Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشید درجواب سونوگرافی دخترم که 34 سال سن دارد وهنوز ازدواج نکرده یک کیست به ابعاد 78mmدر100 در تخمدان چپ دیده شد.افزایش ضخامت جداری بصورت نامنظم به ضخامت حداکثر 15mm روی دیواره خلفی و لترال چپ مشاهده گردید.در سایر قسمتها ضخامت جداری نرمال بوده و septation دیده نشد.دربررسی کالر دلپر فلوی جزیی در قسمتهای solid جداری مشاهده گردید.ضایعه فضاگیر cystic یا solid در تخمدان راست مشاهده نشد.ممنون میشم اگه بطورواضح جوابم را بدهید چون خیلی نگرانم با تشکر
- قرص مایوکارمت دربارداری
من روزانه دو عدد قرص ۴۷ مایوکارمت در بارداری استفاده میکنم برای جنین مشکلی بوجود نمیاد
- سوالم پایین هستش
فراموش کردم بگم ک تاریخ پریودیمم15بوده و نشدم و الان سه روز گذشته و با این اتفاق ایا چیز نگران کننده ای؟ درد و سوزش و حس خیسی در شکم و پهلو و تخمدان دارم
- ضربه
سلام ببخشید دختردایی بیشور من وقتی پشت سرش بودم محکم با باسنش کوبید به شکمم زیر دلم درد گرفت من خودم تخمدانم تنبله آیا مشکلی برام پیش میاد نکنه نازا بشم
- اختلال هورمونی
سلام و خسته نباشید من یه مدت طولانی هست که رنگ پوستم مدام تغییر میکنه، حس میکنم موهای کناره های صورتم زیاد شده ،قاعدگی خیلی بی نظم و همچنین سینه هام هم تا این سن ک ۱۷ سالمه کم رشد کردن.تا حالا دکتر زنان نرفتم .ب نظرتون این علائم و مخصوصا اولی ممکنه از مشکلات هورمونی باشه؟؟
- Hpv
سلام ..جواب آزمایش کولپوسکوپی من در قسمت ساعت ۳ (chronic polypoid endocervicitis)در ساعت ۶و ۹ (chronic endocervicitis)و در ساعت ۱۲ (Hsil cin2/ koilocytic change are present)هستش و با توجه به اینکه من hpv نوع ۱۶ دارم میخواستم نظر شمارو بدونم .
- بارداری
سلام من تاریخ زایمانم سونوان تی زده ۳۰مرداد اگرازاخرین پریودم حسساب کنم میش ۶شهریور من هفته هاماازروی سونوان تی حساب کنم دقیق تر
- قرص ال دی
سلام ۳۰ سالمه برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده میکنم میخواستم بدون میتونم از قرص لاغری هم استفاده کنم یا نه آیا تداخلی در عملکرد قرص ال دی داره یا خیر.ممنون از زحماتتون.
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- تاثیر مصرف دارو بر بارداری
با سلام و احترام خدمت شما، همسرم از داروی سولفاسالازین500 و ابترکس 2.5 میلی گرم استفاده می کنه، آیا این داروها بر روی تعداد و کیفیت اسپرم تاثیر داره؟ و در صورت بارداری بر روی جنین به علت اثری که روی اسپرم داشته میتونه تاثیر گذار باشه؟ متشکر از وقتی که برای پاسخ دادن میگذارید
- نازایی
باسلام وخسته نباشید من دوبار انتقال جنین انجام دادم که منفی شد و قبل بار سوم احساس کردم عفونت دارم رفتم دکتر گفت قارچ داری شسشو داد ودارو داد میشه گفت علت منفی شدنم همین باشه
- سونوگرافی سینه
سلام خانوم دکترعزیزخسته نباشید۷ماه پیش سونوسینه دادم جوابشوبراتون فرستادم نوشته بودچندتاکیست داخل سینه راست وچپم هست که شمافرمودین خطرناک نیست الان مجددسونوموتکرارکردم بازم همون کیست هاهستن باهمون وضعیت یعنی بدترنشدن فقط یه موردنوشته یک ندول هیپواکوباحاشیه منظم۵/۲در۳/۶میلیمتردرساعت۱۱پستان راست دیده میشوداین چیه خانوم دکترخطرناکه؟خیلی نگرانم
- خونریزی از مقعد هنگام پریودی
سلام من دخترم و ۱۹سالمه چند سالی هست که دچار اسهال شدم به دکتر مراجعه کردم و گفت که سندروم روده تحریک پذیر داری وچند تا قرص اعصاب داد که من نخوردم چند روز پیش دلپیچه شدید واسهالشدید گرفتم که مجبورم شدم سریع دکتر برم دکتر برام قرص نوشت و گفت که باید ازمایش مدفوع بدم منم ازمایشو تو ۳ روز متوالی دادم والان اسهال ندارم ولی دور روز ه که از مدفوع دچار خونریزی شدم خیلی کمه ولی من میترسم جواب ازمایشم هنوز اماده نشده که به دکتر ببرم خواستم ازتون بپرسم دلیلش چیه و تازه الان دوره پریودیمم هست ولی من از عقب خونریزی دارم خیلی میترسممم میشه راهنماییم کنید
- عفونت واژن
سلام مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما لازم ب ذکر است با دادن آزمایش پاپ اسمیر مشخص شد عفونتم قارچی ست .لطفا جواب بدید
- زمان عمل
سلام خانوم دکتر عمل سرکلاژ شکمی معمولا چقدر زمان میبره؟
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- سلام. بارتولن ضربه ی محکم و شدیدی وارد شد و بعد سه سال هنوز گاهی درد و التهاب داره. عذر میخوام موقه ی ادرار و فشار دردی گرفت که تا وسط پام یعنی قسمت بین ران و واژنم درد گرفت. معاینه داخلی شدم گفتن هیچی نیست انگار مشخص نشد حال باید چه کرد یا خطرناک
- پریودی
سلام خانم دکتر من در روز اول پریودی همراه با درد شکم و کمر واژنم هم درد میکنه و تنگی نفس میگیرم و نفس نفس میزنم خیلی اوقات طبيعیه؟؟ مجرد هستم
- لانه گزینی
سلام وقتتون بخیر من ای یو ای انجام دادم و بعد عمل دکتر برای من 15 عدد قرص دوفاستون نوشتن در 15 روز و بعد تست بارداری بدم ولی متاسفانه بعد از 1 هفته لک بینی دارم گاهی 2 قطره وگاهی بیشتر هنوز دو عدد دیگه باقی مانده تا تست بدم میخواستم بدونم من این موضوع را باید پای پریودی بزارم یا لک بینی لانه گزینی ایا ممکنه وقت مصرف دوفاستون پریود بشیم چون برای منظم کردن قاعدگی هست؟
- سلام وقتتون بخیر یه سوال دارم اگر رابطه جنسی به صورت کنار گذاشتن لبه های کوچک و بزرگ واژن و گذاشتن آلت بین دو لبه رو به بالا و بدون دخول باشد امکان آسیب به هایمن هست


