Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر پریودی بامصرف امپول سینال اف چقدر طبعیی هست
- چکار کنم دوقلو باردار بشم
- غربالگری اول ادامه سوال قبل
FBHCG 2.61 mom PAPP-A 0.53 mom
- سرکلاژ شکمی
سلام من یه بارداری بخاطر نارسای دهانه رحم سرکلاژ شدم تا 36هفته رفتم سزارین شدم و بارداری دوم با وجود سرکلاژ در هفته 20 دهانه رحم باز شده و کیسه ابم سوراخ شد و مجبور شدم سقطش بکنم دکترم گفته باید سرکلاژ شکمی بشم آیا نیاز ک سرکلاژ شکمی بشم در ضمن قبل از اون زایمانم دوتا سقط 15هفتهو16داشتم ولی سرکلاژ نشد بودم
- درد و خونریزی
سلام خدمت شما من ۴۰ سال دارم و چند موقع هست که پریودیم نامنظم شده و یک ماه مدل لکه بینی دارم و سری بعد باز خونریزی شدید دارمو الان هم حدود یک ماه هست که پاک نشدم و رفتم سونوگرافی گفتند در یک تخمدانم یک کیست حدود ۴۹*37میلیمتر در تخمدان چپ دارم وامروز رفتم دکتر برا قرص مجسترال داده تا 20روز بخورم دو روزه خیلی خونریزی شدید دارم و کمرم سمت راست لگن خیلی درد میکنه می خوایم بدونم این قرص خونریزی رو کم میکنه و گفتند بعد 20روز قطع کنم و وقتی پریود شدم بعد 14 روز قرص دیدروژسترون هر 12ساعت تا ده روز بخورم ولی الان60 تا قرص تجویز شده میخواستم بدونم مابقی رو چه زمانی باید مصرف کنم و مجسترال باعث قطع خونریزی میشه یا با این خونریزی باید چکار کنم
- من کیست داشتم رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
سلام ببخشید در سونوگرافی اینو نوشته تجمع فلوئیدblood بمقدار اندک در رحم دیده میشود یعنی چی من نامزدم خیلی میترسم توروخدا کمکم کنین
- پریودی
خوردن نشاسته باعت تاخیر پریود میشه؟ و ازکی باید خورد
- مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
سلام من واس اجاره رحم رفتم وتمام مراحل وانحام دادم خوب بودحتی عکس رنگی رحمم خوب بود، دکتراسترادیول تجویزکردوبعدچندروزمصرف یه خونریزی کوچیک داشتم بعداز12روزمصرف استرادیول سونوواژینال انجام دادم دکترگفت اندومترم دیده نشدورحمم اب انداخته وهمه روکنسل کرد ایااسترادیول باعث شده؟؟ اندومتر ضخیم شده یانازک؟؟ ممنون میشم سریع پاسخ بدید
- درباره زایمان
باسلام من سی سال سن دارم یه بچه دارم سه سال ودوماهشه زایمان طبیعی داشتم دوستدارم بچه بیارم خیلی میترسم اززایمان چون توزایمان اولم خیلی اذیت شدم.ممنون میشم راهنماییم کنین
- آیا جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام وسال ۱۴۰۰ هم سپتوم عرضی واژن داشتم و جراحی شده ام و واژینوپلاستی انجام دادم. در پرونده من نوشته شده که آنومالی مولرین هستم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند ورحم وتخمدان هم دارم و پرید و عادت ماهانه هم میشوم و در حال حاضر بعد عمل ام از وسیله ای به نام کن برای واژن ام استفاده میکنم . خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- پریودی
سلام ایا عفونت یا قارچ روی پریودی تاثیر دارد ؟ من پریودیم بهم ریخته و سنوگرافی دادم و پزشک موقه ی سنو پرسید پریودیت منظم. نپرسیدم چی دیده که اینو پرسید.ایا چیز خطرناکی است؟ مشکل چیست؟
- عدد بتا پایین
سلام من بعد از ۱۵ روز انتقال ازمایش دادم بتا ۹ و یک دهم بود بعد ۴۸ ساعت شده ۱۱و هفت دهم لطفا بفرمایید باردارم یانه
- دوران شیردهی
با سلام خدمت خانم دکتر من نوزاد دوماهه دارم. میخواستم بدونم دوران شیردهی میتونم از شیاف آنتی همورئید مقعد استفاده کنم؟ و برای رفع مایعات موجود در محل عملم که در سونوگرافی مشاهده شد که بخاطر عمل سزارین هست میتونم از شیاف واژینال دالاوگ استفاده کنم. ممنون از پاسخ شما
- پریود نامنظم
سلام ببخشید من 18 بهمن ماه قبل رفتم دکترزنان زایمان برا پریودم چون نامنظمه قبلن کیست داشم الانم دارم کیست وتنبلی تخمدان دارم بهم دارو داد ماه قبل اول ماه پریودشدم امروز9 اسفنده هنوز نشدم دکتربهم قرص مدروکسی پروژسترون دادن نوشتع از 15 و 25 سیکل ، چون پریودنشدم دوتاشو تا الان خوردم میخاسم ببینم همشو استفاده کنم؟اگه نشم چی؟یا اگه بشم بازم استفاده کنم این قرص و؟ ممنون میشم جواب بدین🙏
- قرص ال دی
سلام وقت بخیر،ببخشید من 19سالمه و میخوام برم یه جایی که نباید پریود بشم،میخواستم بدونم میشه قرص ال دی بخورم؟!خطرناک نیست؟
- بارداری
سلام خسته نباشیدد من ۱۰ این ماه باید عادت ماهانه میشدم ک نشدم بعد ۱۷ رابطه از پشت داشتم همسرم مایه منی از پشت ریخت روم میخوام بدونم احتمال بارداری وجود داره
- بخیه حزبی.شکم دارم از پانزده ساله
یه در همیشگی کم دارم ولی مقداری دارم اضافه وزن میگیرم کشیدگی وپارگی احساس میکنم این در باید بتمن باشه ممنون میشم جواب بدین
- پولیپ اندومتر
سلام خانم دکتر ببخشید من یک پولیپ ۱۳.۵ میلی متری در قسمت فوقانی کاویته اندومتر دارم ، در سونو نوشته شده بدون واسکولاریته ، ایا خطرناک هست ؟ مشکلی در بارداری ایجاد میکنه چون قصد بارداری دارم، و میگن جای پولیپ خیلی مهمه، و اینکه امکان بدخیم بودن هست؟
- علت وجود مایع آزاد در کلدوساک
سلام خانم دکتر مت ۲۵ساله و نامزد هستم دیروز روز دوم پریودیم خونریزیم خیلی کم بود بخاطره همین ی سونو دادم گفت همه چی نرماله فقط مایع آزاد در کلدوساک مشاهده شده گفتن تست خون بارداری بده چون دوماه پیش من رابطه سطحی داشتم ک قرص اورژانسی استفاده کردم و سرموعد پریود شدم الان این دفعه دومی هست ک پریود شدم از عصر روز دوم پریودی خونریزیم زیاد شد و مثل همیشه با این اوصاف من باید بازم تست بارداری بدم. در ضمن باکره هستم
- دردمقعدوپهلوی سمت چپ دردوران قاعدگی
سلام دوسه سالی میشه که به این درد دچارشدم پیش دکترزنان رفتم دوبار گفتن از عفونته داروهم مصرف کردم فایده نداره میشه لطفا جواب بدین خیلی درد دارم تا مسکن قوی نخورم دردش کم نمیشه


