Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- دردزیرشکم ومرتب نبودن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشیدتوروخداکمکم کنید من نزدیک به دوساله باشوهرم رابطه نداشتم و همیشه ۵روزعقب مینداختم بچه هم شیرمیدم الان دوساله اززایمانم طبیعی گذشته پناه قبل ۱۰روزعقب انداختم وماههای قبل بعضی موقع ۲روزبعضی موقع ۳یا۴روزعقب انداختم امابارآخرکه ۲ح روز پیش پریود شدم ۱۰روزعقب انداختم وکف پاهام شدیدداغ میشد الان دوروززیرشکمم خیلی دردمیکنه مثل دردزایمانتیرمیکشه وبعضی موقع هم داخل رحمم تیرمیکشه وترشح هم دارم توروخدا کمکم کنید چون اثلاشرایط دکتررفتن ندارم خدا خیرتون بده
- سرکلاژی
سلام سرکلاژشکمی ام،باردارم 20هفته ،از هفته 14اکثرا ترشحات ابکی دارم مثل اب روشنه ازچیه این ترشحاتم خیلی نگرانم راهنمایین کنین لطفا؟
- درد مقعد زمان پریود
سلام من ۳۰ سالمه مدتی است ک پریود میشم زیر شکمم ک درد میگیره تیر میکشه به مقعدم طوری ک حتی نمیتونم مقعدمو جمع با ول کنم دردش بدتر میشه حتی اگه با دست زیر شکمم فشار بدم مقعدم درد میگیره
- هیدروژن دردرحم به ریبی 135م م دارم ایا دارویی هست که استفاده کنم یاحتما باید جراحی کنم البته خونری
- تاخیروبارداری
سلام من بعداز۱۴روزتاخیرآزمایش دادم بتا۱۰بودالان هم دردستسویی لکه دیدم یعنی باردارنیستم
- علت HIV
علت مبتلا شدن به زگیل تناسلی در خانوم ها چیست؟
- اکوژن قلب
سلام وقتتون بخیر من سونو آنو مالی رو انجام دادم گفت که تصویر دوکانونی اکوژن به دیامتر 1/2و1/6میلیمتر در بطن چپ جنین معلوم میشه لطفاً میشه راهنمایی کنید آیا ضرر داره برای جنین یانه
- بارداری
باعرض سلام وخسته نباشید حضور خانم دکتر عزیز,خانم دکتر برای آزمایشهای غربالگری دوم باید ناشتا باشم,سوال بعدیم اینه که مصرف کندر در بارداری مفید هستش؟ممنون از راهنمایی های مفیدتون
- مصرف سالیسلیک اسید در بارداری
سلام وقت بخیر من ۸ هفته باردارم و تازه متوجه شدم در شوینده های صورتم ،سالیسلیک اسید و AHA وجود داره حداقل روزی یکبار استفاده کردم خیلی خیلییی ناراحت و نگرانم آیا خیلی خطرناکه و صد در صد مشکلی به وجود میاد؟؟؟
- درمان پریودهای دو روزه با دفع لخته و بسیار دردناک و سینه تای دردناک و بزرگ و سنگین
با سلام دختری هستم سی و نه ساله و مجرد با مشکل درد شدید قاعدگی و پریودهای دوروزه و توام با دفع لخته و سینه های بزرگ و سنگین و دردناک و تخمدان پلی کیستیک و سینه فیبروکیستیک و کیست سینه در سونو گرافی و در ازمایشات هورمونی پروژسترون پایین و استرادیول بالاست آیا قرص مدروکسی بخورم خوبه؟ پزشک عمومی هستم ممنونم
- من دو سل از سزارینم میگذره ولی هنوز هم سمت راست سزارینم دقیقا کنار جای بخیه درد وحالت خارش دارم وحس میکنم چیزی شبیه سوزن داخل جایه بخیه دارم سونو انجام دادم گفت چیزی نیست وفقط جای بخیه سفت شده نمی دونم لان چکارکنم
- سنوگرافی رحم
سلام وقت بخیر سونوگرافی واژینال انجام دادم برای بررسی بقایای جنین ضایعه هایپر هتر اکو به ابعاد ۲۱در ۲۸ در ۳۴ وحجم ۱۰ سی سی در حفره آندومتر وهمچنین مایع هایپو اکو به قطر قدامی خلفی ۱۲ میلی متر در بین دولایه آندومتر دیده شده لطفا راهنماییم کنید
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- بارداری
باسلام وقتتون بخیروخوشی ببخشید من الان ۴تیرپریودشدم تا۱۵ هم ادامه داشت پاک شدم بعداز۲۱ اقدام به بارداری کردم،خوشبختانه تا الان که پریود نشدم ولی بی بی چک که گذاشتم منفی بود میتونم خواهش کنم راهنماییم کنید سپاسگزار میشم
- سلام خسته نباشین من تقریبا چهار ماهی میشه عمل کیست تخمدان کردم کیست درموئید داشتم و از اون موقع پریودم نامنظم شده و اینکه هراز گاهی در زیر شکم درد و هراز گاهی درد در ناف وضربان هم داره آیا طبیعیه ؟
- نامنظم بودن عادت ماهیانه
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۷ سالمه ۳-۴ ماهه پریود نشدم توی دوسال تقریبا ۲۲ کیلو وزن کم کردم به نظرتون ممکنه به خاطر لاغر شدنم باشه ؟
- توده
باعرض سلام من تقریبا یک ماه ،یک توده به اندازه فندق بزرگ زیر پوست روی فرج احساس میکنم ،لازم برم دکتر ممنون
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
سلام من از قرص ال دی برای جلوگیری استفاده میکنم این دوره بعد از تموم شدن قرصم رابطه محافظت نشده داشتم الان یک هفته از مصرف قرص گذشته پریود نشدم میخام ببینم احتمال بارداری هست یانه مشکلی بوجود نمیاد؟
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟


