Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ببخشید آیا ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست
سلام و عرض احترام ببخشید ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست؟
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- قرص گین اپ
سلام خسته نباشید من 17سالمه و مجردم پریود منظمی داشتم چند مدته که قرص گین اپ مصرف کردم و الان 20روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم خیلی میترسم
- ایا قرص جوانه گندم باعث پریدودی نامنظم شده
سلام ببخشی من قرص جوانه گندم رویال استفاده کردم و قرص تری فاربه میخورم چهار روزه پریود نشم مشکلی داره
- عمومی
سلام دکتر چند هفته بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- درد سمت راست شکم
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۲سالمه من امروز پریود شدم و این ماه هم درد پریود و هم حجم خونریزیم کمه و اینکه سمت راست شکمم درد میکنه میخواستم بدونم علتش چیه؟ ممنون
- بارداری
سلام تست بارداری من مثبت شده و الان ۶ هفته و یک روز میشه که دکتر برای هفته بعد برام سنو نوشتن ، علائم خاصی نداشتم جز اینکه از چن روز پیش سینه هام سنگین و اگر بهشون دست میزدم درد میکردن ولی از دیشب دردشون کم شده و احساس میکنم شل شدن گاهی دردهایی هم زیر شکم دارم که بعضی اوقات هس و بعضی اوت نیست . البته من دو سقط دیگه هم داشتم یکی که رشد جنین در هفته ششم متوقف شده بود و یکی هم تیتر بتا بالا نرفت و خودبه خود سقط شد .
حالا میخواستم بپرسم این کم شدن درد سینه های من دلیلی میشه که جنین رشد نکرده باشه یا قلبش تشکیل نشه خدای نکرده؟؟؟ دکتر برام قرص دوفامد ۱۰ که هر ۱۲ ساعت و قرص آس آ۸۰ روزی یک عدد تجویز کردن و دارم استفاده میکنم. - تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر.من تنبلی تخمدان دارم و۴ ماه پریود نشدم دکتر یه ماه پرژسترون داد.که برای بارداری اقدام کنم.متاسفانه دیروز پریود شدم ودوره ی مدروکسی سه ماهه تمام شدو باردار نشدم.الان میخوام از روز سوم روزی دوتا کلومیفن بخورم.لطفا جواب بدین آیا نیازه داروی دیگه ای بخورم.قندناشتام۱۱۰ بود
- قرص ناباروری
با سلام، من pco هستم سابقه هیپرپلازی آندومتر کمپلکس آتی پی داشتم و هر ماه با مدروکسی پروژسترون پریود میشم دو بار هم میکروم منفی شد تا حالا متفورمین مصرف نکردم. آیا میتونم بجای پروژسترون برای منظم شدن سیکلم متفورمین بخورم طریقه مصرفش چگونه است؟
- دردزیرشکم ومرتب نبودن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشیدتوروخداکمکم کنید من نزدیک به دوساله باشوهرم رابطه نداشتم و همیشه ۵روزعقب مینداختم بچه هم شیرمیدم الان دوساله اززایمانم طبیعی گذشته پناه قبل ۱۰روزعقب انداختم وماههای قبل بعضی موقع ۲روزبعضی موقع ۳یا۴روزعقب انداختم امابارآخرکه ۲ح روز پیش پریود شدم ۱۰روزعقب انداختم وکف پاهام شدیدداغ میشد الان دوروززیرشکمم خیلی دردمیکنه مثل دردزایمانتیرمیکشه وبعضی موقع هم داخل رحمم تیرمیکشه وترشح هم دارم توروخدا کمکم کنید چون اثلاشرایط دکتررفتن ندارم خدا خیرتون بده
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- قطعی پریودی
سلام خانم دکتر.به خاطر لکه بینی طولانی حدود ۴۰ روز دکتر برام ۱۵ عدد جستیران تجویز کردن وخونریزی قطع شد دکتر گفتند پریدی بعدی اگر تا دهم آن پاک نشدی برای کورتاژ تشخیصی مراجعه کنم.در پریدی که ۱۸ آذر بود بعد از ۱۳ روز پاک شدم ولی تا امروز که ۸ بهمن هست هنوز پریود نشدم ۵۱ ساله هستم.ممکنه یائسه شده باشم یا دلیل دیگه ای داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- لاک ناخن
سلام و عرض ادب خدمت شما ، خانم دکتر در دوران بارداری میتوان از لاک ناخن استفاده کرد؟
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۲۳ سالمه و مجرد هستم و رابطه جنسی ندارم قدم ۱۷۰ و وزنم ۵۸ ۱۰ ماه پیش سونوگرافی و ازمایش هورمون دادم و هیچ مشکلی نداشتم و دکتر گفتند که سنتون کمه و نمیشه نظر خاصی داد و روی لایف استایلم کار کنم پریودهام نامنظم و در بازه ۳۰ تا ۴۳ روزه هست ترتیب پریود سه ماه گذشته ام ۳۱ ۳۷ ۴۲ روزه بوده حدود یک ماهه آموزش شنا رو شروع کردم و الان روز ۴۵ ام هستم اما پریود نشدم حدود یک هفته است که کمر درد د ناحیه دنبالچه دارم و در بازه های کوتاه دل درد در ناحیه رحم دارم همچنین ران پاهام درد میکنه که حالیه یا برای شناست یا همراه علائم دیگه است عموما هم پریودم با کمردرد از دو سه روز قبل شروع میشه و با درد شکمی خون ریزی ام شروع میشه حالیه هم نمیدونم چیکار کنم کمردرد واقعا اذیتم میکنه و زندگی تحصیلی و شغلیم مختل شده پیشاپیش از راهنمایی تون سپاسگزارم
- پرده بکارت
سلام اگه میشه کمکم کنید من فقط ۱۵سالمه و بهم تجاوز شده از کجا بدونم که پردم سالمه اخه چند روز پیشم رفتم سوناگرافی گفتن که هیچ مشکلی نداره حتی واسه معاینه زنان و زایمان هم رفتم گفتن که واسه عمل زیبایی۱۸سالتون شد بیاید اگه میشه کمکم کنید واقعا نمیدونم چیکار کنم
- بارداری
سلام من در هفته چهارم بارداری هستم لکه بینی قهوه ی دارم خونریزی دارم احتمال سقط هست مشکلم چیه باید چکنم
- پریودی
سلام من یک ماه از قرص گین آپ استفاده کردم الان ۸.۹ روزع از زمانی ک باید پریود بشم گذشته چیکارکنم
- سلام خانم دکتر پسر خودم دسدش اشکال داره از قرص گین اپ
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام
من 16 روز عمل هیستروسکوپی و تخلیه انجام دادم..روزهای اول خونریزی نداشتم ولی مدت یک هفته است که مثل پریود خونریزی دارم…نمیدونم طبیعیه یا پریودم..تا کی امکان داره بعد عمل خونریزی داشته باشم
با تشکر


