سلام،درمورد این درمان ،از نظر علمی اطلاعی در دسترس نیست.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
باسلام دکتر عزیز من 34سالمه تنبلی تخمدان دارم وسونوگرافی کردم کیست کوچکی درتخمدان راست دارم پریدهای نامنظم هم دارم میخوام اقدام به بارداری کنم 6ابان پریدشدم ودیگه نشدم تاالان رفتم پیش دکترزنان یه کم عفونت هم داشتم کرم وازینال دالاووک و قرص مدروکسی پروژسترون 5داده وفولیک اسیدخارجی چون ایرانیش به من نمیسازه خارجی نوشتن برام ایشون گفتن از14پریدی به مدت 10شب دوعددمدروکسی پروژسترون بخورم امامن هنوزپرید نشدم وبی بی چک هم زدم باردار نبودم وقرص رو از14این ماه روخوردم حالا این مدروکسی پروژسترون ضرر نداره برای بچه دارشدن؟؟؟هنوز پریدنشدم زیرشکمم خیلی دردمیکنه به خاطرپریدی هستش؟سوزش وخارش هم دارم اگه پریدبشم میتونم ازماه دیگه اقدام کنم؟؟ممنون میشم جواب بدین
- خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام دوماهه زایمان طبیعی کردم هنوز لکه بینی دارم چکارکنم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.ایا ممکنه یه دختر پرده اش از چند نوع باشه.یعنی هلالی دندانه ای باشه؟؟؟ پرده دندانه ای با کنگره ای چه فرق داره؟؟؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام خسته نباشیدمن حدود بیست روز پریود بودم بعد از 20 روز قرص ال دی خوردم بازم با این حال لکه بینی دارم قطع نشده الان یکماه ونیم شده .ممنون راهنمایی بفرمایید
- هماتوم بعد از سزارین
۱۶روز سزارین کردم سنو دادم گفت هماتوم دارم ایا هماتوم خطرناکه
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- لکه بینی
با سلام.من 45 روز پیش توسط شما عمل سزارین شدم.تا امروز لکه بینی دارم.الآن بسیار کم و لکه های خفیف قهوه ای است. برای پایان آن چکار باید کرد؟؟؟ با تشکر
- پریود طولانی
سلام روزتون بخیر، من تخمدان پلی کیستیک هستم پریود هام نامنظم، دوماه پریود نشدم و شهریور پریود شدم الان پریودم طولانی شده و بیشتر از 20 روزه که خونریزی دارم و طی این مدت در بعضی روزها تکه های گوشتی مانند دفع کردم، 33 سالمه و متاهل هستم. چه کار کنم پریودم تمام شود؟ آیا این طولانی شدن طبیعی است؟
- آیا تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسموس نتیجه بخش هست؟درمان موقتی نیست؟هزینه ی تزریق چقدر هست؟
- خونریزی بر اثر ضربه به کمر
دیروز از چهار پایه افتادم کمر ضربه شدید دید بعدش بااینکه دور بود پاک شده بودم الان خون ریزی دارم و کمر درد زیاد برای قطع خونریزی باید چه دارویی بخورم
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا سه سال و نیمه که عادت ماهیانه میشم ولی همیشه نامنظمه یا در طول یک سال یک ما عادت نمیشم لطفا راهنمایی کنید
- عمل باز در بارداری خارج از رحم
سلام خسته نباشید دکتر عزیز من یک ماهه عمل شدم بارداری خارج از رحم بود ک مثل سزارین عمل کردن وقتی میخندم احساس میکنم بخیم از داخل باز میشه آیا مشکلی پیش نمیاد خیلی بد میسوزه وقتی میخندم امکانش هس باز بشه همش استرس دارم
- زایمان زودرس
سلام وقت بخیر من زایمان زودرس داشتم . در هفته ۲۷ کیسه آب پاره شد . طول سرویکسم ۶ بود. سرکلاژ داشتم و پساری . در طول بارداری فانل شدم و طول سرویکسم مدام کم میشد . استراحت هم داشتم. داروهامم کامل بود . علت پارگی کیسه آب همون کوتاهی طول سرویکس و فانل شدن هست یا مثلا کم بودن حجم رحم هم میتونه علت باشه ؟ ممنون
- بارداری
سلام من هفته 22حاملگیم هست ولی سوزش خارش دارم چه چیزی استفاده کنم
- گین آپ
سلام پودر گین آپ رو برای چاقی البته یکم چاقی مصرف بشه مضر هستش برای چه کسانی توصیه نمیشود که استفاده کننن چون تو گوگل سرچ کردم هم فواید داره هم مضره؟
- عمل زیبایی لابیاپلاستی
سلامببخشيد من خرداد ٩٦ عمل لابياپلاستي تو بيمارستان به روش برش v انجام دادم و با اينكه تمام مراقبتهاي بعد عمل رو مو به مو انجام ميدادم، بخيه هام باز شد و مجدد تو مرداد ماه براي ترميم رفتم مطب و بازم بعدش كامل رعايت كردم اما بازم جای بخيه هام باز شد به دكترم ميگم ايشون ميگن دوباره بيا بيمارستان ليزر كنم و كلا لابيا رو بردارم اما ميترسم بازم ناجور بشه و وضع ازين بدتر بشه از طرفي هم بخاطر ظاهر زشتي كه بعد عمل ايجاد شده دچار افسردگي شدم. خواهشا راهنماييم كنين
- سلام الان که ماه رمضون هست میشه قرص استرادیول رو سحر وافطار وآخر شب خورد؟
دکتر گفتن صبح وظهر وشب قرص استرایول را بخورم میشه سحر وافکار وآخر شب بخورم
- قرص
سلام خانوم دکتر من الان باردارم بچم ۸هفتس نمیخوام این بچه رو نگه دارم میشه کمکم کنین چیکار باید بکنم بچم الان تازه ۲سالشه نمیخوام واقعا. با قرص چجوری میتونم حلش کنم
- امپول سه ماهه جلوگیری
سلام من دو ماه زایمان کردم صبح رفتم امپول جلوگیری سه ماهه زدم شبش نزدیکی داشتم ابا احتمال بارداری هست یا نه قرص ال دی بخورم ن خواش میکنم جواب بدید
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من 27 سالمه این ي ساله ک برا بارداری تحت نظر پزشکم برام آمپول پی دی هوموگ نوشته ک از 7،8،9پریودی بزنمشون ک الان آخریش شکسته خواستم بدونم میشه فردا تزریقش کنم یعنی 10پریودی سونو سایز برا 12دارم


