Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد بخیه سزارین
با سلام . من زایمان دوقلو داشتم حدود ۴سال و نیم پیش .بعد زایمان همه چی خوب بود و مشکلی نداشتم الان شروع کردم به ورزش trx حرکات کششی انجام میدم فوق العاده درد شدید در قسمت بخیه دارم که نمیتونم ادامه بدم .چیکار میتونم بکنم برای ادامه تمرینات که دردم خوب بشه؟
- هایمن
سلام، ممنون میشم جوابمو بدین، من یکساله عقد کردم، الان میخوام جدا شم،تو این مدت رابطه کاملی باهمسرم نداشتم، دکتر زنان رفتم گفتن هایمنم یکم کبودگی یاساییدگی داره،ولی سالمه ایا برای دادگاه به پزشک قانونی مراجعه کنم بکارت منو سالم میزنن یاخیر،شنیدم کبودگی رو هم جز عدم بکارت حساب میکن،
- تماس جنسی
با عرض سلام و خسته نباشید.خانمی 29 ساله هستم که مدت یکماهه ازدواج نموده ام.در این یکماه بعد از هر نزدیکی با وجود استفاده از لوبریکنت و سکسهای با فاصله زمانی یک هفته ای اما باز هم درد و خونریزی و سوزش دارم(فثط در زمان سکس و در زمانهای دیگر خارش و سوزش ندارم).به دو پزشک زنان همزمان مراجعه کرده ام.یکی می گوید که عفونت شدید واژن و زخم رحم داری برایم پماد و انتی بیوتیک تجویز کرده اند و پزشک دیگر می گوید که هیچ عفونت و مشکلی نداری و بمرور زمان درد و خونریزیت برطرف خواهد شد . حال من مانده ام که تشخیص کدام درست است؟لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از پاسخگوییتان
- عفونت ادراری
سلام، وقت بخیر من بعد از نزدیکی عفونت ادراری میگیرم، روش جلوگیری کاندوم هست،پزشک اورولوژی قرص نیتروفورانتویین و ارومکس رو تجویز کرده بود که بعد از هر بار نزدیکی استفاده کنم، الان مدتیه که نیتروفورانتویین پیدا نمیشه. از طرفی هم برای بارداری اقدام کردم و متاسفانه با اولین نزدیکی عفونت ادراری گرفتم، واقعا نمیدونم باید چکار کنم، چون مطمئن نبودم باردارم یا نه قرص سفکسیم استفاده کردم برای برطرف شدن عفونتم ولی تاثیری نداره اصلاً، من فقط با سیپروفلاکساسین خوب میشم که اونم تو بارداری ایمن نیست.الان پریود شدم و مطمئن شدم باردار نیستم دارم سیپروفلاکساسین میخورم، ولی این ماه که دوباره بخوام اقدام کنم واقعا نمیدونم باید چکار کنم که بازم این داستان تکرار نشه
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر. ببخشید من هفته ی ۱۳ بارداری هستم و توی آزمایشم هموگلوبین خون ۱۴و نیم بود. برام روزی ۱ آسپرین 80 تجویز شده اما من میترسم مصرف کنم خواستم نظر شما رو بدونم ممنونم🙏
- هوا
سلام ایاگرمی هواباعث زایمان زودرس میش
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- نازایی
سلام خسته نباشین من ۳۱ سالمه ۶ساله ازدواج کردم اصلا سابقه بارداری نداشتم پریودیم نامنظمه دیر به دی عادت میشم رفتم مشهد پیش متخصص بهم دارو وآمپول دادن یه دوره مصرف کردم ولی نتیجه ای ندیدم الانم ازموقع مصرفش ۴۰ روزه میگذره باردارم نیستم پریودم نمیشم چیکار کنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- پیش از بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من تحت نطر دکتر متخصص هستم برام امپول سینال اف نوشتند ولی ب دلایلی نتونستم تزریق کنم الان امپول بخاطر جابجایی منزل ۶۰۷ساعت بیرون بوده بنطرتون امپول فاسد شده
- کرم
سلام من بعد از استفاده از کرم موضعی کلوتریمازول و کورتینیل سوزش دارم. علت چیست
- مصرف دارو
سلام میخواستم بپرسم شربت اکسپکستورانت بهسا توی بارداری مجازه دکتر عمومی رفتم برام تجویز کرده هر ۶ ساعت ۱۰ سی سی مصرف کنم
- پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوران پریود خون ریزی ام قهوه ایی است این نشانه رحم سرد است؟ چکار کنم رحمم گرم شه
- پولیپ وسقط جنین
سلام من پولیپ آندومتر داخل حفره رحم ۱۱میلی دارم والان باردار هستم پولیپ باعث سقط جنین نمیشود؟
- امپول سه ماهه جلوگیری
سلام من دو ماه زایمان کردم صبح رفتم امپول جلوگیری سه ماهه زدم شبش نزدیکی داشتم ابا احتمال بارداری هست یا نه قرص ال دی بخورم ن خواش میکنم جواب بدید
- تنبلی تخمدان
برای تنبلی تخمدان قرص سیپروترون کامپاند از روز سوم قاعدگی مصرف می کنم، قرص چه زمانی از روز (صبح، ظهر یا شب) بهتر استفاده شه؟
- کیست اکوفری
سلام یک کیست اکوفری به ابعاد 51*35 در تخمدان چپ دارم ایا به جراحی نیاز دارد ؟ و باعث ناباروری میشود
- سونوگرافی
سلام داخل سونوگرفیم نوشته (تخمدان چپ فاقد ماکروفولیکول و ضایعه فضاگیرسیستیک و سالید مشهود است.مامروفولیکول به دیامتر ۱۵م م در تخمدان راست مشاهده شد)میخواستم معنیشو بدونم؟ لطفاااا کنکم کنین خیلی استرس دارم
- فریز و کورتاژ
سلام من برای نازایی رفتم دکتر گفتن باید فریز شم یک ملیون وپونصد و کورتاژ تا پولیپ رو بردارن پنج ملیون آیا زیاد نگفتن میترسم دکتر فقط به فکر پول باشه
- پاک سازی رحم
سلام وقت به خیر من امشب رفتم پزشک زنان که امادگی پیدا کنم برای بچه دارشدن . سونا داخلی شدم دکتر گفت دهانه رحم التهاب داره و رحم ضخیم یا کلفت شده . بهم گفت برم بیمارستان واسه پاک سازی رحم . الان میخوام بدونم پاکسازی همون کورتاژ هست ؟
- بارداری
سلام وقت بخیر خانوم دکتر، عذر خواهی میکنم ک واضح میپرسم نامزدم موقع ارضا اسپرم رو ریختن توی دستمال کاغذی ولی دستشون هم از اسپرم خیس شد، و بعد دست زدن به باسن و کمر من، ولی به معقد و واژن دست نزدن اصلا، و من روز دوم پریودیم بود پد هم داشتم، از اینکه میگن اسپرم حرکت میکنه آیا امکان بارداری هست؟


