Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتر
سلام ، تزریق آمپول واریوپپتیل یک هفته مانده ب عادت ماهانه مردی ندارد ؟
- خانم دکتر لطف بفرمایین پاسخ بدین به سوالاتمووووون
- آمپول دیفرلین ایا برای کودکانی که برای رسیدن به بلوغ زودرس استفاده میشه ایا خطر ناک است و موجب نازایی در بزرگسالی ان ها میشود ؟؟؟؟
- مصرف قرص( ال دی )
سلام خانم دکتر...آیا مصرف طولانی مدت ای دی باعث از بین رفتن فیبروم میشه؟
- سلام من سونو گرفتم بهم گفتن توده هیپواکو سمت راست سینم هست ب ابعاد 19 ×1نامنظم است حاوی مواد غلیظیمیباشد BIRADSاست ایا این خوبه یا نه
- ۵عدد آمپول پریو پپتیل زدم وتو رابطه بودم باهمسرم بدون جلو گیری
آیا امکان بارداری با وجود تزربق ۵ امپول هست در ضمن ۵۲ساله هستم وامپولها رابرای جلو گیری از خونریزی شدید وکم خونی تزریق کردم
- سونگرافی رحم
سلام خسته نباشید من ۲۱ سالم هستش خیلی سمت راست زیر شکمم درد مکنه معاینه داخلی شدم عفونت نداشتم الان واسم سونو نوشتن در سونو نوشته رحم به ابعاد ۸۷*48م.مباضخامت اندومتر۱۴م.م اندومترهتروژن میباشدIUDجاش مناسب فاصلش از فوندس۱۷م.م باوجود IUDهایپرتراپی اندومتر در کنار شرح لگنی مزمن در نظر داشتن PIDخصوصا با پتوژن اکتینومایکوز وبررسی توصیه میشود یک کانون کیستیک حاوی اکوی IOwIeveIداخلی باابعاد ۳۲*۲۲م.م در اندکس،چپ رویت میشود مایع آزاد مختصر در لگن مشهود است لطفا جوابم سونو گرافی مو بدین دارم از درد میمیرم
- بی نظمی در پریودوخونریزی زیاد
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . خسته نباشید .مدتی هست که خونریزی های پریودم اصلا قطع نمی شه .سونو دادم کیست نشون داده .دوماه قرص ال دی مصرف کردم کاملا منظم بودم .ولی متاسفانه با مصرف این قرص هم فشار خیلی زیاد رو ی قفسه سینه احساس می کردم و همین که کاملا به روابط زناشویی بی میل شده بودم .به خاطر همین دکترم برام مدروکسی پروژسترون تجویز گردن که از روز هفتم استفاده می کردم .اونم لک می انداخت روی صورتم .دوباره دکترمبرام قرص دیگری رو تجویز کردن به اسم پاد باستون که از روز پانزدهم مصرف می کردم .البته فقط یک ماه استفاده کردم .توی دوره ای که داشتم استفاده می کردم حدود چهار روز بود که استفاده می کردم خونریزیم کاملا قطع شده بود .روز پنجم صبح نتونستم استفاده کنم مجبور شدم ۸الی ۹ساعت بعد استفاده کنم .از فردای اون روز با اینکه به موقع قرص رو می خوردم لکه بینی خیلی زیادی داشتم .پانزده روز بعد (طبق تجویزپزشکم)که قرص رو تمام کردم ،ده روز بعد دوباره پریودم شروع شد الان که یازده روز اززمان عادتم گذشته بجای این که کمتر بشه خونریزیم شدیدتر شده خیلی شدید .متاسفانه پزشکم توی مرخصی هستند ومن نمی تونم به مطب مراجعه کنم .لطفا راهنماییم می کنید چه قرصی استفاده کنم که هم عوارض جانبی زیادی نداشته باشه .عادتم رو هم منظم کنه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻خیلی دارم اذیت می شم لطفا کمک کنید .
- جواب سونو گرافی
- آیا بعد از عمل فبیروم نوع اینترامول امکان بارداری هست؟
- سوال در مورد وضعیت رحم و بارداری
34.26 mm heterogenic cystic mass with fine septa without doppler این متن سونوی واژینالمه خیلی نگرانم کرد . میشه بهم کمک کنید؟
- درمان اختلال هورمونی
من با شکایت پریود نامنظم طی یک سال اخیر و اخیرا خونریزی طولانی رحم به دکتر مراجعه کردم. دکتر عمل هیستروسکوپی را تجویز کردند و نتیجه پاتولوژی بنده : پولیپ اندومتر و Disordered proliferative endometrium بوده. سوالم این است که جهت این اختلال آیا نیاز به پروژسترون درمانی دارم یا عمل هیستروسکوپی و لایه برداری رحم برایم کافی بوده؟ (با توجه به اینکه پریودم دچار بی نظمی بسیار شده) سن46 وزن 55
- سلام کورتاژ کردم هایپرپلازی ساده دارم چکارکنم
کورتاژکردم هایپرپلازی ساده
- پماد واژینال کلیندامایسین
من حدود5ماهه درگیرعفونت هستم و هر ماه یه پماد استفاده کردم.الان دارم پماد پنجم رو استفاده میکنم.خداروشکر تمام علایم عفونتم ازبین رفته.فقط 2اپیلیکاتورباقیمونده.امروز که پماد گذاشتم زیر شکمم درد گرفته مثل درد قاعدگی. میخواستم بدونم آنقدر از این پماد استفاده کردم آسیبی بهم میرسونه؟
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- درد مقعدی در پریود
سلام
من وقتی پریود میشم درد در مقعدم دارم خیلی زیاد اصلا نمیتونم بشینم مال چیه؟
کمک کنید لطفا.
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- سونوگرافی.رحم.وتخمدانها
میشه بگید امکان داره ابعادواکوی تخمدان ها نرمال باشه اما فولیکول آن ب حداکثر۵و۷باشه باردارشد
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
سلام خسته نباشید سنو هر موقع دادم دوسال هسته ضخامت اندومتر دولایه 1/5هسته واندکی bloodبین دولایه انومتر مشاهده شده خیلی هم پریود های نامنظم دارم همش یا چند ماه پشت سر هم تو ماه چند بار میشم یا گاه وقت دوماه یکبار هر اقدام واسه بارداری میکنم نمیشم خیلی نگرانم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- زایمان طبیعی
سلام دکتر خسته نباشید . میخواستم بدونم شما به شخصه زایمان طبیعی هم قبول می کنید؟؟ البته منظور بیمار هایی که پیش شما کل زمان بارداری رو می گذرونند.


