Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نمیدونم به این سوالم میتونید جواب بدید یا ن اگ میتونید لطفا کمکم کنید
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا یک سال پریود نمیشدم رفتم دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردن سه بسته در طول اخرای بسته سوم من عادت شدم و در واقعا بیشتر هفت روز طول کشید در حالی ک پریود من پنج یا شش روزه بود و من گفتم شاید برای قرصه و روز هفت تا الان ک روز دهم هست نخوردم اما هنوز قطع نشده برای کرونا هم میترسم برم دکتر لکه بینی نیست خونریزیه میشه کمکم کنید؟ چیکار کنم دوباره مصرف کنم قرص رو؟
- زنان زایمان
سلام من شش ماهه که سزارین شدم بعد از دوره ی چهل روزه دو ماه اول هر ماه دو بار پریود میشدم ولی الان ماه ششم یه هفته از موعدم گذشته و اینم بگم که قرص شیردهی مصرف میکردم خواستم ببینم دلیل پریود نشدنم چیه؟
- پریودی سخت
سلام وقت بخير 30سالمه مجرد من شش ماهي هست پريودي مثل قبل ندارم قبلا يك روز لك و بعد شروع پريودي الان طولانيه چهارتا پنج روز لك بيني دارم قهوه اي رنگ تمام حالات پريودي رو(اخلاقي،گر گرفتگي، بي حالي كمر درد شديد ،تپش قلب،بيخوابي .....) دارم تو اين چند زور !بعدم به سختي پريود ميشم تيره رنگ بريده بريده كلا مختل كرده زندگي رو واسم خسته شدم از اين وضع انواع دمنوش ها امتحان كردم تا راحتر پريود بشم فايده نداشت سونو و ازمايش هورمون دادم مشكلي نبود
- پریودی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم من هر دفعه پریودیم سه روز طول میکشید ولی این ماه که پریود شدم یک روز طول کشید مشکلی هست یا نه لازم هست برم دکتر ممنون
- ابنترنال اکو با قطر ۸ونیم سانتیمتر در لگن
در سونوگرافی من یه توده اینترنال اکو باقطر ۸۵میل دیده شده که چون تخمدان سمت چپم دیده نشده پزشک سونوگرافی تشخیص دادن که ممکنه منشا تخمدان چپ باشه وچسبندگی لگن.این توده چی هست و چه خطری داره
- لکه بینی بعداز پریود
خانم دکتر سلام من قبلا با سونوگرافی که انجام دادم معلوم شد کیست دارم الان مدتی قرص مصرف کردم که در سونوگرافی بعدی مشکلی از نظر کیست نبود ..الان مشکلم لکه بینی بعداز پریود هست که دیروز دکتر برام قرص ترنسید و دوفامد نوشتندمیخواستم بینم با توجه به اینکه هنوز قرص های جلوگیری بارداری میخورم تداخلی با این قرصها نداره؟ و این لکه بینی مرا کلافه کرده ، چه کار کنم؟
- تزریق واکسن گارداسیل
آیا تزریق واکسن گارداسیل بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر تاثیری در قدرت باروری مرد و زن دارد؟
- هیستروکتومی واژینال
سلام شما میتونید هیستروکتومی رو بدون لاپاروسکوپی از طریق واژینال انجام بدین من ابدو مینو پلاستی انجام دادم و جراح پلاستیک میگن لاپاروسکوپی نتیجه ی ابدو مینو رو خراب میکنه شما تجربه ی هیستروکتومی رو شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ جراح خودم گفته از طریق واژینال نمیشه
- مدت تزریق آمپول ضد بارداری بعد از نزدبکی
من نیز دیکی داشتم اما قبل آن قرص اورژانسی مصرف کردم بعد حالا بعد از نزدیکی تا چه مدت می تونن آمپول رو تزریق کنم تا باردار نشوم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشی من ۷ساله که باپسری دوست هستم باهم رابطه داشتیم البته ازمعقدولی یکباراشتباهی کلاهک به اول واژن خوردومن جیغ زدم بیرون کشیدخونریزی نداشتم ولی چون ازهم دورم هستیم خودارضایی میکردم چیزی واردواژن نمیکددم فقط شی بینه پاهامیذاشتم وفشارمیدادم هیچوقتم خونی ندیدم ماالان باهم قصدازدواج داریم ودوستم روی پرده بکارت من خیلی حساس هستن خواستم بدونم درددوصورت به پرده من اسیب رسیده یانه؟
- بعد از زایمان
علت ترشح زرد خیلی کم رنگ و بد بو بعد ۴۰ روز از زایمان سزارین
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- آندومترضخیم وهتروژن
سلام قاعدگی من این دفعه طولانی شد ک مشخص شد ک ضخامت اندومترم ده است و ازمایش هورمونی دادم افزایش پرولاکتین داشتم و دارو داداه دکتر و قرص ترانسفید و حیسترال مصرف میکنم نمونه برداشتم از رحمم ولی مدتی طول میکشه اماده بشه.. هیچ تاثیری در کم شدن پریودم نذاشته دارو ها.ایا میتونم قطع کنم داروهامو
- ترشح سفید
سلام من ترشح ابکی سفید رنگ دارم زیاده و بعد از نزدیکی درد واژن دارم
- آمپول واریو پپتیل
سلام. من رفتم پیش دکتر تبریزی به من گفت باید آمپول واریو پپتیل بزنی. میخواهم بدونم اون درد داره و یا عوارض چطور؟با تشکر🙂
- عمومی
سلام خسته نباشید..من 16سالمه یه چندروزی هستش درزیرشکمم احساس سوزش میکنم چیکارکنم ممنون میشم ازپاسخ گویی شما
- سلام خانم دکتر ممنون می شم معنی early secretoty endometriumendometriumرا بهم بگین
- پرده ارتحاعی
سلام خوبیدخانم دکترببخشید من تازه نامزد کردم پرده خانومم ارتجاعی اگه رابطه داشته باشم مشگلی نداره
- تشکر
سلام خانم دکتر فقط میخواستم از شما برای زحماتی که کشیدید تشکر کنم
- باروری
من اقدام به بارداری کردم دکتر قرص انفولیک وقرص گلدن لایف بهم دادن وبی نظمی قاعدگی وکم کاری تیروئید دارم چقدر شانس به بارداری دارم


