Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول دکاپتیل
سلام وقت بخیر آمپول دکاپتیل چقدر تاثیر داره تو قطع خونریزی غیر طبیعی ی خانوم با سن ۵۵ سالگی ممنون
- ………
سلام خانوم دکتر عزیز. موقه ی ارضا شدن تمام عضلات شکم و تناسلیم منقبض شده بود و در اثر ضربات محکم با آب بدنم خون زیادی اومد که کم کم خون با ترشحات برطرف شد. اما زیر شکمم درد دارم. نمیدونم دقیقا لوله یا رگن که سفت میشن و درد دارن. لبه ی بزرگ و بارتولنم درد داره و بارتولنم ورم داره و لبه ی کوچک خارش داره و کلیتوریس هم خارش داره.
زیر شکمم یکم ورم داره و از روی پوست تا روی شکمم خارش داره و قرمز میشه. گاهی احساس سردی در این قسمت ها دارم و موقه ی پریودی همون قسمت که درد داره و پام درد میگیره و پریودی هام نامنظمه . سنو دادم رحم و تخمدان ها خوب بودن و ازمایش ادرار دادم که عفونت ادرار دارم. فکر میکنم این عفونت ادرار بخاطر همون اتفاقه. مشکل جدی است یا خیر؟ من باید چیکار کنم؟ چه دارویی مصرف کنم؟ واسه بارداری نگرانم چون وقتی احساس کنم مثانم پر میشه به زیر شکمم که درد میکنه فشار میاد و دردش بیشتر میشه. سلام مددا خانوم دکتر عزیز شما به من گفته بودید نیاز به معاینه و ادامه ی درمان دارم. اما دکتر زنان به من میگه شما هیچ مشکلی ندارید. حالا من باید چیکار کنم؟ - سلام خانمی هستم 33ساله رفتم سوانگرافی رحم به ابعاد 90*50 میلیمتر دارای اندازه کمی بزرگ دیده شده اکوی میومترهترژن ومطرح کننده ادنومیوزیس است تصویر یک کیست ساده به قطر 28 میلیمتر درتخمدان چپ است
سلام خانمی هستم 33ساله ازدرد رفتم سوانگرافی دادم رحم به ابعاد )50*90میلیمتر بزرگ دیده شده اکوی میومتر هترژن ومطرح کننده ادنو میوزیس دیده شده یه کیست ساده درتخمدان چپ دیده شده
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- سلام دختر هفتده ساله دارم که سه سال هست پرید شده و خونریزی های شدید داره خیلی شدید ،چکار باید بکنم ؟؟
- گذاشتن دستگاه آیودی و خویزری بعد شش ماه
سلام من ۳۱ سالمه و سال گذشته عمل افتادگی مثانه و رحم و کیست دمورید انجام دادم وبعد از گذشت ۸ ماه دستگاه ایودی گذاشتم و الان شش ماه از گذاشتن دستگاه می گذره هر وقت پرید میشم ۱۵تا ۱۸ روز خونریزی و لکه بینی دارم میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم آیا به عملی که انجام دادم مربوط هست یا نه
- احتمال باردای
آمپول hcg تزریق کردم امروز موعد پریودم هستش درد سمت راست و زیر دل دارم امکان بارداری رحمی یا خارج از رحمی هستش با این همه درد؟
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم در یک کیسه اب با یک جفت... استراحت نسبی رو به مطلق دارم ۲۴ هفته هستم .بیشتر اوقات به پهلو چپ میخوابم ...تازه متوجه شدم وقتی به پهلوی چپ میخوابم جنین ها میان اون سمت و شکمم رو که میبینم سمت چپ بیشتر باد میکنه و میزان نیست شکمم ...ایا مشکلی پیش میاد؟ چطور بخوابم؟ و استراحت کنم؟
- اختلال هورمونی
سلام . خسته نباشین من مدتیه ک پوست صورتم تیره و بد شده البته بعد ی مسافرت بدون هیچ پوششی روی صورت ک مدت زیادی ازش میگذره . قاعدگیم هم خیلی بی نظمه . صدرتم مدام تغییر رنگ میده درحالیکه قبلش سفید و شفاف بود . میتونه تغییر رنگ پوستم از مشکل هورمونی باشه ؟؟ چون هر کاری کردم درست نشد پوستم برام عجیبه چرا خوب نمیشه . ۱۸ سالمه
- اقدام به بارداری
سلام خدا قوت بنده یک ماه پیش بر اساس سیکل پریود اقدام کردم برای بارداری اما سر وقت پریود شدم الآن درد زیر شکمم دارم و حالت تهوع.احساس خستگی و خواب آلودگی هم دارم امکان داره باردار باشم؟ در ضمن پریود ۷روزه بود و زیاد بود.
- سوال بارداری
سلام دکتر من آمپول داریوپپتیل خارجی برام نوشته پیدا نکردم میتونم ایرانی شو داروخانه داره میشه ایرانی بگیرم
- پرولاکتین بالا
ببخشیدخانم دکترالان این متنوواستون فرستادم که گفتین عکس رنگی بگیرم یعنی بایدهمه ازمایشاتوکه برج7انجام دادمودوباره انجام بدم؟من عکس رنگی هم انجام دادم وهردولوله کاملابازبودن..مشکل اندازه تخمکم ندارم می خواستم بپرسم میشه ازقرص برموکریپتین استفاده کنم؟ اگرکه میشه ومشکلی نداره طرزاستفادش چه جوریه؟
- سلام من دختر مجردی هستم با کسی دوست شدم اصرار داره که هفته ای یک بار دخول داشته باشیم گفتم باکره امدرحد سر کلاهک داخل گذاشت دوقطره خون اومد کمکم کنید بکارتم آیا پاره شده؟
- طولانی شدن پریود
سلام وقت بخیر
دوازده اردیبهشت پریود شدم هفت روز بعد کاملا پاک شدم وقتی رفتم حمام زیر دوش خونریزی کردم و تا الان بعد از گذشت یازده روز از شروع پریود خونریزی کم و بدون درد دارم.تا الان سابقه نداشته.۲۶ساله و مجرد هستم - تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و تنبلی تخمدان دارم ۱سال و نیمه تحت درمانم ولی رفع نشد. قرص خوردن مداوم عوارض نداره؟ اصلا راه درمانی هست؟
- اختلال خواب
آدرس و اسم کلینیک اختلال خواب در رشت رو میخواستم
- درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
- سقط
سلام خانم دکتر آیا سقط در هفته های 15, و16و18هفته احتمال داره بخاطر نامطلوب بودن اسپرم شوهر باشه حتی با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم
- قرص ویتاگنوس و بارداری
سلام و عرض ادب بنده ۳۵ ساله و دارای دو فرزند یکساله که اقدام به بارداری کردم ولی هنوز موفق نشدم در کل پریودهای نامنظمی دارمو فاصله بین دوپریود ۱۶ روز است دکتر زنان هم مراجعه کردم و سونو شدم مشکلی نداشتم وتخمک با سایز مناسب داشتم همسرم هم هیچ مشکلی نداشتن و سه بار داروهای تحریک تخمک گذاری برام تجویز شده ولی بی فایده بود ایا میتوانم قرص ویتاگنوس رو مصرف کنم ؟ و روش مصرف این قرص برای بارداری چگونه است ؟


