Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری با وجود پولیپ و درمویید تخمدان
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم بارداری دومم هست هشت هفته هستم . ولی در سونوگرافی پولیپ آندومتریال ۷ میلی و در تخمدان چپم کیست درمویید ۳۴ میلی دارم . قبل بارداریم اصلا علائمی نداشتم که متوجه بشم .پولیپ و این کیست چه خطری در بارداریم ایجاد میکند و اندازه کیست آیا در بارداری بزرگ میشه یا به دور خود می چرخه؟ خیلی نگرانم
- پریودی
باسلام خانم دکتربعد۱۲روزپریودی دوباره پریودشدم بایدچیکارکنم ممنون مبشم ازلطفتون جوابموبدین
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۱۵ دی ماه آ یو آ کردم الان ازمایش خون دادم beta titration 203 است الان من چند هفته بارداری ام یا منفی
- معاینه پرده بکارت دختر
سلام خانم دکتر عزیز من یک دختر ۲۰ ساله دارم دخترم وقتی ۱۸ سالش بوده خودش خودش رو معاینه کرده یعنی از اون قسمت واژن که خون پریودی خارج میشه اون جا رو باز گرده ۵ و ۶ بار این کار رو انجام داده و بلاخره پرده را دیده و حین باز کردن واژن برای دیدن پرده درد داشته و بعد از باز کردن واژن اش هم درد داشته زیر شکم و همون قسمت واژن که اونجا رو باز کرده خانم دکتر بعد اینه که پرده شو میبینه یک روز بعدش پریود میشه یعنی پریودش ۷ روز جلو میفته خانم دکتر عزیز بعد از پایان یافتن پریودش که خواست دوباره خودش رو معاینه کنه اصلا اون قسمت واژن اش که خون پریودی ازش خارج میشه دیگه اصلا باز نمیشه و کاملا منقبض شده از استرس ۳ ماهه که پریود نشده خانم دکتر عزیز آیا این درد موقع معاینه ب بعدش طبیعی هست ؟آیا جلو افتادن پریود طبیعی هست ؟ آیا انقباضی که بعد از اتمام پریود در اون قسمت واژن که اونجا رو باز میکرد برای دیدن پرده طبیعی هست ؟؟ خاتم دکتر پرده بکارتش سالمه یا آسیب دیده؟؟ خیلی ممنون خدا به شما سلامتی بده مریم از تهران
- برای حاملگی
سلام خسته نباشید من 25 ابان پرویدم تمام شوده حالا سونوگرافی دادم 6 هفته خیلی نگرانم باید چهار هفته میشود
- خونریزی از مقعد هنگام پریودی
سلام من دخترم و ۱۹سالمه چند سالی هست که دچار اسهال شدم به دکتر مراجعه کردم و گفت که سندروم روده تحریک پذیر داری وچند تا قرص اعصاب داد که من نخوردم چند روز پیش دلپیچه شدید واسهالشدید گرفتم که مجبورم شدم سریع دکتر برم دکتر برام قرص نوشت و گفت که باید ازمایش مدفوع بدم منم ازمایشو تو ۳ روز متوالی دادم والان اسهال ندارم ولی دور روز ه که از مدفوع دچار خونریزی شدم خیلی کمه ولی من میترسم جواب ازمایشم هنوز اماده نشده که به دکتر ببرم خواستم ازتون بپرسم دلیلش چیه و تازه الان دوره پریودیمم هست ولی من از عقب خونریزی دارم خیلی میترسممم میشه راهنماییم کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش شش ماه پیش زایمان طبیعی زودرس داشتم که سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد از زایمانم همزمان با خروج باد از روده از واژنم هم باد خارج میشد الان درهفته پنجم بارداری هستم وباز هم این حالت را دارم اگر این حالت از شلی عضلات کف لگن باشد امکان دارد شل بودن لگن مجدد باعث زایمان زودرس شود؟
- سلام
- امنوره اولیه
اندازره رحم 25,27 تخمدان سالم
- مصرف بی وقفه قرص سیپروترون کامپاند برای پریود نشدن به مدت یکسال
سلام. من بخاطر پلی کیستیک بودن، یه سال و خورده ای هست که سیپروترون کامپاند مصرف می کنم(گاهی دیان، گاهی اتیسترون،گاهی سیبل،بستگی داره داروخانه چی بده) و الان حدود ۶ ماهه بی وقفه مصرف می کنم که پریود نشم و نمیشم. خواستم ببینم میتونم تا یکسال هم این مصرف بی وقفه رو ادامه بدم؟
- درد مقعد در دوران پریود
درد مقعد در دوران پریود دارم..به حدی ک در دو روز اول نمیتوانم زیاد بنشینم و یا عمل دفع را به راحتی انجام دهم.در بعضی مواقع هم خارج از زمان پریود این درد را بصورت چند ثانیه دارم. مدت زمان درد حدود 3 سال.. 1سال پیش دکتر عمومی رفتم و دارو داد که شامل: پودر روان کننده مدفوع بود و کرم ام جی
- تبریک و تشکر
باعرض سلام خدمت شما خانم دکتر مهربان،قبل از هرچیز خواستم اگر قابل باشم روز پزشک را به شما تبریک بگویم ،بنده یکی از بیماران شما هستم که رفتار ها و راهنمایی ها و مهربانی های زیادی ازشما دیده ام وهمیشه دعاگویتان هستیم امیدوارم پزشکی مانند شما هرگز رنگ ناخوشی را نبیند
- پلیپ
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی ام دوباره پریود شدم بعد رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی توی برگه سونو نوشته : تخمدان ها با نمای pco رویت گردید کانون اکوژن به سایزmm8× 3در اندومتر مطرح کننده پلیپ رویت گردید میخواستم بدونم اینا یعنی چی باید چه کار کنم
- سقط جنین
سلام خانم دکتر میخوام سقط جنین انجام بدم شما میتوانید راهنمایی کنید
- ترس
سلام خسته نباشید من هفته پیش پاک شدم و بعد با همسرم معاشقه کامل داشتم بدون دخول بعد لک خون دیدم موقع شستن خودم و چون دخترم خیلی ترسیدم و سریع دوتا قرص اچ دی خوردم و دوتزده ساعت بعدش همدوتا دیگه امروز صب دوباره من خون دفع کردم از حالت اول پریودی کمتر ولی ی مقدار از لک هم بیشتر خیلی میترسم ینی دلیلش چیه؟ ممکنه به پرده اسیب رسیده باشه؟؟
- فیبروم رحمی
با سلام بنده ی دختر شش ساله دارم و میخام برای بارداری دوم اقدام کنم ی میوم کلسیفیه به ابعاد ۷۰ در ۴۶در خلف و تنه راست رحمم هست حالا سوالم اینه مشکلی دربارداری و برای بچه ام ایجاد نمیکنه با توجه به اینکه در بارداری اولم هم این میوم رو داشتم منتها ابتدای بارداری حدود ۴ میلی متر بود و در بارداری رشد کرد و به ۷۰ میلی متر رسید در قسمت سر دخترم باعث شده بود به اندازه ی پرتقال داخل بره که خدا رو شکر بعد زایمان و به مرور شکل سرشون درست شد حالا نگرانی من بابت اینه که در بارداری بعدی هم بزرگ بشه و خدایی نکرده نقصی برای جنین پیش بیاره چیکار باید کنم ؟؟؟؟
- فیبرم
توده اکوژن به ابعاد۵۴میلیمتر و حجم ۳۴ سی سی با اکوژنیسیته غیر یکنواخت در موقعیت اینترامورال و سال موکوزال ناحیه خلفی راست تنه و فوندوس؟؟ توده هیپواکوبه ابعاد ۳۸ میلیمتر با اکوژنیسیته غیریکنواخت در ناحیه خلفی چپ تنه و رحم...؟؟
- لطفاً پاسخ فوری
سلام در هفته 18بارداری هستم رفتم سونوگرافی بارداری وانومالی اسکن گرفتم تو سونو بهم گفتن تصویر ناحیه هتراکو کیستیک به ابعاد تقریبی 20*70مم در مجاورت لبه فوقانی جفت دیده میشود آیا برای من یا بچه ام مشکلی داره یا نه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز بنده تحت نظر شما هستم الان ده هفته باردارم چون سقط داشتم روزی یک عدد امپول انوکساپارین و اسپرین ۸۱و یک عدد شیاف استفاده میکنم بعد تزریق بسیار بدنم کبود میشه چ ران چ بازو کبودیشم الان بیست روزه کم رنگ شده از بین نرفته و پخش میشه و خیلی دردناک نمیدونم طبیعی یا نه نمیدونم طبیعی
- پریودی نامنظم وداغی پا
سلام خسته نباشیدببخشیدمن پریودام ۱۰روزعقب میافته بعضی موقعه هادوروزیا۴روزیا۳روزعقب میافته وبسیارکف پام دراون زمان داغ میشه دلیلش چیه میشه راهنماییم کنیدممنون


