Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمان قطعی زخم دهانه رحم چیست؟
یه ماه پیش رفتم دکتر گفت زخم دهانه رحم داری یه پماد دالاواگ با چن برگ سفیکسیم نوشت استفاده کردم یه کوچولو بهتر شد ولی احساس میکنم هنوز خوب نشدم میخوام راهنماییم کنید چی مصرف کنم بهتر بشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته 19بارداری هستم شکمم و کمرم درد میکه ایا خطر داره یا نه اخه دو سه روز پیش یه اشیای ۱۵تا ۱۷کیلوی بلند کردم خطر دارد یا طبیعی است
- بچه دارشدن
من ۱۸جلسه شیمی درمانی کردم و سال ۹۳وپیوندمغزواستخوان زدم وطی این مدت پریودنشدم خواستم بدونم امکان بچه دار شدن دارم
- مهم
سلام چه ورزشی انجام بدم برای اینکه شکمم بره عقب بعد سه ماه زایمتثان
- علائم توده داخل رحم
آیا توده داخل رحم خطرناک است
- اکوژن
باسلام ۳۷سال دارم.دوسال پیش به علت پولیپ های زیادی که در رحم داشتم کورتاژ تشخیصی شدم وکلاً رحمم رو تراشیدن و پاک کردن الان بعدازدوسال سونوی واژینال دادم وباز دوتا کانون اکوژن دیده شد.۵و۷ میلی متر.میخواستم بدونم پولیپ مدام عود میکنه؟ومن مدام باید باهاش درگیر باشم؟
- پرده
سلام خسته نباشین ببخشید من دوروز پیش مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم و تا یه جایی به داخل رفت و وقتی ک دردم گرفت و داد زدم بیخیال شد برای شستن خودم ک رفتم خون حالت لخته اومد و بعدش ک به دسشویی رفتم از خون اومد میخاستم ببینم پردم از بین رفته و من باید چیکار کنم😔
- بارداری
سلام من الان ازمایش خون دادم جوابم مثبت بود یعنی باردارم ولی ماه اول نمیدونستم واس همین قرص چاقی خوردم وحدود سه هفته قطعش کردم مشکلی ایجاد میشه؟؟
- کیست در سونوگرافی
سلام خسته نباشید
برا من تو سونو نوشته کیست به قطر ۹ م دارای دبری درونی
- سلام پاک کردن زعفران در بارداری ضرر داره؟ ماه چهارم… باعث زایمان زودرس مبشع یا نه
- سونو رحم برای بچه دار شدن
میومتر هتروژن رویت،کانون های اکوزن وکیست های ریز در میومتر رویت شد میتواند آدنومیوز منتشر باشد
- زخم شدید و عفونت. کمک
سلام. داخل واژنم زخم شدید داره و این زخم عفونت کرده و این عفونت و زخم مربوط به رابطه نیست. رفتم متخصص زنان ولی گفت عفونت داخل زیاد و چیزی معلوم نیست. ایا میتونم به متخصص عفونی مراجعه کنم؟ مدام درد دارم مثل درد پریودی و حالت هایی مثل بی حسی و سردی و تب بهم دست میده و ضربان قلبم میاد پایین. خطرناک؟ دوسال اینطورم
- زنان
سلام خسته نباشیدخانم دکتر۴روزی هست که پریدم عقب افتاده زیرشکمم هم دردمیکنه وتکرر ادراردارم امکان داره باردارباشم
- اقدام ب بارداری
سلام من چند وقته معده درد گرفتم رفتم دکتر قرص پنتو پرازول و فایمتدین داد این قرصا مشکلی ندارن برای اقدام ب بارداری
- ناباروری
سلام خانوم دکتر من پنج ساله بخاطر بچه دومم اقدام به بارداری کردم اما باردارنمیشم رفتم دکتر سونو انجام دادم گفت ک پلی کیستیکی حین پریودی یه چن تا قرص تحریک کننده داد گفت ۱۴روز پریودیت بیا رفتم دوباره سونو کرد گفت تخمکات عالین دوتا تخمک خیلی خوب داری قرص مدروکسی پروژستون داد یه شب درمیان هم نزدیکی کن این ماه بااین تخمکای خوب باید باردار شی یه عده میگن این قرص عوارض داره همون ماهی ک این قرصو مصرف میکنی تا سه ماه بعدش نباید باردارشی چون برای بچه ضرر داره احتمال ناقص شدن بچه هست من الان موندم این قرصو مصرف کنم یا نه
- سلام خسته نباشید ..من یک سونوگرافی داشتم دیروز دراین سونو ذکر شده که یک کلات یا پولیپ به دیامتر ۹٫۵ ۶٫۵ داخل رحم مشهود است میخواستم بدونم آیا خطرناکه منظورشون چیه ممنون میشم جواب بدید
- نزدیکی
سلام خانم من ۱۱ روز بعد پریودش آمپول تخمک گذاری رو تزریق کرد و ما ۳ روز هست نتونستیم نزدیکی داشته باشیم،آیا برای بارداری لازم هست مجددا آمپول رو تزریق کنه
- خارش الت مرد
سلام خانوم دکتر علت اینکه زیر الت مرد بالای تخم ها ترک های ریز و اینکه قرمز شده و خیس و خارش شدید داره چیست ؟ دارویی اگه داره که برطرف بشه لطفا بگید ممنون میشم
- قرص ابوست
سلام من قرص ابوست مصرف میکنم الان پریود شدم آیا در دوران پریود بازم مصرف کنم این قرص رو یا بعد تموم شدن دوره ی پریود شروع کنم بخورم
- عفونت واژن
سلام این چند روزه عفونت کشدار بد بودارم همراه با یکم سوزش وخارش پوماد کلوتریمازول استفاده کردم اصلا خوب نشدم لطفا بگید باید چی استفاده کنم


