Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- مصرف قرص سیبل در پریودی
سلام من از روز اول پریودم قرص سیبلو شروع به مصرف کردم میخواستم بدونم وقتی از روز اول شروع میکنیم به خوردن تا چند روز پریودی ادامه داره؟ یعنی همون هفت روزه تمومه و یا نه چون سیبل مصرف میکنم سه چهار روز دیگه پریودی تموم میشه؟ ممنون
- بارداری
سلام ،من ماه گذشته رابطه داشتم که بر اثر پارگی کاندوم،مایع وارد واژنم شد و چون دسترسی به قرص اورژانس نداشتم حدودا ۷ ساعت بعد تونستم مصرف کدوم و دو قرص اورژانس همزمان مصرف کردم و چون ترسیدم دوباره بعد از ۲۴ ساعت دو قرص دیگه مصرف کردم،دو هفته بعدش تایم پریودم پریود شدم ،ایا احتمال بارداری وجود داره با این شرح؟
- Read More Here download jaxx wallet – jaxxwallet-web
view it now [url=https://jaxxwallet-web.org/]download jaxx wallet[/url]
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
من الان یه ماه میشه قرص گن آپ استفاده میکنم و تا الان پریود نشودم من ماه به ماه برایم مرتب میاد و این دفه نه و شکمم بزرگ شده یکم آیا به این خوردن این قرص ادامه بدم یانه؟
- طول سرویکس
سلام طول سرویکس من در ۱۸ هفته و ۳ روز ۳۵ هست در سونوی آنومالی . من خونمون زیاد پله داره ولی آهسته میرم و میام .آیا ممکنه طول سرویکسم کمتر بشه ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر عزیز من سرکلاژ شکمی هستم و 35 هفته از هفته 18 آمپول هیدروکسی پروژسترون زدم تا الان جدیدا وقتی این آمپول رو میزنم تا دو روز بعد از تزریق ب شدت کمردرد و دل درد پریودی میاد سراغم. مشکل از چیه؟ قبلا از پاسخگویی تون کمال تشکر رو دارم
- قطع شدن سریع خون پریودی
روز اول پریدم هست میخوام قطع بشه تا فردا
- هماتوم و هتروژن خلفی در بارداری
سلام من طی سال قبل دوبار حامله شدم ک هر دو بار سقط شدن ازمایشات نرمال بودن بعد گذشت سه ماه الان باز بازدارم اما لخته قهوه ای دارم سونو هماتوم نشون داد و نوشته بود جفت خلفی و هتروژن . منظورش چیه آیا بازم سقط میشه . هشت هفته بودم ضربان هم داشت تو سونو الان ده هفتم یکم لخته قهوه ای دارم . ایا این هماتوم ربطی ب هتروژن داره یان خطر سقط دارم . سه ماه قبل قبل حاملگی سنو گرفته بودم نرمال بود هیچی نداشتم . این هماتوم خطرناکه هتروژن تو سه ماه تشکیل میشن چرا ؟ چطور درمانش کنم
- ضربان شکمی
سلام بالای نافم ضربان شکمی میزنه میخاستم بدونم دلیلش چیه؟آیا جای نگرانی هست؟
- توده هیپوکوا تحمدان چپ
سلام من رفتم سونوبارداري ماه اول گفتن توده هيپوکوا درتخمدان چپ مشاهده شده اياممکنه رشد جنین متوقف کنه?
- سلا من برای اهدا تخمک اقدام کردم دیروز سونو آخ. دادم پنجشنبه عملم هست.باید امشب۴تا واریو پپسیل میزدم دوتاشو دیشب زدم مشکل داره؟؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من با نامزدم رابطه جنسی داشتم اما از پرده بکارت خونریزی نداشتم میخواستم بدونم الان هم میتونم بدونم پرده بکارتم از چه نوعی هست ؟
- ترشحات ژله ای
سلام خانم دکتر دختری مجرد هستم دوتا سوال ازتون داشتم اول اینکه من هرماه تقریبا یک هفته بعد از پریودم به مدت یک یا دو روز ترشحات ژله ای وشفاف دارم آیا این طبیعیه؟ وسوال دومم اینکه من قبلا سر پریودم خیلی شدید درد داشتم به طوری که با خوردن مسکن هم تا ۴یا۵ ساعت درد زیادی رو تحمل میکردم و حجم پریودمم زیاد بود تقریبا ۵یا۶روز ولی الان نزدیک دوساله که دردام کمترشده و بعدازخوردن یه مسکن و دمنوشها اروم میشم و حجم پریودمم کمتر شده تقریبا۳یا۴ روز بعضی از ماه هاهم سه روزه و روزه ۴و۵ لکه بینی دارم میخواستم ببینم این خطرناکه یا نه؟ واقعا ممنون که جواب میدین
- بتا ی پایین
سلام من روز ۱۳ انتقال جنین آزمایش بتا دادم گفتن منفی شده یعنی ۱ حالا گفتن روز ۱۵ تکرار بشه امیدی هست مثبت بشه یا مثلا هنوز بتا بالا نرفته باشه بنده الان هیچ گونه علامتی ندارم نه حالت پریودی نه بارداری فقط روز ۸ انتقال بدنم یهو داغ شد وزیر دلم درد گرفت رفتم دستشویی ولک دیدم دکتر پروژسترون زیاد کرد وقطع شد لطفا راهنمایی کنید؟
- نازایی،،
سلام ببخشید برای جلوگیری از نازایی چیکار میتونیم بکنیم؟
- پریودی نامنظم
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و کنکوریم و پر از استرس هفت ماهه دارو برای ADHD می خورم (اتوموکستین) و از اون موقع سیکل پریودیم از بیست و پنج روز تا سی و هفت روز متغییر بوده و هی مدت سیکلم کم و زیاد میشه بنظرتون از عوارض دارم هست ؟ می ترسم پلی کیست تخمدان داشته باشم
- آزمایش هورمون
سلام خسته نباشید،من ۱۹ سالمه و سونوگرافی انجام دادم و مشکوک به تنبلی تخمدان بودم و الان برام آزمایش نوشتن ،میخواستم بدونم که باید حتما روز سوم پریودی آزمایش انجام شود؟؟ اگر روز چهارم باشه ایرادی داره؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
- آندومتروکولیپ
دکترمن نزدیک به یک ماه ونیم هم لک دارم هم خونریزی اماکم خیلی هم دردزیرشکم دارم رفتم سونوگرافی داخلی رحم انجام دادم رحم ابعاد۵۵/۹۲وضخامت آندومتر۸است آندومترمختصرهتروژن میباشد یک ناحیه هایپراکوبه قطر۶درخط میانی آندومتر است که میتواند پولیپ باشداین یعنی چه


