق شه من ۴و۴۶دیقه تزریق کردم ابرایدز داره
- واریکسول
آیا اگه یک نفر واریکسول گرید یک داشته باشه با یک ماه قرص خوردن امکان بارداری هست
- سلام من امروز متوجه شدم دوتا کیست دارم خیییییییییلی ناراحتم وضعیت روحیم سفره اندازه کیست هام خیلی بزرگه یکی ۵۳ در سمت راست یکی ۵۶در سمت چپ شرایط جراحی ندارم امکانش هست بدون جراحی درمان بشه تورو خدا راهنمایی کنید
سلام من دوماهه که خونریزی دارم دو دفعه رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد الان دیگه یه برگه داره تموم میشه هنوزم تغییری حاصل نشده به نظر شما راه دیگه هم هست؟ و اینکه چند مدت باید این داروها مصرف بشه تا تاثیرگذار بشه چون دقیقا من یکماه دارم مصرف میکنم


