Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
سلام خانم دکترراهی برای کوچک شدن سینه وجودداره ؟
- سلام من کیست ۴۳سانتی دارم دارای خط اکوژن آیا خطرناکه؟؟
- قرص سیپروترون و نحوه مصرف
سلام من مشکل نا منظمی پریود دارم دکترم گفته قرص سیپروترون از روز پنجم پریود بخور.اگ پریود نشدم چی؟میتونم بخورم از الان؟
- قرص
سلام خانوم دکتر من الان باردارم بچم ۸هفتس نمیخوام این بچه رو نگه دارم میشه کمکم کنین چیکار باید بکنم بچم الان تازه ۲سالشه نمیخوام واقعا. با قرص چجوری میتونم حلش کنم
- آزمایش کاریوتیپ
آزمایشکاریوتیپبرایتشخیصعللسقطمکررایرادندارداگر در روز سوم قاعدگی انجام بدم؟
- در مورد امپولhcg
سلام ببخشید من قصد بارداری دارم.این ماه قرص کلومفین خوردم و دکتر امپول hcgتجویز کرده برام ولی چون الان به دکترم دسترسی ندارم میخواستم ببینم باتوجه به سونوگرافی که روز ۱۱سیکل انجام دادم و سه فولیکول با ابعاد ۲۴ ، ۱۵.۵ و ۱۳.۵داشتم،امپول hcgرو بهتره کی تزریق کنم؟؟روز ۱۳یا۱۴سیکلم؟؟
- هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. من باید عمل هیستروسکوپی انجام بدم. میخواستم بدونم که چند روز بعد از پریود انجام میشه ؟ و اینکه اگر بخوام که شما عمل رو انجام بدین ، خلی باید منتظر باشم تا بهم وقت بدین ؟
- سنگینی و سوزش زیردل
سلام خسته نباشید من ۶ ماه اقدام به بارداری کردم این ماه از روز ۳ پریودی قرص کلوفین و لتنزل خوردم تا ۵ شب بعدش روز ۷ ۸ ۹ امپول سینال اف زدم و روز ۱۴ پریودی سونو شدم و امپول ازاد سازی دوتا زدم امروز ۱۲ روز از امپول میگذره و روز ۲۵ سیکلم سوزش زیر دل و تهوع شدید دارم ترشح دارم کمر درد و زیر شکمم گاهی درد میگیره ایا اینا علایم باردارین؟سیکلمم ۳۰ روزس و خودم ۲۴ سالمه
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشین. من سونو انجام دادم یه کیست بایکوله با جدار و سپتوم ناز به سایز ۳۹میلیمتر در تخمدان راست و یه کیست به صورت اگزوفیتیک به سایز ۴۶ میلیمتر از تخمدان چپ.دکتر سونو و خودم گفتن کیست ساده هست و دکتر قرص ضد بارداری اچ دی دادن و گفتن دوماه دیگه روز پنجم پریودی سونو انجام بدم. میخواستم بدونم با این قرص ضد بارداری کیست ها بر طرف میشه؟
- روزه داری
سلام من درهفته ۵بارداری هستم ایاروزه بگیرم یانه ۱۶روزکامل گرفتم حال بقیه راچه کنم ممنون
- بارداری با دست الوده به پیشاب
سلام من ۸ روز به پریودم باقی مونده ک یه رابطه ی بدون دتول با نامزدم داشتم ک دستمو زدم به التش یکم میشاب اومد بیرون و دستم یکم خیس شد حدودا یه دقیقه بعد یا کمتر از یه دقیقه دستمو زدم به واژنم ایا احتمال بارداری هست و قرص مصرف کنم خیلی نگرانم توروخدا سریع جواب بدین خانوم دکتر
- کیست
باسلام من بدلیل داشتم دوتاکیست دکترقرص مرولین برام نوشت گفتند روز پنجم پریودی بسته اول روشروع به خوردن کن حالا بسته اول تمام شده ولی پریود نشدم الان یه روزی میشه پریپود نشدم که بسته دوم شروع کنم جکارکنم
- سلام خسته نباشید من از قرص واژینا استفاده کردم ۲تا زیرزبانی ۴تا واژن استفاده کردم افتادم سر خون ریزی ولی خیلی کم بعدش رفتم دستشوی قرصها کاملا افتادن الان جکارکنم
- اکوژن ابعاد۶ و۸سگمان ۷کبددیده می شود همانژیوم کبدی مطرح است
- به نظرتون تخمک گذاری دارم یا نه؟
در روز۱۰ پریود سونوگرافی انجام دادم فولیکول ۲۱در تخمدان راست داشتم روز۱۴ امپولhcgزدم روز۱۷ پریود سونوگرافی کردم فولیکول۲۴ در تخمدان چپ مشاهده شد به نظرتون تخمک گذاری انجام شده یا نه؟ فولیکول موجود در تخمدان راست چه شده؟
- امپولHCG
سلام خسته نباشین من دکترم بهم آمپول HCGدادن دوتا آمپول هست عضلانی هست بعد گفتن بین ساعت 10تا 11شب باهم بزنم خواستم بدونم که باید مخلوط شن باهم یا جدا جدا باید بزنم
- خون ریزی
سلام من از پارسال تا حالا پریودی های نامنظم دارم وقتی سنو دادم رحمم بزرگ شده بود که با دارو کنترل نشد کورتاژ کردم یه ماه بعد کورتاژ هم همینجور بودم که مدروکسی خوردم به صورت دورهی پنج ماه دیگه پریود نشدم باز دارو بهم داد که پریود بشم بعد نمونه انجام دادم که گفتن خوش خیم الان برام قرص سیبل نوشتن بسته اول به دومین قرص سفید که رسیدم پریود شدم دیگه تا بسته دوم شروع کردم ولی همچنان خون ریزی دارم بیست و یک روزه که خون ریزی دارم لطفا راهنمایم کنین
- عمل نیازه یانه؟
خانمم 7ساله باردارنمیشه.. آزمایشات زیادی انجام دادیم.. اخرین آزمایش ما سونگرافی sisبوده که دکتر نظر داده باید عمل بشه.. هیستروسکوپی.... نوشته تخدانها به شدت pc 0وحجیم واکوژن دیده شده.... حالا شما بفرمایید نظرتون چیه عمل نیازه؟ ما در چه وضعیتی هستیم؟
- زخم رحم
هزینه فریز رحم چقدره
- نوزاد 30 هفته
با سلام و عرض ادب اگر نوزادی در هفته ۳۰ باردادی متولد شود از لحاظ مغزی سالم است؟ (چون میگویند نوزاد نارس ممکن است دچار فلج مغزی شود)


