Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- طریقه مصرف پودر اینوفولیک
با سلام. دکتر زنان جهت اقدام به بارداری، برای من پودر اینوفولیک تجویز کردن که صبح ها مصرف کنم و از قبل هم تیرویید داشتم و لیووتیروکسین ناشتا مصرف میکنم. خواستم بدونم این دو دارو با فاصله کم از هم خورده میشه، تداخلی روی هم نداره؟ اگه داره به چه صورت مصرف کنم. ممنونم
- بازگشت خارش واژن
با سلام. خانم دکتر من هربار خارش واژن میگیرم دکتر میرم کلتریمازول ۱درصد تجویز میکنن و خوب میشم تا مدتی مثلا یه ماه یا دو ماه و بعد دوباره همان خارش را میگیرم باز استفاده میکنم خوب میشم. من چیکار کنم که دیگه خارش نگیرم ؟ آیا هر دو ماه این مشکل را پیدا کردم میتوانم از همین درمان اسنفاده کنم؟ مشکلی پیش نمیاد ؟خیلی دارم اذیت میشم موقع خارش وقتی نزدیکی دارم هم ترشح سفید دارم و خشکی داخل واژن .۳۳سال دارم و ۶ ساله ازدواج کردم بچه دارم
- کورتاژ با سرکلاژ شکمی انجام می دهید؟
سلام هفت هفته هستم ، قلب جنين در هفت هفته ايست كرده، كورتاژ انحام ميدين كه مزاحمتون بشم؟ سركلاژمو تهران پيش دكتر آصف جاه انجام دادم، اما الان رشت هستم، امكانش هست بيام خدمت شما؟
- اقدام کردیم برای بارداری
سلام خانم دکتر من برای بارداری زیر نظر دکتر بودم گفت تنبلی تخمدون دارم قرص دوفاستون برام نوشت گفت ک ۱۵ پریود بخور ب مدت ده شب ماه اول خوردم بعد از قطع قرص بالافاصله پریود شدم اما این ماه ده روز هس قرص قطع کردم اما پریود نشدم ۳ روز از وقت پریودم گذشت تست بی بی چک زدم منفی بود میشه راهنماییم کنید
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد
- سلام من هر یک ماه پریود میشم و ماه دیگه پریود نمیشم علت چیست
- زنان
کلیتوریسمم خیلی بزرگو و تیره شده
- با عرض سلام و احترام مثانه حاوی ذرات اکوژن می باشد چک ua/uc توصیه می گردد یعنی چی ؟ ممنون
- خونریزی
سلام ۱۲روز است ک خونریزی دارم البته ۴روز اول لکه بود از اون ب بعد وقتی رو سنگ میشینم خونریزی دارم حالت ادرار ریختن ۴ ماه هست آمپول جلوگیری از بارداری میزنم ک اینجوری شدم چکار کنم از این وضع خسته شدم لطفا جواب بدید با تشکر رفیعی
- دردوسوزش شکم
سلام خسته نباشید.من ۲روز به موعد پریودم هست و احساس سنگینی در معده و گاهی سوزش سمت چپ نافم دارم و درد خیلی کم پریودی ،زمان تخمک گذاری مقداری منی ریخت روی واژنم. ممکنه علایم بارداری باشه؟؟ لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام
- ناباروی
سلام من اگر تخم اهدای برای زنم بزارم هزینش چقدر است
- Play Chicken Road at a reliable online platform securely – Our guide.
Searching for a quirky adventure? Look no further, Chicken Road is a must-play.Built by a trusted developer, Chicken Road offers a hilarious theme with bonuses.What’s Chicken Road Like? Picture a cartoonish adventure, where eggs are on the line. This is the soul of Chicken Road.The look are dynamic, with cartoonish effects. The vibe brings Uzbek "ovoz" (rhythm).Chicken Road Highlights On the feature front, Chicken Road is a winner. It includes:Free plays Random multipliers Flexible reels Surprise ScattersDuring gameplay offers a chance special animations.Where to Play Chicken Road? Curious Chicken Road? No problem: trusted sites include Chicken Road.Such as: Melbet perfect for Chicken Road tested by our team.Chicken Road Review - Our Take We’ve tried Chicken Road and it’s worth a spin.Highlights: Big multipliers Quirky vibeHeads-Up: Not for serious gamersFor a fresh experience, Chicken Road is a total "yaxshi" (awesome) game!.
- سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و فقط درحد مالیدن اندامها بود و پیشابش روی اندامم ریخته شد ولی مایع منی رو که اصلا ریخته نشد و ۱۰ روز بود که از پرییودیم گذشته بود خیلی استرس دارم والان هم ۱۸ روزه که از رابطمون میگذره خیلی نگرانم
- کیست
با عرض سلام خانوم دکتر من دوشنبه هفته قبل اومدم پیش شما و کیست اندو دارم.. دوماه قبل بهم ال دی دادین و خوردم و کیست من از 40 میلی به 28 رسیده و شما به من قرص روکین دادین تا دوماه دیگه بیام پیشتون.. سوالم اینه که ایا امکان داره این کیست کوچکتر بشه و از بین بره یا نه همیشه ازیتم میکنه و تا کی باید قرص بخورم...
- قرص ال دی و بارداری
سلام خسته نباشید.ببخشید راسته میگن باید سه ماه از مصرف قرص ال دی بگذره بعد اقدام به بارداری کنیم دلیلش میگن اگر ۳ماه نگذره بچه عقب مونده میشه.ممنون.
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. من تحت نظر شما بودم برای بارداری. الان ۱۰ هفته است که باردارم. اما چون راهم دوره بخاطر ویروس کرونا مجبور شدم اینجا برم پیش یه دکتر برای تشکیل قلب بچه و معاینات ابتدایی. خواستم بگم بعد از تعطیلات بیام برای چکاپ یا بمونم با آزمایش و سونوگرافی غربالگری سه ماهه اول بیام؟؟؟ در ضمن قرص اسید فولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰ روزانه استفاده میکنم. شیاف هم بهم داده دکتر اینجا چون پلیپ ۸ میلی متر داشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
- ناباروی
سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و ۱۰ ماه میشه ازدواج کردم مهر ماه ۱۷ بود که نزدیکی کردم و خواستم حامله بشم اما ۲۵ پریود شدم مامایی رفتم و برام قرص و پماد تجویز کرد چون عفونت بدن هم دارم موقعه نزدیکی خارش سوزش و درد داشتم ادارارم بوی بدی میده و بیشتر اوقات زرد هستش دکتر گفت هیچ مشکلی نداره ۱۲ روز بعد پریودی نزدیکی کن اما تا الان باردار نشدم بازم سراغ دکتر رفتم چک کردن گفتن لوله واژن زخم شده برام پماد و قرص تجویز کرد تا الان صبر کردم بنظرتون راحش چیه ؟؟
- خشکی واژن و سوزش ادرار
با عرض سلام پنجاه و سه سال سن دارم بیشتر اوقات حس بدی هم در مجرای ادرار هم در واژن دارم چند ماه پیش به خاطر همین مشکلاتم به پزشک مراجعه کردم به من کپسول پریمو ژل داد و کرم واژینال استرو مارین گفتن به علت خشکی واژن گفتند هفته ای سه بار نصف اپلیکاتور وهفته ای سه تا کپسول پریمو ژل یه مقدار به این پمادحساسیت داشتم دیگه مصرف نکردم این مشکل توی رابطه جنسیم مشکل ایجاد کرده تقریباماهی یک یا دو بار رابطه جنسیدارم یک جایگزین برای این پماد میخواستم و آیا این کپسول رو بخورم لطفا راهنمایی بفرمایید
- پروژسترون
سلام خانم دکتر آیا شیاف سیکلوژست همراه با پرولوتون هفتگی همزمان استفاده بشه مشکل ناهنجاری واسی جنین پیش نمیاد،؟
- دوره بارداری
سلام. آیا دوره بارداری میتواند بیشتر از 42 هفته باشد؟ و آیا برای جنین خطرناک است و موجب مرگ وی میشود؟


