Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اژ شدم.دوبارم هیستروسپتوم و چسبندگی .دوبار هم تو بارداری سرکلاژ و سرکلاژ پساری شدم.با این همخ بازم سقط کردم.سونو آخری گفت تو رحم ات کوچک و کش نمیاد.تو تمام موارد قبلی بهم نگفته بودن.سرکلاژ شکمی بنظرتون فایده داره برامن یا اجاره باید بکنم.باسپاس
سلام خسته نباشید در سرکلاژ شکمی وسیله ای میله مانند در موقع عمل میزارن تا اندازه دهانه ثابت بمونه یا همینجوری چشمی میدوزن
- کیست تخمدان چپ
سلام خسته نباشید.من یک کیست به ابعاد۱۹×۳۰ با جدار نازک فاقد septaیا دبری در دخل سمت چپ تخمدان دارم.ایا این کیست برای انتقال جنین مشکل ایجاد میکند؟ممنون از پاسخگوییتون
- تنطیم پریید
سلام من دوره اول مصرف قرص مدروکسی پروژسترون شروع کردم که باید از ۱۴ سیکل به مدت ۱۰ شب شبی ۲ تا قرص میخوردم،من ۸ تا قرص خوردم و روز نهم قرص لکه بینی داشتم که بازم قرص خوردم ولی الان روز ۲۳ سیکل و روز دهم مصرف قرص هست که من پریید شدم،ایا مصرف قرص ادامه بدم؟مشکل از چیه که خین مصرف پریید شدم؟
- عفونت
سلام خانم دکتر من زایمان سزارین داشتم تقریبا 50 روزه خونریزی اینام تموم شده ولی الان ترشح زرد رنگ خیلی دارم بوی بدی هم میده حالم از خودم بهم میخوره چیکار کنم
- ناباروری
سلام ببخشید من یک سال پیش رحم اجاره ای بودم ودوباره انتقال انجام دادم امکان داره بعد مصرف اون قرص وامپول های پروژسترون واسترادیول واسه بچه دارشدن خودم مشکل پیش بیاد؟؟
- ضد بارداری
بعد پنج روز نزدیکی ممکن است یا خیر
- سلام آیا اگه مردی مشکل داشته باشه ۲میلیون اسپرم آیا می تونه ای وی اف کنه جواب میده بنظرتون وهزینه چند هست
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر یسوال داشتم از خدمتتون من این ماه اقدام کردم علائم بارداری هم داشتم مثل تغییر رنگ و درد نوک سینه، تکرر ادرار، تغییر خلق و خو، از طرفی روز ۲۶ قاعدگی لکه بینی قهوه ای داشتم در صورتی که من هیچ وقت لک نمیدیدم و پریودم همون روز اول شدید میشد(طول دوره ام ۲۸ روزه و منظم هست)تو روزی که لک بینی داشتم تست بتا دادم و عدد بتا ۵ بود فردای این لکه بینی پریود شدم و خونریزیم خیلی زیاد و دردناک بود نسبت به ماه های قبل حالا مشکلم اینه ممکنه برای لانه گزینی بوده باشه اون لک ها و لانه گزینی موفقیت آمیز نبوده باشه اینم بگم خدمتتون من تمام ازمایشای قبل بارداری و انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم نه بابت تخمک، نه ویتامین اا و نه ضخامت دیواره رحم
- سلام قسمت سمت راست دهانه واژن از بیرون اون ناحیه کامل ضربه های شدیدی خورد و از چهار سال پیش یه چیزی تو اون ناحیه ورم داره که من فکر میکنم بارتولن،ایا اون قسمت غدد لنفاوی هست؟ از اون موقه غدد لنفاوی کشاله رانم ورم و درد شدید داره و الان به حدی درد میگیره که اصلا نمیتونم تکون بخورم یهو درد میگیره چه سرپا چه نشسته چه هنگام راه رفتن و…. من باید چیکار کنم؟
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- قرص مدروکسی پروژسترون
آیاامکانش هست بعدازچندروزاستفاده ازقرص مدروکسی پروژسترون به باردارشدن اقدام نمود
- سلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب بدهید من ۶۱ سال دارم وجواب سونو داخل واژن به این صورت نوشته شده در دیواره خلفی رحم کلسیفیکاسیون کوچک بهقطر ۶میلی متر بهنفع میوم کلسیفیه دیده شد یعنی چه؟ آندومتر به ضخامت ۶/۵ با توجه به دوران بعد از منوپوز به طور خفیف بیشتر از نرمال است این دو مورد خطرناک هستند؟
- کیست سینه
با سلام من چندتای کیست سینه دارم ودکتر گفت باید قرص گل مغربی مصرف کتید چند بار سونو دادم هیچ تغییری نکرده خیلی هم درد دارم نمیدونم چه نوع دارویی مصرف کنن
- مصرف سیبل بعد از ال دی
باعرض سلام و خسته نباشید من چندین دوره ال دی مصرف کردم و حالا پزشکم برای تخمدان پلی کیستیک سیبل تجویز کردن نحوه ی مصرف سیبل بعد از ال دی به چه صورته؟۷روز فاصله بیفته؟
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام.تو سونوگرافی رحم نوشته یک کانون لو سنت با شکل نامنظم و جدار اکوژن به قطر 18میلیمتر در تخمدان چپ که بقایای یک کیست یا فولیکول غالب میباشد . میخاستم بدونم این مورد یعنی چی؟ مشکل خاصی هست!!
- ناباروری
سلام برای باروری دکتر امپول مترلین ۱تجویز کر دن ایا خوبه ؟؟
- پولیپ رحم۱۷ میل دارن آیا باید عمل بشم بشم
یکی دو هفته پیش سونو واژینال دادم گفتن پولیپ رحم به ابعاد۱۷میل دارم آیا باید عمل بشم
- پیشگیری
سلام خانم دکتر عزیز من 2 ساله از امپول 3ماهه ضدبارداری استفاده میکنم 3ماهی یکبار پریود میشم ایبار کم پریود شدم دو سه روز شدم ایا با این روش پیشگیری امکان بارداری هست روز سوم پریود امپول زدم اول همین ماه
- سرکلاژ شکمی
سلام و عرض ادب ممنون از وقتی که برای سوالات ما میگذارید من دوبار زایمان زودرس داشتم و با سرکلاز واژینال جواب نگرفتم سرکلاژ شکمی انجام دادم میخواستم بدونم اگر مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشد سرکلاژ شکمی چقدرموثر هست؟ امیدی برای مادرشدن افرادی مثل من هست؟
- با سلام آیا اگر یک هفته مانده به پریودی من از قرص دزوستیو استفاده کنم می توانم مانع از پریودی شوم
با سلام آیا اگر یک هفته مانده به پریودی من از قرص دزوستیو استفاده کنم می توانم مانع از پریودی شوم


