Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرپریدشدم دوروز بعدش یعنی پس ازپاک شدن نزدیکی داشتیم به مدت 4شب پشت سرهم بعدش مریض شدم که گفتن آنفولانزا گرفتم احتمال داره حامله هم باشم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین بی بی چک بزنم معلوم میشه ؟؟ممنون
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشید درجواب سونوگرافی دخترم که 34 سال سن دارد وهنوز ازدواج نکرده یک کیست به ابعاد 78mmدر100 در تخمدان چپ دیده شد.افزایش ضخامت جداری بصورت نامنظم به ضخامت حداکثر 15mm روی دیواره خلفی و لترال چپ مشاهده گردید.در سایر قسمتها ضخامت جداری نرمال بوده و septation دیده نشد.دربررسی کالر دلپر فلوی جزیی در قسمتهای solid جداری مشاهده گردید.ضایعه فضاگیر cystic یا solid در تخمدان راست مشاهده نشد.ممنون میشم اگه بطورواضح جوابم را بدهید چون خیلی نگرانم با تشکر
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش ادارام هم زیاد شده بود احساس میکردم ک دارم ولی میرفتم سرویس ادرارم نمیومد وقتی هم ک میرفتم کم بود نسبت ب قبلا،نمیدونم چی شد یهوی بعد رفتم دکتر گفت ک شاید عفونت داشته باشی یا دسشویت نگه می داری ی چن تا قرص داد گفت بخور خوب شدی باز بیا دوباره آزمایش بنویسم برای اطمینان منم دیگ از اون موقع بهتر شدم نرفتم اصلا وقت نشد لعنتی هی پهلوم تیر می کشید یا بعضی وقتا واژنم میخارید،یا موقع پریودیم می سوخت الان میخوام بدونم مشکل چی هست الان هم پریودم
- پستان
سلام خانم دکتر خوش قلب.من دوماه پیش سونوگرافی پستان رفتم که در آن نوشته شده بود بافت فیبروگلاندولار نرمال...اما امروز مجدد سونوگرافی رفتم نوشته بافت فیبروگلاندولار ضخیم و اکوژن به همراه کیستهای کوچک و پراکنده و توده های solidpapering در uqqهردوسمت با حداکثر دیامتر 7 mmرویت شد...خانم دکتر بافت ضخیم گلاندولار خطرناک است؟
- باردار
ایا امکان داره سرکلاژ باز بشه با چه چیز هایی باز میشه ایا نخش محکمه
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و تو آزمایش من ویتامین دی رو ۲۶ زده و خانه بهداشت ویتامین د۳ ۱۰۰۰ گفته بخورم تا اخر بارداریم روزی یدونه . آیا میتونم بخورم از الان .
- عفونت در بارداری
سلام من هفته ۱۳ بارداری هستم خارش شدید واژن دارم کرم کلوتریمازول۱درصد استفاده کردم بازم خارش دارم چکار کنم
- کمر درد و درد زیر شکم
سلا خانم دکتر عزیز،من هفته ده بارداری هستم، با فعالیت کم کمر درد و بعضی وقتا درد زیر شکم میگیرم،شبی یک عدد شیافutrogestan 200 استفاده میکردم که با مراجعه به مطب گفتند روزی دو تا استفاده کنم،ایا این حالته من طبیعیه؟
- خونریزی
باسلام من حدودا سه ماهه خونریزی شدیدم دارم که باعث شده به کم خونی شدید وفقر آهن مبتلا بشم ۴۲ سالمه دوتا دکتر رفتم سونوگرافی وآزمایش دادم همه چیم نرمال دکتر امیگن باید رحممو بردارم اماآیا بدون علت میشه رحم ودر آورد تواین سه ماه فقط یه هفته خونریزینداشتم تورو خدا راهنماییم کنید
- اقدام به بارداری درزمان روزه داری
خانم دکتر سلام ماه رمضان مبارک، درزمان روزه داری میتوان اقدام به بارداری کرد ؟یاخیر؟
- حالت تهوع در بارداری
با سلام و خسته نباشيد خدمت شما . خانم دكتر من ٢٢ سالمه الان ١ ساله اقدام واسه بارداري كردم و تو اين يكسال نتيجه نگرفتم تو اين ١ماه اخير ٢ تا امپول زدم يكي گنال بود ٧٥واحد ١٦ مرداد و فونيلوپ ٧٥ زدم ٣ واحد روز اول ٧٥ واحد و ٢ روز بعد ٣٧/٥ ولي چون دكترم يادش رفته بود كه بگه نزديكي نكن تخمكم هم خيلي زياد شده و هم بزرگ الان زير شكمم درد ميكنه .هم دراز كش و هم خوابيده نظر شما چيه چيكار كنم خانوم دكتر
- پریودی نامنظم
آیا کیست های ریز میتواند باعث نامنظم بودن پریودی شود
- درد مقعد هنگام پریود
سلام خسته نباشید من دخترم علت درد مقعدم هنگام پریودی چیه که برای تخلیه مدفوع اذیت میشم
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقتتون بخير من هميشه پريودام ٢٨ روزه بود و منظم دو ماه پيش شد ٢٦ روزه كه براي بارداري اقدام مردم دكتر قرص كلومفين داد ٥ تا خوردم فوليكول هام سه تا شد ولي اين ماه الان روز ٢٩ هستم ولي هنوز پريود نشدم علتش ميتونه خوردن قرص باشه؟ چقدر بايد صبر كنم؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من چندماه پریودیم عقب افتاده بود و الان دوماه به صورت منظم به موقع و هفت روز پریود میشم اما پریودیم به صورت لکه بینی و خیلی کم ممکن باردار باشم؟
- قبل از بارداری کلوتریمازول
سلام دکتر خسته نباشی من خیلی نگرانم من برای رژیم پیش دکتر میرفتم تا بچه پسر شود دوتا دختر دارم دکتر گفته پ هاش شما ۷ است خوب خوبه برو اقدام کن حالا امروز وقتش هست ولی شکمم درد میکنه اون ناحیه تخمدان واحساس می کنم رحمم قارچ گرفته خوب می خواستم کلوتریمازول امروز استفاده کنم وشب هم رابطه داشته باشم به نظرت مضر نیست برای تنبلی تخمدان 🙏🙏
- سقط
سلام خانم دکتر خسته نباشید ۴ماه پیش اولین بارداریم بود و من نمیدونستم و چون مدتی بود اقدام میکردم و نتیجه نداده بود تصمیم گرفتم ورزش کنم. روز اول سیکل قاعدگیم اولین جلسه باشگاه بود و ورزش سنگین انجام دادم وقتی برگشتم لک بینی داشتم بعد ۴روز خود ب خود سقط شد. بعد ۳ماه دوباره ماه پیش حامله شدم ولی دقیقا ۲روز قبل شروع سیکل قاعدگیم وقتی از پیاده روی برگشتم لک بینی داشتم ازمایش دادم بتام ۴۹ بود و بعد ۴ روز خود ب خود سقط شد دوباره. ممکنه سقط اولم ک بدلیل ورزش سنگین بوده باعث شده باشه رحمم ضعیف شده باشه؟؟ این موضوع در نهایت روی بارداری های بعدیم هم تاثیر منفی میذاره؟ باتشکر
- سوزش بخیه سزارین
سلام من برا بار دوم سزارین شدم الان یک ساله میگذره از عملم الان چند روزه بخیه داخل داره میسوزه درد میکنه از قسمتی که بخیه زدن شروع میکنن سمت راد بعد دست میزار یه چیزی مثل نخ تیزی میاد زیر دستم الان خیلی ترسیدم از عمل دوباره میشه لطفا جوابمو بدین خانم دکتر امکانش هست بعد یکسال بخیه داخلی پاره شده باشه خواهش میکنم جواب بدین
- سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و فقط درحد مالیدن اندامها بود و پیشابش روی اندامم ریخته شد ولی مایع منی رو که اصلا ریخته نشد و ۱۰ روز بود که از پرییودیم گذشته بود خیلی استرس دارم والان هم ۱۸ روزه که از رابطمون میگذره خیلی نگرانم
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته سیو هشت و شش روزم چند روز پیش سونوگرافی انجام دادم جنین دو کیلو نیم وزنش بود ایا نرماله یا کمه میترسم وزنش کم باشه چی بخورم تا این چند روز که مونده وزن بگیره


