Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تخمدان و پریودی
سلام موقه ی پریودی چند روز نزدیک موعود ضربان قلبم نامنظم میشه و نبض های بدنام همینطور حس سبک شدن و کندی در بدن دارم کیست ریز تخمدان هم دارم و یکم تنبلی اصلا این علائم به پریودی و تخمدان ربط داره؟ نمیدونم چرا اینطور میشم هربار ازمایشاتم خوب بوده و پرولاکتین ۲۸ و غده ی ادنوم دارم ولی نمیدونم این علائم نزدیک پریودی به علت چیه حالت های پریودی هم دارم ولی این علائم اذیتم میکنه
- بارداری
همسرم واریکوسل داشت ومن ۴بار سقط کردم ولی درهربارداری قلب تشکیل میشد ودر سونوگرافی بعد قلب نداشت آیا ممکن است کسی واریکوسل داشته باشد جنین قلب داشته باشد بعد سقط شود
- نزدیکی در بارداری
سلام خانم دکتر،وقتتون بخیر،در سه ماه دوم بارداری هستم و تا اینجا روند خوبی طی شده است ،تا الان نزدیکی نداشتم،آیا می توانم نزدیکی داشته باشم ؟در ماه پنجم هستم ،ممنونم
- زایمان。.。:∞♡*♥
سلام. خانم دکتر عزیز من ۵ ماهه که زایمان کردم. زایمان طبیعی داشتم. از روزی که زایمان کردم تا الان همش گر میگیرم و عرق میکنم، بعدش لرز میکنم و احساس میکنم سرماخوردگی میگیرم. الان که تو فصل سرد هستیم انگار چله تابستونه برام. همش گرممه. من تا قبل بارداریم خیلی کم عرق میکردم.در بارداری هم دو ماه آخر و خیلی عرق میکردم موقع خواب. بعد زایمان هنوز پریود نشدم. دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟ ممنون
- کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من سقط جنین 6 هفته ای داشتم الان 40 روز گذشته ولی بقایای جنین به ابعاد 12در22 در حفره ی رحم دیده شده نیاز به کورتاژ هست؟
- تنبلی تخمدان
من ۱۹ سالمه ۲ ساله پریودی نامنظم دارم و چنبار دکتر رفتم حتی سونو دادم گفت چیزی نیست برا وزنته دوهفته پیش باز سونو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری و تخمدان هات کمی بزرگ شدن دکتر برام متفورمین و سیبل تجویز کردن آیا درمان میشم؟باید برای باردار شدن نگران باشم؟ هنوز مجردم ولی خب خیلی میترسم
- سلام من ی ماهه باردادرم من نمیدونستم ک باردارم و داشتم قرص گین اپ استفاده میکنم ایا ضرری برای بچم بوجود میاد
- جلوگیری از بارداری
ببخشید شب یکشنبه اتفاق افتاد و من فرداش دوتا قرص اورژانسی خوردم ولی دیگه بعدش نخوردم یعنی 12ساعت یه بار نخوردم بعد میگم اگر یه هفته دیگش که میشه یکشنبه صبحش من بیبی چک بزنم اگه مثبت باشه دیگه هیچ راهی ندارم که بچه تشکیل نشه چون میخواستم سه ماه اسید فولیک بخورم بعدش ایشالله بشه تروخدا کمکم کنید
- زایمان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بهترین زمان برای زایمان دوقلویی هفته چند بارداری است؟
- تست پاپسمیر
سلام خانم دكتر ج پاپ گرفتم زنگ زدم مطب دير نوبت دادن ميشه بگين ك مشكل داره يا نه Adeqacy of the specimen satifactory for evaluation. presence of trancsformation zone/endocervical componet. general categorization: negative for intraepithelial lesion or malignancy. Decriptive interprtations: non_neoplastic
- خوردن کپسول اووبوست
سلام کبدم لخته خون دیده شده 2سال دارو نمیخورم متخصص کبدم گفته مشکلی برای بارداری ندارم اما تنبلی تخمدان دارم سیکلم 38روزه است آیا این قرص بهم کمک میکنه .
- درد زیادی شکم
من موقعی ک. پریود میشم تا ۴روز اول درد زیادی دارم دلیلش چیه
- پرولاکتین
باسلام من چند روزی هست که به دلیل بالا بودن پرولاکتینم دکتر قرص بروموکریپتین به من تجویز کردن ودرست یک روز میخواست به پریودم این قرص رومصرف کردم والان که یک هفته ای میگذره پریودنشدم دلیلش چیه خیلی نگرانم .آیا به خاطر قرص هستش ؟وکی پریود میشم ،ممنونم که زودترجوابمو بدید .
- کیست اکوفری حاوی mural node
سلام خسته نباشید خانومی ۴۶ ساله هستم با ۴ فرزند کیست لکوفری حاوی mural node به ابعاد ۳۸ در ۴۴ دارم اکوژن ۵*۸ به علت تاخیر در پریود به پزشک مراجعه کردم بعد از اون ازمایشات تومور مارکر دادم که خدارو شکر نرمال بود ... آیا باز هم امکان بدخیمی کیست وجود دارد؟
- شیاف
سلام خانم دکتر دخترم و۲۳سالمه من وقتی پریود میشم دل دردو کمر درد دارم میتونم برای این از شیاف دیکلوفنلک استفاده کنم ؟و اینکه عوارضی داره؟ ممنون
- 💜💜Ὄاقدام برای حاملگی
سلام..خانم دکتر من برای سونوی اول که دکتر میخواد زمان دقیق حاملگی رو بدونه رفتم زمانش رو طوری نشون داده که انگار من تو روز های پریودم باردار بودم ایا این امکان داره..ممنونم از جوابتون
- نازایی
سلام.من چند ماه پیش لاپاراسکوپی لوله فالوپ انجام دادم هردولوله هام باز شدن.با آمپول و لتروزول فولیکول ۲۰داشتم آمپول hcg هم زدم شوهرم هم مشکلی نداره .آزمایش هورمونی و ذخیره تخمدان و تیروئید هم دادم مشکلی ندارم نمیدونم چرا باردار نمیشم
- کلداسک خلفی
سلام من سونو دادم نوشته که مایعم آزاد۳۰سی سی درکلداسک خلفی مشهود است این یعنی خیلی خطرناکه
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید


