Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط و خونریزی
سلام خسته نباشید من نزدیک به یک ماه هستش سقط طبیعی داشتم والان نزدیکه 20 روز هستش خونریززی دارم میخواستم بکم میشه قرص جستیران استفاده کنم که قطع بشه خیلی سدیده
- لکه بینی وپریود نشدن
سلام از اول بهمن لکه بینی دارم ۵بهمن باید پریود میشدم ولی فقط لک میبنم امروز که ۸بهمن هست لکه بینی دارم زیاد نمیشه خون پریودم ماما بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده گفت خونریزی زیاد شد قطع کن ایا بخورم این قرصو یا خیر؟
- آی یو آی
با سلام و ادب، خانم دکتر شما برای تنگی دهانه رحم پیشنهاد آی یو آی را دادید با توجه به سن اینجانب 40 سال چند درصد احتمال مثبت شدن نتیجه آی یو آی وجود داره.با تشکر
- هیستروسکوپی
با سلام خانم دکتر ممنون از اینکه وقتتون رو جهت پاسخگویی به ما بیماران اختصاص می دهید. هیستروسکوپی نیاز به بیهوشی تمام دارد یا به صورت نیمه بیهوشی انجام میشود.خانم دکتر برای عکس رنگی مراجعه کردم که متاسفانه به دلیل درد زیادش موفق به انجام عکس رنگی نشدم . چهارسال از ازدواجم میگذرد تست اسپرم همسرم خوب بوده اما در طی این چهارسال باردار نشدم هربار سونوگرافی شدم بابت فولیکولهام و ضخامت آندومترم اونها هم خوب بود با آمپول هورمون و قرص های تخمک گذاری همه چیز عالی ولی متاسفانه تا این لحظه باردار نشدم.یک بار آی یوآی هم شدم که گفتند دهانه رحمم تنگ هست البته چند سال قبل فریز دهانه رحم شدم.نمیدانم آیا تنگی دهانه رحم ممکن هست به دلیل فریز دهانه رحم باشد آیا تنگی ذهانه رحم میتونه عامل ناباروریم باشه آیا هیستروسکوپی لازمه یا خیر
- کیست
کیست یونی لوکولردارای جدارنازک وحاوی دبری اکوژن به دیامتر ۳۶میلیمتردر تخمدان راست رویت شده
- لکه بینی
سلام.۲۸سالمه.متاهلم. ۲۲روز از قاعدگیم گذشته.اقدام کردم واسه بارداری از بعداز پاک شدن. امروز نزدیکی داشتم.اخرشب درد زیر شکم و ترشحات ابکی و اخرم خونی!علتش چیه
- امپول سینال اف
اگه کسی اشتباه امپول سینال اف تزریق عضلانی کرده باشه اثری برابارداری داره یابایددوباره تزریق بشه
- سلام خانم دکترمن پنچ شنبه سه تاجنین ۵روزه انتقال دادن جمعه ترشح زیادی داشتم یعنی سقط شده
سلام خانوم دکترمن پنچ شنبه انتقال جنین ۵روزه سه داشتم جمعه صبح ترشح بیشترشدسفیدرنگ بودسه روزبیشتربودبعدسه روزکم شداسترس دارم یعنی سقط شده
- غده ادنومم ترشح نداره و کوچیک. ایا احتمال داره چند سال بعد ترشح ایجاد کنه؟ اینو میدونم که هر ادنومی ممکنه بزرگ شه ولی نمیدونم و سوالم بود که میتونه اون ادنوم یهو ترشح ایجاد کنه یا خیر
- بارداری وتیرویید
باسلام من هفته 6بارداری هستم Tshام 4.5هست دکترم قرص ندادبه نظرتون مشکلی نیست؟
- مدروکسی پروژسترون
سلام خانم دکترعزیز ۲۱سالمه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف می کنم بعدازچهارده روز دوره پریوددوعددتاده روز ولی بعداز سیزده روز ازدوره ی پریودم یه حالت لکه بینی وحالت پریودشدن دارم یعنی یک روز قبل ازمصرف قرص علتش چیه؟ چندماهی که مصرف کردم همینطوری بوده حتی ماه قبل یک روزقبل ازمصرف مدروکسی پریودشدم. ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سونو آنومالی
سلام . اکوژن فوکوس در قلب جنین دیده شد یعنی چه ؟
- بارداری
با سلام و خسته نياشيد،مصرف متفورين براي تقويت تخمدان به چه صورت مصرف ميشود و با چه دوزي؟روزانه چند عدد؟
- زایمان طبیعی پس از یک سزارین
با سلام،من ۸ سال پیش یکبار سزارین شدم،الان هفته ۳۹ بارداری هستم،می خواستم بپرسم اگه شرایط خوبی داشته باشم ،می توانم طبیعی زایمان کنم؟
- درد مقعد در زمان پریود
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی موجب شکست سرکلاژ شکمی دوبارداری میشه؟واینکه بعداز سرکلاژ شکمی امکان انجام عکس رنگی وجودداره؟
- زمان تخمک گذاری
سلام من سوم مرداد پریودم تمام شد.میخواستم بدونم از کی میتونم برای بارداری اقدام کنم؟روز تخمک گذاریم کی هست؟
- مصرف دوفامد
با سلام و احترام 45 سال سن دارم بدلیل پریود نشدن بعد از سونوگرافی روز سوم پریودی(ضخامت اندومتر 7mm کیست به ابعاد 25*20mm) و آزمایش روز پنجم پریودی (LH=9 FSH=6) پزشک برام دوفامد تجویز کردند از روز 14 پریودی به مدت 10 روز برای سه دوره. دوره اول مشکلی نداشتم بعد ده روز مصرف با قطع کردن دو روز بعد پریود شدم از روز 14 پریودی این ماه شروع به خوردن کردم امروز روز سوم هست ولی در این سه روز لکه بینی دارم که امروز بیشتر شده است آیا مصرف دوفامد را تا پایان ده روز ادامه دهم؟ با تشکر از شما
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
- بقایای بارداری
بقایای بارداری بعد چهار روز از سقطم ۱۳در ۹ بود بعد دوهفته مصرف قرص متیل بقایا له سایز ۱۰در ۸ رسید .ایا باید کورتاژ بشم یا دفع میشه خودش ؟؟؟بعد سونوی دوم احساس عفونت واژن دارم البته خفیف .کمکم کنید


