Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن گاردسیل
آیا واکسن گاردسیل ۴ویا نوع گاردسیل۹موجود دارین وقیمتش چند میباشد
- شکل لابیا
سلام. من راجع به لابیا های کوچک خودم از دکتر پرسیده ام که ازبالاوپایین به هم وصل نیستن وجدا هستند وبازهستن بعد عمل سپتوم و راجع به شکل لابیا دکترگفتن که لابیا نباید دو تکه شده باشه .منظوراز لابیا نباید دو تکه شده باشه نفهمیدم چی هست میشه دقیق منظور را بگید و راهنمایی کنید متخصصان عزیز. شرمنده ممنون میشم جواب بدید من در شهرستان زندگی میکنم به دکترم دسترسی ندارم .
- Anti top بالا دو شیردهی
سلام وقتتون بخير anti tpo من در بارداري بالا بود و قرص لووتيركسن مصرف ميكردم بعد از زايمان هم تا يكماه مصرف كردم و يك هفته قطع كردم و مجدد آزمايش دادم بازم يكم بالا بود، چون فرزندم شيرمادر ميخورد مشكلي ايجاد ميكند؟؟ الان ٤ماهشه، متشكرم
- بیهوشی وسرماخوردگی
سلام وعرض ادب من سه روزه سرماخوردم چهارروز دیگه عمل هیستروسکوپی وکورتاژتشخیصی دارم هنوزخلط وسرفه دارم آیابیهوشی برام خطرناکه؟؟من۱۹ سیکلم روزعملم هست سابقه هیپرپلازی داشتم آیابنظرشما روزسیکل درجواب عمل تاثیرگذاره؟؟،توروخدازودترجواب بدین لطفا
- زگیل تناسلی
سلام من یه تقریبا 20 روز میشه یه زائده زخم مانند دقیقا دن واژنم در اومده ممکنه زگیل باشه
- قرص روفولیک اسید مکس وقرص یدوفولیک اسید
سلام اگر یک ماه قبل از بارداری یک عدد قرص روفولیک اسید مکس صبح استفاده شود ویک عدد قرص یدوفولیک اسید شب مصرف شود هرروز تداخل دارد قرص توسط دکتر ماما تجویز شده من جایی خوندم اسید فولیک را با مکمل های فولیک مصرف نکنید
- بقای سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید سه ماه پیش سقط داشتم بقایا مانده بود امروز رفتم سونو گفت تجمع مایع همراه با اینترنال اکو رویت شد وبقایا مختصری هم است ۶دهم زده بود خیلی نگرانم آیا باید کورتاژ بشم یا خودش دفع میشه ۷روز پریود بودم سونو انجام دادم
- پریودی
سلام. ببخشید خانم دکتر من هفته ی قبل پریود شدم دقیقا سر موقع. همیشه پریودی هام منظم بوده و هفت روز تموم میشه. این دفعه که پریود شدم الان 9 روزه که پریودم. اولین بار که پریودیم 9 روز شده. نمی دونم کی هم تموم بشه.خونریزی زیادی هم نیست. ماه قبل آزمایشات هورمونی و سونوی رحم و تخمدان رو هم دادم کاملا سالم بودم. تست پاپ اسمیرم دادم سالم بودم. خیلی نگرانم دلیلش چی میتونه باشه؟ بعد خاونم دکتر یه آزمایش ادار 24 ساعته دارم دکتر بهم گفته که باید پریودیم تموم بشه بعد آزمایش رو انجام بدم. خواستم بدونم آیا میتونم آزمایش رو با احتیاط کامل انجام بدم نذارم خون بره توش؟
- توده مجاری ادراری
پدرم رفتند ازمایش همه چی خوب بوده فقط زده توده اکوژن ۳۰ میلی متری دیده شده در مثانه و براش سیستوسکوپی نوشتند.خیلی نگرانشونم یعنی سرطان دارند؟ خون درادرار داشتند انا هیچ درد یاسوزش یا تکرر ادرارنه .یکمم لاغرترشدند خیلی حالم بده.ممکنه بد خیم باشه؟ خیلی خوبن از هرلحاظ الان
- فیبرم رحم
سلام خانم دکتر من پوست بلوط با پوست انارو مازو روبخاطر عفونت پختم مثل شیر یه بار تزریق کردم داخل خودم الان ۳روز از وقت پریودیم گذشته احتمال داره بخاطر همین تزریق این داروها باشه الان میترسم دهانه رحمم خشک شده باشه خانم دکتر خیلی میترسم لطفاً جوابمو بدید با یه باره تزریق احتمال داره رحمم خشک بشه
- قرص
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه با توجه به دردی ک در دو سینه ،و سمت راست شکمم امروز سنو دادم و داخل سنو مشخص شد که در سینه سمت چپم کیست دارم و در رحمم کسیت مشاهده شد .دکتر برام قرصTrancid250تجویز کردن .با تحقیقی ک امروز کردم این قرص برای خونریزی های شدید تجویز میشه.میخواستم بدونم ربط این قرص با کیست داخل سینه و داخل رحم چیه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید🌹
- امپول
سلام من نابارورهستم برام به خاطرکیست تخمدان امپول واریوپپتیل نوشتن به صورت زیرپوستی حالانمیدونم به بازو برنم یا ناف اگه میشه راهنماییم کنین ممنونش
- قرص جلوگیری
با سلام. نزدیک به یکسال هست که زایمان کرده ام. دوبار پریود شدم بار اول بسیار کم و جزیی بار دوم کمی بیشتر. البته نامنظم بود و با فاصله زیاد. در این صورت چگونه از قرص جلوگیری کامپاند استفاده کنم؟ باید حتما صبر کنم تا پریود شوم و از روز اول پریود بخورم؟ یا بدون شروع پریود هم میشه استفاده کرد؟ پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم.
- سرکلاژ
سلام سرکلاژ کردم ندارم بهم گفت استراحت مطلق اما پرستار بیمارستان گفت استراحت نسبی نمیدونم استراحت مطلق باشم یا استراحت نسبی
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید .برای کیست سینه هام متخصص جراحی عمومی ویتاگنوس و پومگا ۵ برام تجویز کردن .قبل از خوردن قرصها پریودیم منظم بود تقریبا ..اما دوماه خوردم ۳ هفته یکبار پریود شدم دوباره یک ماه نخوردم مجدد سه هفته ای پریود شدم منتها با این فرق که طولانی شد یعنی یک هفته لک بینی داشتم و یک هفته پریود که شد دو هفته درگیر پریودی بودم دوباره به خوردن شروع کردم بازم ۳هفته ای پریود میشم آخرین بار ۱ بهمن پریود شدم و امروز صبح نوزده بهمن ترشح ام یکم خونی بود احتمالا تا یکی دوروز آینده پریود میشم .چکار باید بکنم .میترسم قطع کنم و همش پریود باشم .که البته عفونت باکتریایی هم دارم که دارم درمان میشم افلوکسیر ۳۰۰ و مترونیدازول و پماد مترونیدازول ۱درصد و دالاواگ هم مصرف میکنم ..که قبل اونم یک بسته آنتی بیوتیک دیگه دکتر داده بود بهم برای عفونت و چندتا پماد دیگه ..و غده لنفاوی کشاله رانم هم قابل لمس شده بود
- بکارت
سلام آیا پرده بکارت کلا بستس؟ من دهانه واژنم یه چیز دایره ای شکل هست که وقتی زور میزنم باز میشه و یچیزی کاملا ورودیشو پوشونده این چه نوع بکارتی هست؟
- سنوگرافی من خوبه؟
سلام من ۲۱ سالمه و وزنم ۴۲ کیلو و لاغری این جواب سنوگرافی من رحم اندازه و شکل طبیعی را نشان می دهد. میومتر دارای بافت اکو یکنواخت است. ضخامت اندون متریوم 6 میلی متر است. هر دو تخمدان قابل مشاهده هستند و اندازه و شکل طبیعی را نشان می دهند. یک فولیکول 12 میلی متری در تخمدان راست و یک فولیکول 12 میلی متری در تخمدان چپ دیده می شود. توده تخمدانی وجود ندارد. هیچ ناهنجاری در هر دو وجود ندارد
- توده اکوژن در تخمدان چیست وچه خطری داردحتماباید آنرا برداشت؟
- بیماری اندومتریوز
سلام وقت بخیر با وجود مصرف قرص استرادیول خونریزی ام شدید شده علت چیست؟
- تنبلی تخمدان
قبلن بهم گفته بودن کیست ریز دارم و تخمدانم کوچیکه پریودم خیلی نامنظم بود بعد 6 ماه قرص جلوگیری حالا میخوام ببینم مشکلی دارم یا ن و دکتر متفورمین و قرص ویتاگونس و فولیک اسید و ویتامین E برام تجویز کرده و الان مصرف میکنم و دکتر برام ازمایش های روز سوم قاعدگی رو نوشتن میخواستم ببینم این دارو ها را قبل از قاعدگی یا قبل از ازمایشات باید قطع کنم ؟


