Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد از دوران پریودی
سلام من ۱۵ ۱۶ سالمه حدود دوهفته پیش بود که دوران ماهانه ام تموم شد و فکر میکنم یه سه هفته ای هست که به صورت مکرر قرص اهن مصرف میکنم دو سه روز اول دوران ماهانه ام خونریزی بیشتری نسبت به قبل داشتم و بعد مثل قبل شد و کلا دورم ۷ روز طول میکشه و بعد از۷ روز دوره ام توی این دوهفته هر چند روز یکبار خونریزی دارم اما خیلی کمه به قرص اهن مربوط میشه ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟
- پاپ اسمیر
سلام. خسته نباشید خدا قوت. عدرمیخوام من ۵۳ سالمه، حدود یک سال یا بیشتره که پریود تشدم، مدتیه ترشحات واژن دارم، زرد مایل به سبز به همراه بو. و بی اختیاری ادرار
در ازمایش پاپ اسمیر زده atrophy و reactive cellular changes associated with inflamation. همچنین serve و p2 رو هم علامت زده. خطرناکه؟ متشکرم - بارداری
سلام۰ببخشید من روز۸پریودی بایدسینال اف بزنم بعدچن روز نزدیکی داشته باشم برای تخلیه چون میخوام برا پسر اقدام کنیم روز۱۳پریودیم سونو باید انجام بدم بعد اون اقدام داشته باشم ممنون راهنماییم کنید
- سزارین
سلام،خسته نباشید ببخشید زایمان سزارین چند روز زودتر از تاریخ طبیعی انجام میشود؟
- کیست تخمدان
کیست به قطر39 میلی وبااکوهای ظریف داخل ان درتخمدان راست همراه باخونریری داخلی
- سلام خسته نباشید دکتر بهم گفته بود از روز سوم پریودی تاروز دوازدهم یکی صبح یکی شب امپول سینال اف بزنم ۲۰ تازدم دور نافم الان روز سیزدهم دکتر گفت برو سونو رفتم ۱۳ تا فولیکول باحجم ۲۵ تو سمت چپم ۲۰ تا فولیکول با سایز ۲۳ تو سمت راستم دارم حالا باید چیکارکنم امپول ازادسازی باید بزنم نزدیکی باید انجام بدم یاندم دکترمم رفته مرخصی نمیاد تایه ماه دیگه اگه بخوام واسه بارداری اقدام نکنم اینا چه جوری دفع میشن ؟
- لیزر موی زائد
باسلام و خسته نباشید.من ۳۵ سال دارم میخوام لیزر موی زائد بکینی انجام بدم سوالم اینه : ۱.در دوران بارداری حدود۶سال پیش دکترم در ناحیه تناسلی تشخیص هرپس تناسلی دادن که بعدا با دارو رفع شد. پارسال هم ازدوباره در ناحیه تناسلی همون مشکل را داشتم که با پماد اسیکلوویر برطرف شد آیا میتوانم لیزر ناحیه تناسلی انجام بدم یا خیر مشکلی ایجاد میشه؟ ۲.ادنوم هیپوفیز دارم که پارسال تغییراتی در هورمون پرولاکتین داشتم که پیش شما امدم با دارو پایین اومد و نرمال شد. ایا لیزر برام ضرر داره؟ ۳.برای لیزرموی زاید حتما باید در کلینیک که متخصص پوست هست انجام بدم یامراکز دیگر ؟
- تاخیر پریودی
سلام من ۲روز از زمان پریودم گذشته،میتونم از قرص آسپرین استفاده کنم تا پریود بشم؟اگر اره چه مقدار باید مصرف کرد؟
- int.os
با سلام و عرض ادب، در سونوی بنده نوشته یک هماتوم به ابعاد 12*48 میلی متر در مجاورت تحتانی جفت و مقابل int.os دیده می شود. یعنی چه؟
- بارداری
باسلام من پنج ماهه کیسه ابم پاره شدجواب ازمایش وسونوخوب بودنمیدانم چرااینطوری شددکتررفتم گفت سه ماه دیگه میتونی باردارشی عفونت هم نداشتم کی باردارشم خوبه چی کارکنم که این اتفاق دوباره نیفته
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
زیر بغلم یک ضایعه هیپو اکو فاقد چربی سنترال در اگزیلاری چپ دیده شده و کیست حاوی اینترنال اکو در تشخیص افتراقی قر ار دارد آیا این برای من خطر ناکه
- با سلام. احتمال پولیپ های ریز یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر
با سلام در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۴ سونوگرافی احتمال پولیپ های ریز و یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر ولی در داپلر هیپوواسکولار است نشان داد. و در تخمدان چپ اندومتریا ۱۵*۱۹م م دیده شد که در داپلر هیپوواسکولار است. با ۳ دوره خوردن قرص دوفامد در ناریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۴ دوباره سونو دادم باز هم همونطور نشون داد فقط تخمدان چپ اندومتریا ۱۱*۱۵ م م دیده شد. باید چکار کنم. قاعدگی منظم هم دارم. و ۴۲ سال دارم
- ززنان
سلام خسته نباشید رابطه مقعدی برای اولین بار چند روز قابل تشخیص است؟
- ذخیره تخمدان ۶۶/۰
سلام خسته نباشید من ۴۰ سالمه ذخیره تخمدان ۶۶/۰ است ایا میشه باردار شوم تخمدان چپم تنبل هستش ممنون از لطف شما
- تاثیر لتروزول بر هورمونهای تیروئیدی
باسلام و احترام.آیا لتروزول بر میزان هورمونهای تیروئیدی تاثیر دارد؟باتشکر.
- مصرف قرص نورم اسکین و بارداری
سه ماه دیگه عروسیمه و الان نورم اسکین مصرف میکنم و الان میخام قطش کنم اگر بعد دوماه باردار بشم خوبه یا باید بیشتر صب کنم
- پریود
چرا در دوران پریود مقعد خیلی درد میکند
- شیردهی
- باسلام وخسته نباشید به خانوم دکترعزیز یه سوال برام. پیش اومداگه بی مورده ببخشیدخواستم بدونم تاتوی ابرو برای زن شیرده ضرر داره نباید انجام بشه
- آیا خوردن عرق نعناع برای ماه آخر مشکل دارد
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم آیا فرق این دو دارو چیه من زود زود پریود میشم این دارو ها خوبه برام


