Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت دارم زیر شکمم خیلی درد میکنه
- آیا ضخامت آندومترم در سونوگرافی مشکلی دارد؟
سلام وقتتون بخیر بنده امروز روز ۱۴ پریود سونو دادم که ضخامت آندومتر سه میلی متر بود . هر وقت هم سونو دادم ضخامت خوب بوده این ماه فقط سه میلی بوده و تا چهار روز پیش هم قرص ویتاگنوس میخورم به مدت دوماه که ۴ روزه قرصم قطع شده که سونو دادم امروز ایا مشکلیه؟ مجرد هم هستم. دوره های پریودمم ۲۷ روزه هست و دوره خونریزیم یکسالیه که ده روزه شده. از بهمن تا تیر هم دوماه قرص روکین و سه ماه قرص سیپروترون کامپاند خوردم و تیر به بعد هم به مدت دوماه قرص ویتاگنوس که دکتر گفتن کلا دیگه قرص نخورم چون اثر نداشته رو تغییر پریودم و گفتن طبیعیه دیگه باتوجه به خوب بودن سونو و ازمایشات
- روز مناسب برای تست بارداری
سلام تشکر میکنم که وقتتون رو برای پاسخگویی قرار میدید. چند روز از روز اقدام گذشته باشه برای آزمایش بتا مناسب است؟ یا بی بی چک؟
- لکه بینی
با سلام من از هفته ۱۲ بارداری به خونریزی افتادم و بعدش هم لکه بینی الان هفته ۱۸ بارداریمه البته با Ivf توو این فاصله دو بار خونریزی داشتم بقیه لکه بینی شیاف هم استفاده میکنم از هفته ۱۶ دکترم بهم آمپول پرلوتون دادن هفته ای یه دونه الان دو هفته زدم ولی باز هم لکه بینی دارم هماتوم هم دارم جفتم قدامی و یه قل از دست رفته دارم
- بارداری
سلام ایا میشه در هفته ۱۴ بارداری استامینوفن خورد یا اینکه اگه مشکلی نداره برای خوردن تا اخر بارداری مشکلی نیس یعنی هیچوقت مشکل ایجاد نمیکنه
- بارداری و زنان
سلام ۱۸ ساله هستم باردارم از کرم واژینال پوویدون آیداین استفاده کردم یک بار آیا مضر است برای جنین باعث سقط جنین میشه؟ لطفتان جواب بدید خیلی نگرانم
- سلام ببخشید باید از ماده ای واسه شست و شو استفاده کرد اگر از صابون های طبیعی استفاده کرد مشکل نداره
۰۰۰
- Iud
باعرض سلام و خسته نباشید .خانم دکتر بنده بیمارشماهستم 39سالمه دارای دو فرزند میخواستم بپرسم شرایط گذاشتن آیودی چگونه هست یعنی در روز خاصی از پریود انجام میشود؟ممنون از مهربانیتون
- باز کردن سرکلاژ
سلام خانوم دکتر سرکلاژ شیرودکار موقع زایمان باز میکنند یا چند روز قبلش؟
- دردداشتن بعدازسزارین
سلام بچه اولمه شش ماه ازسزارینم میگذره هنوزدرددارم ولی فقط سمت چپم درددارم بالاترازبخیهاایاطبیعیه
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من ۳۲ هفتا هسم جفت گرید۳ ینی زایمان زودرس میشه تا چهل هفته میتونه خونرسانی کنه ؟؟؟؟؟
- قرص تاریخ مصرف گذشته
سلام من قرص اورژانسی تاریخ مصرف گذشته خوردم بعدش متوجه شدم ۳ماه ازش گذشته . الان اثر داره یا نه ؟؟ لطفا جوابمو بدین ممنون
- آمپول دیفرلین
سلام من مشکل ادنو میوزیس دارم دکتر بهم آمپول دیفرلین داد منم آمدم خونه پریود شدم برداشتم سریع آمپول دیفرلین زدم که بازنشم و به خونریزی نیوفتم چون کم خونی شدید پیدا کردم ولی بدتر به خونریزی افتادم الان چهار روزه که لخته لخته خونریزی دارم آیا به خاطره آمپول شده
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر برای تنظیم پریودی به من قرص سیبل رو دادن من امشب روز ۱۹ که قرص رو میخرم و امشب یکم خون اومد هنوز ۲۱ روز نشده مصرف دارورو قطع کنم بااینکه خون اومد خوردم ولی کم بود مقدارش و اینکه قرص های سفید رو کی مصرف کنم
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- بارداری دوقلو
سلام وقت بخیر من میخواستم این موه قرص بخورم برای دوقلو باردار شدن بعد به بچه ی ۸ ماهه ام شیر میدم مشکلی نداره قرص مصرف کنم برا بچه ام ضرری نداره؟
- هایپواکوی کوچک در سینه دارم آیا خطرناک است؟
خواستم بگم خطرناکه یا خوبه؟
- جوش نوک پستان
سلام وقت بخیر یه پسر سه ماهو نیمه دارم ک از دیروز وقت شیردهی درد داشتم و امروز یه جوش سفید شبیه آفت ظاهر شده لطفا راهنماییم بفرمایین اخرین سونوی پستان رو تو سال نود و سه انجام دادم ک فرمودین سالم هست
- سقط جنین سلام من ۳۰ سالم تو شش هفته سقط کردم دکتر بهم مترژن باداکسی سایکلین تجویز کرد ولی هیچ خونریزی نکردم میشه بگین کی دفع میشه الان یه هفته است دارن قرص میخو رم
- تغذیه در بارداری
با سلام و خسته نباشيد در سه ماه اول بارداری چه غذاها و ویتامین هایی باید مصرف کنم؟


