Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
در بررسی سونوگرافی، رحم در ابعاد تقریبی ۴۳*۹۳میلیمتر در موقعیت طبیعی ،اندومتر با ضخامت ۱۴ میلیمتر، اکوی هتروژن مشاهده شد.تصویر endometrial echo complex به ابعاد ۳۳*۱۴*۱۸ میلیمتر و به حجم ۴.۵ سی سی در کاویته اندومتر رویت شد که در بررسی کالر داپلر دارای وسکولاریته کمتر میومتر مجاور می باشد که مطرح کننده RPOCگرید یک می باشد.در کاویته آندومتریال رحم ضایعه ای مشاهده نشد. در کلدوساک خلفی مایع ندارد
- بارداری
سلام خسته نباشید44 دقیقه پیش من از پماد دالاواگ سی استفاده کردم بعد دو روز قبل پریودم خونریزی کردم و دو روز بود که پماد رو استفاده کردم و الان خیلی دلم هوس چیزای ترش و شیرین میکنه و خیلی ضعف دارم هر چقدر میخورم سیر نمیشم و خسته ام تکرر ادرار دارم آیا ممکنه باردار باشم هنوزم که چهار روز شده خونریزی دارم آیا واسه لانه گزینی میشه؟؟؟ آیا احتمال حاملگی هست بعد یهو گرمم میشه
- بارداری
سلام من تاریخ زایمانم سونوان تی زده ۳۰مرداد اگرازاخرین پریودم حسساب کنم میش ۶شهریور من هفته هاماازروی سونوان تی حساب کنم دقیق تر
- پارگی کیسه اب
بعد از پاره شدن كيسه اب در هفته ٣٨به بعد چقدر زمان داريم تا به بيمارستان مراجعه كنيم؟
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- اسکارسزارین نیچ
سلام من ده ساله پیش سزارین شدم وبچم بدنیا اومد .چند ماهه پیش بعد از پریود چند روزی لکه بینی داشتم .دکتر رفتم سونو وآزمایش خون دادم .درجواب سونو (یک کانون کیستیک به ابعاد ۵ و۶/۵ میلی متر در محل اسکارسزارین نیچ روئت شد) مشخص شده.دکتر بمن قرص ال دی دادگستری شش ماه بخور.سونورو به دکتر دیگه ای هم نشون دادم گفت اگه دیگه لکه بینی نداری نخور ال دی رو، گاهی خودش خوب میشه ؛ دکتر نظر شماچیه؟ من داخل شکم همش احساس نفخ مانند دارم هرچند لکه بینی ندارم..
- پریود
سلام خسته نباشین .... برای اینکه پریودم یک هفته جلوتر بیفته باید چیکار کنم؟
- سلام برای اسپرم کم باید چی بخوره بقیر دارو چی بخوره خوبه میشه رونمایی کنید
- عفونت
سلام خانم دکتر دو روزه خارش ناحیه تناسلی دارم ترشح هم دارم درد شبیه پریودی هم دارم احساس میکنم عفونت دارم )چون موقع مقاربت شوهرم از آب دهانش به واژن میزنه) اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- سقط جنین
با وجود رضایت شوهر ایا سقط هم میکنین؟
- اب منی
خانم دکتر چرا وقتی همسرم منو با خوردن ارضا میکنه هیچ منی ازم هارج نمیشه این نشونه بارداری ؟
- تعیین جنسیت
من دوتا دختر دارم الان ده ساله که باردار نشدم جلوگیری هم نداشتم اصلا ولی باردار هم نشدم الان میخوام با ای وی آف صاحب پسر بشم میشه؟
- با سلام یک ماه پیش سزارین کردم دوروز است که متوجه شدم یک گوشه از زخم باز شده و مقداری عفونت کرده سفالکسین مصرف کردم بهتر شده آیا مصرف سفالکسین برای نوزاد ضرر دارد لطفاً راهنمایی کنید
- بارداری و ترک های شکم
سلام خانوم دکتر، برای جلوگیری از ترک شکم بارداری چه پماد یا کرمی پیشنهاد میکنین؟ چون ما به طور ارثی دچار ترک های شدید شکم میشویم
- بارداری
سلام خانم دکترجان ببخشی مزاحم میشم بنده دوره هام ۲۵روزس باید ۶شهریورپریودمیشدم که نشدم رابطه بدون محافظت داشتم ۹شهریوداز دادم منفی بود ولی بی بی میزنم یک خط پررنگ وبعداز۵دقیقه خط کمرنگ میزنه بنظرتون چکارکنم
- بی بی چک مثبت
خانم دکتر عزیز ممکنه که روز 7 تا 10 بی بی چک مثبت نشون بده
- بارداری
سلام . من رابطه بدون دخول داشتم فقط روش خوابیده بودم که بلند شدم دیدم مایع منی ایشون اومده نیم ساعت بعد قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم احتمال بارداری هست . یه هفته از پریودیم میگذشت
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من دو زایمان زودرس داشتم و الان سرکلاژ شکمی انجام دادم و در هفته ۷بارداری هستم ولی دکترم بهم دارویی ندادن گفتن از هفته۱۲ شیاف استفاده کنم به نظرتون دیر نمیشه؟از الان شیاف پروژستورون استفاده کنم؟
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیبروم ساب سروز خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز رحم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز رحم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ رحم وجود دارد؟؟ابعاد رحم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد


