Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی و فلوکونازول
سلام خانم دکتر من همزمان قرص اورژانسی و فلوکونازول مصرف کردم آیا اثر اورژانسیو از بین میبره راهکار چیه
- هماتوم
سلام خانوم دکتر عزیز هماتوم یا همون لخته خون پشت جنین به چه علت به وجود میاد ؟ایا راهی وجود داره که از به وجود اومدنش جلوگیری بشه؟
- اندومتریوز
ایا قرصی هست من استفاده کنم خونریزیم قطع بشه؟
- نامنظمی پریود و Dupbgston 10 خارجی
سلام
من برای نامنظمی پریودم Dupbgston 10 خارجی میخورم واین که از چندم قاعدگی شروع کنم خوبه آیا پریودم منظم میشه به نظرتون با قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم منظم نشد
- سوال
سلام وقت بخیر. یه سوال جدا از حوضه ی کاریتون داشتم. برای معاینه رگ های خونی به چه کسی باید مراجعه کرد؟
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- سلام خداقوت سونوگرافی واژینال رحم دادم گفتن توده ایزواکودارید
سونوگرافی واژینال دادم گفتن توده ایزواکوابعد17*18درتخمدان سمت چپ مشهودهست که میتواندکیست هموراژیک ویاآندومتریوماباشد، وگفته سونوگرافی فالوآپ بصورت واژینال توصیه میکنیم، این موضوع خطرناکی هست یانه، لطفاراهنماییم کنید.
- درد پریودی
سلام من یه دختر 20ساله هستم و هر وقت که پریود میشم علاوه بر درد ناحیه شکم و کمر قسمت چپ بدن که باسنم و پام رو شامل میشه درد خیلی زیادی داره میشه لطفاً بگید مشکل از چیه
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
آندومتر به ضخامت ۸ میلی متر اکوژن و دارای حدود شارپ از میومتر زیرین است. این جمله یعنی چی؟ ۴۵ ساله ۱/۵ سال هست که یاییسه شدن و پریود نمیشن.هیچ علامتی هم ندارن فقط تو سونویه شکمی که دادن همه چی خوبه فقط سوالی که پرسیدم.آیا با دارو خوب میشه یا..؟
- پرده
سلام خسته نباشید ببخشید من الان ی هفته ای عروسی کردم ولی درشب اول عروسیم وقتی آلت تناسلی همسرم به داخل واژنم رفت ولی اصلا دردنداشت وخونی ازش نیامد به راحتی داخل رفت آیامن پرده نداشتم چون خون ریزی نداشتم آلت تناسلی همسرم به راحتی داخلش رفت تروخداکمکم کنید
- تست پاپ اسمیر
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر نتیجه تست پاپ اسمیر من که یک هفته پیش شما برای من نوشیتید انجام دادم میخواستم ببینم نتیجه اش چی هست? adequacy of the specimen: .satisfactory for evaluation presence of transformation zone/endocervical component. General categorization: negative for intraepithelial lesion or malignacy. Descriptive interpretations: Non-neoplastic.
- یخ شدن پاهام
سلام خسته نباشید روز سوم انتقال جنینم هست و به شدت پاهام یخ میکنه علامت چیه؟ میتونه نشانه عدم لانه گزینی باشه؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام وقت بخیر دو دورس قرص سیپروترون کمپاند مصرف میکنم الان حدود ۸تا از قرص مونده امروز خونریزی داشتم خواستم ببینم باید مصرف قرصو قط کنم یا ادامه بدم؟
- کورپوس لوتئوم
سلام وقت بخیر من در روز ۱۳ پریودی سونو واژینال دادم کورپوس لوتیوم ۱۵ میلی متر داشتم درتخمدان راست نگرانم میشه بگید چیه ممنونتونم
- پرده بکارت
سلام من با یه پسر رابطه مقعدی داشتم بعد این اآلتش بیرون اومد و یکم سرش به داخل رفت و دو سه قطره کوچیک خون اومد دیگه نیومد پردم رو از دست دادم؟؟
- جواب آزمایش
Consist of creamy colored soft tissue M 0.4*0.3 این برای یکی از نمونه ها قسمت gross examination و در قسمت diagnosisنوشته. Mild mixed inflammation and nuclear changes
- خونریزی پس از انتقال جنین
باسلام واحترام.امروزروز۱۳ انتقال جنین م بود هم شروع سیکل ماهیانه پریودم.عصرچندین نوبت لکه بینی ونیم ساعت پیش خونریزی ۵سانتی روی لباس زیرم داشتم.۳ جنین انتقال دادم.آیاآی وی اف من ناموفق بوده وهر۳ جنین روازدست دادم؟
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
19سالمه و سه ماهه بخاطر جوش هام قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون مصرف میکنم و مشکلم برطرف شده میخواستم بدونم آیا خطرناک نیست؟ و روی بارداری تو اینده تاثیر نمیذاره؟
- دلشوره و اضطراب در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی 38 ساله هستم و قصد بارداری دارم دکتر جان میخواستم بدونم برای رفع دلشوره و اضطراب توی بارداری آیا دارویی هست که به جنین آسیب نرسونه و مصرفش در بارداری مجاز باشه؟ یا راهکاری برا رفع این مشکل بدون دارو سراغ دارید؟ دوسال قبل هفته چهارم بارداری به علت شدت دلشوره و اضطرابی که داشتم متاسفانه سقط جنین اتفاق افتاد چیکار کنم که دوباره این موضوع تکرار نشه تو شهر غریب هستم و کسی پیشم نیست
- پردنیزولون برای بارداری
سلام خانم دکتر پردنیزولون برای بارداری دکترم بهم داده میخواستم ببینم درمانش چیه من اقدام به بارداری هستم 4,عدد قرص خوردم و پریودم 5روز عقب افتاده آزمایش دادم منفی بود الان باید چیکار کنم


