Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سفتی و تورم زیر شکم
باسلام من مدتی هست که زیر نافم احساس تورم و سفتی دارم ولی درد ندارم تا الان هم مشکلی در پریودی یا اجابت مزاج نداشتم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه من مجرد و۳۹ ساله هستم
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته سیو هشت و شش روزم چند روز پیش سونوگرافی انجام دادم جنین دو کیلو نیم وزنش بود ایا نرماله یا کمه میترسم وزنش کم باشه چی بخورم تا این چند روز که مونده وزن بگیره
- استفاده از مایع ظرفشویی و مایع دستشویی در بارداری
ایا در دوران بارداری میتوان از مایع دستشویی استفاده کرد؟میتوان از مایع ظرفشویی استفاده کرد؟ من ۲۱ هفته باردارم بیشتر اوقات مایع دستشویی میزنم بعد دستشویی و البته مایع ظرفشویی هم میزنم به دستم نگرانم نکنه به جنین آسیب برسه.
- بتای بارداری
با سلام و ادب،خانم دکتر تست بتا برای بارداری چندروز بعداز نزدیکی مثبت میشود./ با تشکر
- دردشکم
سلام خانم دکتر من مجردم وهرچندوقت یکبارسمت راست شکمم دردمیکنه دردش معمولیه یعنی خیلی شدید نیس میخواستم ازتون بپرسم مشکل جدی دارم یااینکه دکتر برم یا نه؟ممنون
- اپلیکاتور
سلام من از کرم اپلیکاتور استفاده میکنم بعد از سه شب استفاده اپلیکاتور وقتی از بدم خارج کردم دیدم داخلش لخته خونه خیلی میترسم و روش جلو گیری هم از قرص ال دی استفاده میکنم 4 سال
- سوااال
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- کانون اکوژن
- برامدگی متحرک در کنار نقطه جی
سلام خانم دکتر لطفا منو راهنمایی کنید خیلی استرس دارم دو هفته پیش در کنار ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه برآمدگی اندازه یه نخود ایجاد شده که با دست اینور اونور میره روز ا ل که دست زدم خیلی درد گرفت ولی فعلا درد نداره چی میتونه باشه این در ضمن در منطقه ای زندگی میکنیم که سرطان خیلی شایع شده
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Within Normal Limit P1یعنی چی میشه کمکم کنید
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر خسته نباشین من14هفتمه سرویکسم 28 وهماتوم دارم جفتم lowlainngهست چیکارکنم
- Endometrial cells in a woman 40 years old or more تیک خورده یعنی چی؟!!!
in a woman 40 years old or more سلام من ۴۲ سلام این قسمت تیک خورده تو آزمایش پاپ اسمیر ،این قسمت که تیک خورده یعنی چی ؟خطرناکه؟
- سیکل قاعدگی
باسلام واحترام و وقت بخیر خدمت شما بنده خدمتتون عرض کرده بودم ۴ماه و ۱۲روز از سزارین اولم میگذره و بچه اولم بود و در ۴۱هفتگی مرده بدنیا اومد برای همین هیچ شیرندادم و بعداز۳۱روز اولین خونریزی قاعدگی شدم دومین بعداز ۳۰ روز سومی بعداز۲۹روز چرخم منظم بود و فقط در ماه پیش یخورده نامنظمی پیش اومد در روز ۱۴ سیکل رفتم سونوی رحم وتخمدان وسایز فولیکول دادم فولیکولم ۲۲ بود و همه چی خوب بود و دوروز بعدش در ۱۶ سیکلم خونریزیم شروع شد و حالا امروز خونریزی دیدم منتهی کمرنگه ۱۲مردادزایمانم بود ۱۲شهریورخونریزی اولم ۱۱مهرخونریزی دومم ۱۰آبان خونریزی سومم ۲۵آبان خونریزی کم ۲۶ و۲۷خونریزی شدید امروز که ۲۱آذرهست خون مشاهده کردم آیااولین روزقاعدگیم حساب میشه سپاس فراوان خدمت شمادکتر محترم
- عفونت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.ببخشید من ترشحم در زمان تخمک گذاری که باید مثله سفیده تخم مرغ سفید و شفاف باشه رنگش چند ماهیه سبزه.یعنی هرچه به زمان تخمک گذاری نزدیکتر میشم مقدارش بیشتر میشه و هر چقدر از تخمک گذاری فاصله میگیرم مقدارش کمتره وخیلی روزها اصلا نیست.آیافقط رنگ سبز بدون هیچ مشکل و علائم دیگه ای نشانه ی عفونته؟
- بله
آیاحینعملژناشوییجهتانعقادنطفهفرزنددربدنپدرومادر واکنشخاصیایجادمیشود
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر ۲۰سالمه متاهل هستم عفونت واژن دارم دکتر بهم قرص تتروندازول وفلوکنازول وشیاف فیتو واژکس داده درد و خارش ندارم اما عفونتم ۷ روز طول کشیده خوب نشدم ترشحات پنیری دارم چی کار کنم خوب شم ممنون
- سلام خسته نباشی من دو بار سزارین کردم آخرین سزارین من دو سال میگذر بخیه م وزیر شکم میخارون علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- لاپیاپلاستی
سلام من یه دختر 25 ساله هستم و مجرد، متوجه به خاطر کاهش وزن ناگهانی که در اثر رژیم داشتم واژنم حالت شل و آویزون به خودش گرفته و رنگ قهوه ای زشتی هم داره میخواستم بدونم هزینه لاپیاپلاستیش چه قدر میشه حدودا؟
- زایمان
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر هزینه عمل سزارین در بیمارستان خصوصی حدودا چقدراست؟ و ایا میتوان همزمان با زایمان طبیعی عمل زیبایی واژن را انجام داد؟


