Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
پماد کلوتریمازول رو با کپسول پروواژ استفاده کنیم خطر نداره؟؟؟
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است چه موقع برای بارداری اقدام کنم چندروز بعد قاعدگی.
- لطفاً پاسخ فوری
من ۱خرداد رابطه داشتم و عصر۲تاال دی مصرف کردم ۲۸ساعت بعدش ۲تاقزص اورژانسی و ۷روز بعدش ۳روز پریودشدم و هرماه ۲۴ام پریودمیشدم ۲۴خردادشدم و ۱۳ام تیر دیروز باز پریودشدم ۱۱روز زودترامکان بارداری هس یان
- بی اختیاری ادرار
سلام لطفا کمکم کنید. دختری هستم که بعد از خودارضایی با نوار بهداشتی دچار بی اختیاری ادراری شدید شدم. دایمیه. و اینک من حس میکنم ادرارم از واژنم خارج میشه. چن بار دقت کردم فک کنم واقعا این مشکلو دارم. میشه بگین احتمال داره من با اسیب به خودم دچار فیستول شده باشم؟ و اگ اینطوری چجوری مطمین بشم و اگ واقعا همچین چیزی باشه راهای درمانش چیه ؟من خیلی میترسم و اینک اگ ناخواسته تحریک شم شدید میشه
- قرص مجستروا و بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر، با مصرف قرص مجسترول که باید ۱۵ تا ۲۵ پریود استفاده کنم میشه اقدام به بارداری کنم؟
- زنان زایمان
من ۲۰ هر ماه پریود میشم و امروز که ۲ اردیبهشته رابطه داشتم میترسم باردار شده باشم ، همون لحظه قرص اورژانسی لونژیل مصرف کردم ، آیا جواب میده یا بی فایدس؟
- خودارضایی
سلام وقت بخیر ببخشید که یکم رُک میگم پس از خود ارضایی در هنگام ادرار یک نقطه خیلی کوچک خون خیلی تیره دیدم و اینکه اصلا نزدیک به پریودی نیستم و دوماه قبل بدون خوردن غذا خودارضایی کردم و پس از دوش گرفتن که ۵ دقیقه می گذشت شکم درد خیلی شدیدی گرفتم که کمرم و زیر شکمم و لگن پاهام رو درگیر می کرد و اینکه خود ارضایی مالشی بوده و هیچ گونه دخولی به وجود نیومده و میخوام بدونم پردم سالمه خیلی استرس دارم
- زیبایی
لیزر رفع تیرگی کشاله ران هزینش جلسه ای حدودا چقدر میشه؟
- ناباروری
باسلام خانم دکترسیستم ایمنیم بالاست دکترواسه قبل ای وی اف قرص پردنیزلون داده به نظرتون مصرفش عوارض نداره
- فشارخون
سلام خسته نباشین من تو زایمان اولم از هفته ۱۵ فشارخون بالا بود روزی ۲ تا قرص میتیل دوپا و اسپرین شبی یکی میخوردم تو اتاق زایمانم فشارم ۱۱ بود طبعی بودم الانم فشارم همیشه نرمال هست میخواستم بدونم اگه برای بارداری دوم اقدام کنم ایا باز فشارخون میگیرم راه پیشگیریش چیه چکاربایدبکنم نگیرم فشار
- مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من بعد رابطه بلافاصله قرص اورژانسی ۷۵./. و بعد دوازده ساعت ۷۵./. دیگه رو مصرف کردم آیا امکان بارداری وجود داره ؟چهار روز قبل پریودی دخول و مایع منی داخل انجام گرفت و الان چهار روز از وقت پریودم گذشته
- یبوست
خانم دکتر من یبوست شدید داشتم موقع دفع خیلی بهم فشار اومد الان درد و سوزش دارم و مقعدم از داخل زخم شده لطفا راهنمایی کنید واقعا موقع دفع عذاب میکشم
- قرص استرادیول
سلام مجدد. عذرخواهی میکنم بنده یه سوال پرسیدم و همچنان منتظر پاسختون هستم. به صورت طبیعی باردار شدم. دکتر گفتن قرص استرادیول را تا ۱۴ روز مصرف کنم به اشتباه ۱۸ روز خوردم . امروز متوجه شدم که باردار هستم . یعنی ۴ روز بیشتر قرص رو خوردم. لطفاً به من بگید آیا برای جنین اتفاقی پیش میاد؟ضرر داره؟
- احساس ادرار
با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم خانم دکتر عزیر من در آستانه ی هفته ی سی ام بارداری هستم با عرض معذرت چند روزی هست که بطور مداوم و با فواصل کم احساس ادرار دارم و وقتی به توالت میرم میزان ادرار خروجی بسیار کم و گاهی در حد چند قطره هست ولی بعد از مدتی بازهم با همان مقدار کم احساس فشار ادرار دارم لطفا راهنماییم بفرمایید که ایا طبیعی هست یا باید خدمت تون برسم برای ویزیت؟ ممنون
- بچه خوره
با سلام و خسته نباشید...راه درمان بچه خوره چیست؟اگر درمان نشود در نهایت رحم برداشته میشود؟
- بارداری
سلام وزن جنین در ۳۳ هفته و ۵ روز ۲۴۳۰ بود خوبه بنظرتون ؟ پودر لیدی میل باعث میشه بچه بعد از دنیا اومدن ب پروتئین گاوی حساسه بشه؟
- سونوگرافی.رحم.وضماعم
رحم به ابعاد۴۸mm و۹۳mmوبااکوی میومتر هتروژن رویت شد. آندومتر به ضخامت ۴mmرویت شد.مختصر مایع در کانال آندومتر رویت شد.تصویر ناحیه هیپرهتروژن فاقد واسکولاریته به ابعاد ۲۶ mmو۲۹ mmو۳۵mmو به حجم تقریبی ۱۴ ccدر میوفته محل برش جراحی در سگمان تحتانی رحم وبا گسترش مختار کانال سرویکس رویت شد که می تواند مطرح کننده هماتوم در محل برش جراحی ثانویه به تغییرات postop باشد
- سلام زخم واژن دارم که دو سال عفونت کرده و گاهی عفونت موقه ی سرویس خارج میشه. خونریزی ندارم. ایا امکانش هست عفونت که خوب شه وخونریزی کنه؟ پزشک گفت روش با عفونت پوشیده شده و دیده نمیشه.چه داروی داخلی واسه زخم و عفونت استفاده کنم
- بارداری
با سلام ببخشید شما جواب سوالمو دادین نوشته پاسخ داده شده ولی من پاسخی نمیببینم میشه از اول جواب بدین در مورد قرص ویتاگنوس و منفی شدن کیت تخمک گذاری ممنون میشم نمیخوام این ماهم دورمو از دس بدم
- قرص ضدبارداری
بعد سقط چند روز بعد میتوان قرص ضد بارداری استقاده کرد


