Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زخم رحم دارم ایا جزفریزراهی هست جون داروزیاداستفاده کردم ولی دوباره برمیگرده
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من دختر ۳۱ساله مجرد کم خونی دارم دوماه خون زدم الان یه ماه دوبار پریود میشم بار دوم خونریزی زیاد دارم از قرص ترنسید ۲۵۰چطوراستفاده کنم ممنون
- زنان زایمان
بعد از۱۵سال زایمان سزارین جای بخیه هام درد میکنه
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر من عفونت قارچی واژن و برفک واژن داشتم دکتر برام قرص واژینال کلوتریمازول نوشتن تا ۶ شب استفاده کردم بعد از دوره تمام شدن قرص واژینال شرحات آبکی بی رنگ داشتم بعد از چند روز ترشحات آبکی سفید دارم این نشانه چیست عفونته؟؟
- قرص دروسبلین
سلام من وقتی قرص زده بارداری میخورم بعد چند ساعت حالت تهوع دارم
- آمپول پروژسترون
سلام خسته نباشید ببخشید باید امپول پروژسترون برای پریودی باید حتما دوتا باشد یکی باشد جواب نمیده؟؟
- پریود نشدم
سلام من تنبلی تخمدان دارم و چندماهه قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم اما این ماه بعد از قطع قرص پریود نشدم و مجبور شدم بعد از ۸ روز دوباره قرص رو ادانه بدم الان ۱۷ روز گذشته و نشدمم در سونوگزافی هم درتخمدان راستم فولیکول دیده شده
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام ۲۰ سالمه 16شهریور پریود شدم ۱۵ مهر پریود شدم آبان پریود نشدم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون نوشت ۳ آذر مدروکسی پروژسترن مصرف کردم ۹ آذر پریود شدم الان ۲۲ آذر باز پریود شدم علتش چیه؟
- پریودی
سلام من قرص گین اپ خوردم خونریزیم خیلی کم شده میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟
- سلام به دخترم ۴ تا آمپول پروژسترون دادن که ۲ تا شب ۲ تا صبح بزنه ولی دو تا که زدم پریود شد دقیقا یک ساعت بعد از تزریق حالا سوالم اینه که باید ۲ تای بعدی رو هم بزنم فردا صبح یا خیر
سلام دکتر به دخترم ۴ تا پروژسترون دادن که دو تا صبح دو تا شب بزنم حالا بعد از یک ساعت از تزریق پریود شده آیا باید دو تای صبح را بزند یا خیر دستور چیست؟
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- ماموگرافی پستان
سلام خانم دکتر خداقوت لطفا یه مرکز مامو گرافی خوب معرفی کنید برای مادرم میخواهم ممنون زنده باشید
- بارداری
سلام من ۲۲ سالمه تا ب الان ۲۶بسته قرص سیبل خوردم برا منظم شدن دوران قاعدگی آیا بازم احتمال بارداری هست؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و تنبلی تخمدان دارم ۱سال و نیمه تحت درمانم ولی رفع نشد. قرص خوردن مداوم عوارض نداره؟ اصلا راه درمانی هست؟
- سلام من درحال اقدام به بارداریم دکترم واسم دوفازتون نوشت ده روز شبی ۱عدد الان ۸روزه قرصم تموم شده ولی پریود نشدم آیا باردارم؟
- بارداری
سلام من سونودادم وبه من گفت ۶هفته هستی ولی فعلایک نقطه سیاهه ونگفت که مشکل داری سونوی من نرمال بوده گفت یک هفته دیگه دوباره سونوبده تاقلب بچه تشکیل شده باشه توسونونوشته int.osبسته است ویک ساک حاملگی مشاهده گردیده میشه بهم بگید آیامشکل داره سونویانه مامابهم گفته شایدحاملگیت پوچ باشه
- کیست تخمدان
سلام ایا کیست تخمدات باعث ریزش موی شدید میشه وایا امپول سینورا برای بارداری خطر دارد
- امپول پروژسترون
سلام خسته نباشید.نه روز پیش دوتا سوزن پروژسترون زدم و روز بعد یکی که جمعا یه تا سوزن زدم الان هشت روز که پریود نشدم بایدچکارکنم ممنون
- عصبی بودن در بارداری خطر دارد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من در ماه سه بارداری هستم خیلی عصبی میشم نمیدونم چکار کنم .
- غدد بارتولین
سلام خسته نباشید یه برامدگی قسمت پایین بیکینیم دارم و روی پوست نیس داخله اندازه ی یه تیله یا یکم کوچیک تره و درد نداره قسمت چپ بیکینیمه توی گوگل زدم غدد بارتولین یا خیلی نزدیک به اونه برای چی به وجود میاد؟ اگه با خانوادم برم متخصص مشخص میشه بخاطر داشتن رابطست ( دخول از واژن نداشتم ولی از مقعد داشتم)؟ میشه بدون مراجع به پزشک مشکل رو حل کرد؟ و اینکه امروز دوتا حالت جوش بدون سر روی قسمت خارجی بیکنیم دیدم که اونا هم سفتن این موارد به هم ربط دارن؟


