Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی بعد اززایمان
سلام من 5ماهه پریود سزارین دم که سزا ین چهارم بود ولوله هام بستماما هنوز لکه بینی دارم ویک بار پریود شدم. دکتر یه بار هورمون بهم داد چون ضامت رحمم کم بود. بهد دوباره رفتم گفتن زیاد ده وجستیران دادن اما نخوردم حال چی کارکنم؟
- دردپهلوی راست وزیرشکم
باسلام خدمت شماخانم دکتر .. ببخشید مادرم متولد ۴۳چند سالی یایسته شده .یک ماهی هست که درپهلو وفشار برروی مثانه داره خیلی درداش زیاده.متخصص داخلی براش ازمایش ادرار وسونوپهلو ها وزیر شکم گفت انجام داده همه چیز خوب بود بعد به متخصص زنان رفتند معاینه شد اونم همه چیز خوب بود ولی همچنان دردش خیلی زیاده یعنی مشکلش چیه چیکار باید کرد خواهش میکنم کمی راهنمایی بفرمایید..
- عفونت واژینال
سلام من چند ماهی هست که دچار زخم و عفونت وقارچ شدم ، کلی داره استفاده کردم که ناچارا شهریور ماه فریز کردم، یک ماه خوب بودم که دوباره به دکتر مراجعه کردم و گفت بازخم و عفونت و قارچ دارم، دو دوره دارو استفاده کردم ولی خوب نشدم و الان شدیدا خارش و ترشح پنیری دارم، تا وقتی که دارو استفاده میکنم خوبم ولی به محض تموم شدن دارو مشکلم شروع ميشه، تو رو خدا کمکم کنید 🙏 ممنون
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید،بیمار شما هستم،با وجود استفاده از کرم تریپل سولفا میتوان اقدام به بارداری کرد
- جنسیت بچه
سلام ممنون خانم دکتر آیا میشه ناحیه تناسلی جنین پسر کوچک باشه وتوماه بالا مثلا7ماه نشون بده من آنومالی 17هفته انجام دادم گفت دختر چون رژیم غذای گرفته بودم برای پسرجای امیدواری هست ؟ببخشید باز سوال وتکرار کردم
- سلام .خانم ۳۸ ساله هستم ،دکتر برام آمپول واریوپپتیل تجویز کردند ،دوز دوم رو هم استفاده کردم دو روز پیش، ولی هنوز لکه بینی دارم😭
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی باعث اسیب رسیدن به نخ سرکلاژ شکمی قبل بارداری میشه؟آیا با سونوی واژینال وضعیت سالم بودن نخ قابل بررسیه؟
- آمپول دیفرلین
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۱۰ سال و ۹ ماه سن داره، و علایم بلوغ داره و تقریبا علایم کامل شده ولی هنوز پریود نشده بود ، برای اینکه پریودشو به تعویق بندازیم با تشخیص دکتر غدد آمپول دیفرلین ۱۱/۲۵ رو در تاریخ ۲۶ خرداد شروع کردیم . دختر من دیشب به قورت ناگهانی ۱۲ روز بعد از تزریق آمپول پریود شده و هنوز خونریزی داره خیلی نگرانم ممکنه علت رو بفرمایین؟ ممنون میشم و اینکه باید چیکار کنم؟
- ساک حاملگب با واکنش دیسدوایی یعنی چه
د
- مادرانه
سلام:این عید رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.ان شاءالله که سالی خوب برای شما وخانواده محترم باشه.
- اندومتریوم
سلام ببخشيد من در بهمن ماه سونو دادم كيست اندومتريوم داشتم در ابعاد ٥٨ در ٥٠ و الان دوباره سونو دادم كيست اندومتريوم بزرگتر شده در اندازه ٧١در ٥١ در ٤٩ ايا نيازه كه حتما MRI بدم؟
- اسکارسزارین نیچ
سلام من ده ساله پیش سزارین شدم وبچم بدنیا اومد .چند ماهه پیش بعد از پریود چند روزی لکه بینی داشتم .دکتر رفتم سونو وآزمایش خون دادم .درجواب سونو (یک کانون کیستیک به ابعاد ۵ و۶/۵ میلی متر در محل اسکارسزارین نیچ روئت شد) مشخص شده.دکتر بمن قرص ال دی دادگستری شش ماه بخور.سونورو به دکتر دیگه ای هم نشون دادم گفت اگه دیگه لکه بینی نداری نخور ال دی رو، گاهی خودش خوب میشه ؛ دکتر نظر شماچیه؟ من داخل شکم همش احساس نفخ مانند دارم هرچند لکه بینی ندارم..
- بقایای سقط
سلام وقت بخیرمن 46روزپیش سقط داشتم وبدازده روزرفتم سونوگرافی یه سانت بقایا داشتم وامپول قرص مصرف کردم برای بقایا مجددبدازده روزرفتم سونو کالرداپلرعروقی داشتم دکتربهم میتروژن ومارولین داد الان 12روزبدازاون ویزیت میگذره همچنان خونریزی دارم چیکاربایدانجام بدم دیگه خسته شدم ازخونریزی
- با سلام من سونوگرافی واژینال انجام دادم و تشخیص به پولیپ متن داخل سونوگرافی ضایعه اکوژن به ابعاد 5,7#4,7mm دارای پایه عروقی در فوقانی ترین قسمت کاوینه رحم و شایعه مشابه به ابعاد 11,4#5mm در قسمت میانی کاوینه رحم دارای پدیکل عروقی از دیواره خلفی دیده شده که احتمالاً مطرح کننده پولیپ می باشد
گ
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- پرسش
سلام این ماه بعد از یه وقفه دوماهه از قطع مارولین ، مجدو قرص رو برای جلوگیری از بارداری مصرف کردم.هر شب سر ساعت معین.۹ روز بعد از مصرف سکس با کاندوم داشتم .ترشحات تخمک گذاری نداشتم.امروز پنج روز از اتمام قرص گذشته و هنوز پریود نشدم.تست هم زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ )تو این دوماه که قرص نخورده بودم تخمک گذاری و پریودم با ده رو تاخیر شد( ممنون میشم به سوالات من جواب بدید.
- قرص ابوست
سلام من قرص ابوست مصرف میکنم الان پریود شدم آیا در دوران پریود بازم مصرف کنم این قرص رو یا بعد تموم شدن دوره ی پریود شروع کنم بخورم
- آمپول سینال اف
سلام خدمت متخصص محترم تخمدان من پلی کیستیک هستند و باردار نمیشم دکتر برام ۵ روز ، روزی ۳تا لترزول و آمپول سینال اف دو بار ۷۵ واحد تجویز کردن میخواستم بپرسم بعد از مصرف این دارو ها کی باید برم برای سونوگرافی تا ببینند دارو تاثیر داشته یا نه ، دکترم هیچی در مورد مراجعه مجدد بهم نگفتن آیا نیاز هست برم سونو یا منتظر پریود بعدی باشم ؟
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- آیا باردارم؟؟
سلام آیا نزدیکی بدون محافظت 5روز قبل از پریودی منجر به بارداری میشود ? بیستو هشتم ماه قبل نزدیکی بدون محافظت داشتم که ماه قبل سوم برج پریود شدم هرماه دوروز جلوتر مینداختم که هنوز پری نشدم ایا باردارم ?بی بی چک چند روز بعد نزدیکی نشون میده ـــ با تشکر


