Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مادرانه
سلام:این عید رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.ان شاءالله که سالی خوب برای شما وخانواده محترم باشه.
- زمان آزمایش هرمون
سلام میخواستم بدونم آزمایش هرمون برای تخمدان باید حتمن روز سوم پریودی اتجام بشه اکر نتونسم روز سوم انجام بدم باید تا پریود بعدی صبرکنم یا نه بعد پریودی میتونم انجام بدم
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
سلام من هفت هفته هستم و تو سونوگرافی نوشته که جنین در کابینه آندومتر سمت چپ مشاهده شد آیا خطرناکه؟
- سوال اورژانسی لطفا زودتر پاسخ دهید
سلام خانم دکتر (قرص ایتراکونازول ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت / کرم دالاواگ سی هر شب ) همزمان میشه مصرف کرد؟ دکتر تجویز کرده سوالم این است که آیا این دوتا رو باهم باید مصرف کنم یا اول کرم رو مصرف کنم تموم بشه بعد قرص رو شروع کنم؟ ممنون از پاسخگویی شما
- شیاف واژینال مترونیدازول
سلام من کودک 9 ماهه دارم آیا استفاده از شیاف واژینال مترونیدازول در زمان شیردهی مجاز است ؟؟
- قرص اورژانسی وعقب افتادن پریود
خانوم دکترمن اواخرمهرماه رابطه داشتم مایع داخل رحمم شدنیم ساعت بعدهمزمان دوعددقرص اورژانسی اوسیز۷۵ خوردم،۹ آبان پریود شدم کوتاه مدت وسبک بود ولی پریودی این ماهم یک هفته عقب افتاده بیبی چک هم زدم منفی بوده آیا باردارم
- جهان آرا
سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم عفونت دارم قرص قلدکونازول ۴ تا هر سه روز یه بار باید بخورم به نظرتون مصرف کنم یا حساس نباشم
- سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
- عفونت واژن
سلام من چندماهه پشت هم مبتلا به عفونت قارچی میشم اینجوری که خوب میشم و بعد دوباره میگیرم علتش چی میتونه باشه؟ و اینکه واسه درمان چه راهکاری پیشنهاد میکنین
- هایمن
سلام ، وقت بخیر . خسته نباشد
ببخشید اگه دو بند انگشت یا از اونم کم تر وارد واژن بشه باعث آسیب میشه
یا فشار پاها بهم برا خودارضایی
وپریدن تو استخر که احساس سوزش و کمی درد بکنی
واگه محل ادرار و واژن یکی باشه به بکارت که ربطی نداره!؟ممکنه اونقدر نزدیک باشه که احساس کنیم یکین؟
ببخشین که انقدر مستقیم پرسیدم و شاید خیلی از این سوالارو جواب داده باشین
ولی ممنون میشم پاسخ من رو هم بدین 🙏🙏🙏 - زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر من از مدتی پیش یه جوشی زدم رو کشاله ی ران خودم احساس کردم یه جوش غیر عادیه چون مدت زیادی رو کشاله ی رانم موند حس کردم جوش چرکیه به خاطر همین خواستم فشارش بدم اینکارو کردم یه چیز سفید رنگی وصل بود به بدنم که به راحتی درنمیومد اما درش اوردم و اون لحظه احسای درد کمی اومد سراغم یه جوش کوجیک دیگه نزدیک این جوش هست و همین باعث شد احساس کنم شاید زگیل تناسلیه من باید چیکار کنم به مطب بیام یا قبل از اومدن به مطب آزمایش بدم اگر باید آزمایش بدم چه آزمایشی؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم 😔❤
- فیبروم رحمی
سلام خانم ۴۱ ساله هستم به تازگی فیبروم سابسروز ۱۰ سانتی رو با لاپراسکوپی خارج کردم با حفظ رحم چند درصد احتمال عود داره و چقدر زمان میبره تا دوباره عود کنه. آزمایش هورمونی دادم گفتن وارد مرحله یائسگی شدم و ممکنه تا چند سال دیگه یائسه بشم
- کیست وP.C.O.M
سلام وقتتون بخیر خیلی ممنون میشم جواب این سوال رو پاسخ بدید در هر دو تخمدان تصویر تعدادی کیست های ریز فونکسیونل مشهود بود که به نفع P.C.O.M میباشد یعنی چی؟وراه های درمان؟؟
- هورمون مردانه
ایا قطره ویتاگنوس برای پایین آوردن هورمون مردانه خوبه؟ نمیخام از راه داروهای شیمیایی برم از راه گیاهی این قطره جوابگو هست برای جوش های زیاد زیر چانه و گردن میخام مصرف کنم ممنون اگه جواب بدید موی زاعد و چاقی ندارم برای جوش های و اکنه صورتم میخورم
- کیست هموراژیک
با سلام و احترام خیلی ممنون از راهنمایتتون فکر میکنم قاعدگی م منطم هست فقط لکه بینی دارم قبل از پریود پریودهای من با احتساب روز های لکه بینی این ماه ۳۴ روزه و ماه پیش ۳۰ بوده منطم هستم؟
- برای عقب افتادن پریود و نداشتن خونریزی یک بار
سلام خسته نباشید من چهار پنج سالی میشه iudدارم ولی الان چهار ماهه عادت ماهیانه ام عقب میفته و این سری که عادت شدم یعنی امروز اصلا خونریزی ندارم درد پا و زیر شکم دارم و فقط یک لخته خون یا لکه بینی دیدم که فهمیدم عادتم علتش چیه؟
- تفسیر ذخیره تخمدان
سلام. من آزمایش mahدادم و نتیجه اون 0/81 بود. یعنی رنج پایین حد نرمال. میخواستم ببینم با استفاده از کپسول اووبوست آیت درصد افزایش پیدا میکنه
- مصرف قرص اورژانسی
سلام من از قرص اورژانسی تنسی استفاده کردم و بعد از یک هفته از مصرف قرص خونریزی دارم ، و الان یک هفتس که خونریزی دارم میخواستم بدونم لازمه مراجعه کنم به دکتر یا عادیه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- ضرر آمپول واریوپپتیل ۳٫۷۵
سلام خانم دکتر روز زیباتون بخیر و سلامتی ۴۵ سالمه نزدیک سه ساله پریودیم خیلی نامنظم شده خونریزی شدید دارم و قطع نمیشه زمان بین دو پریودی یا یه بار دیگه پریودی با خونریزی شدید دارم یا خونریزی کمتر میشه ولی قطع نمیشه تو این سه سال به پزشکان مراجعه کردم بار اول دهانه رحم فیبروم داشتم که خانم دکتر تو مطب برداشتن تا ۴ ماهی خونریزیم قطع شد ولی بعدش نه برگشت به روال اول بعد از اون هم همین روال بوده تا به الان ۱۶ اردیبهشت رفتم دکتر بهم سه تا آ مپول دادن به اسم واریوپپتیل ۳٫۷۵ یکیشون زدم یکشنبه ۳٫۱۳ نوبت دومیه سوال من از پارچه دمت شما اینه که دو تا آ مپول بقیه رو بزنم؟نمیخوام به این زودی یائسه بشم


