Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تشکر
سلام خانم دکتر فقط میخواستم از شما برای زحماتی که کشیدید تشکر کنم
- جلو افتادن پریود
سلام من هفته ی پیش پریود بودم و تموم شد ،دوباره این هفته پریود شدم،ممنون میشم راهنماییم کنید
- مادرانه
آسمانی پر از ستاره،دشتی پر از گل،تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد تقدیم به مادر....که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.تقدیم.
- ارتباط سونوگرافی و زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز.. پزشکم برام سونوی واژینال نوشته.. اما من میترسم انجام بدم. قبلا شنیده بودم که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی اگر سرِ دستگاه سونو مجهز به کاندوم لاتکس باشه. آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید.
- عفونت واژن
سلام وقت بخير در ناحيه واژن احساس سوزش دارم ميتونم براي رفعش از پماد كلوتريمازول استفاده كنم؟
- میوم و کیست در رحم
با سلام خانمی 45 ساله هستم دارای دو فرزند که سه ماهه که پریود نامنظم دارم و دو روز پیش سونو اناجم دادم که نوشته رحم دارای ابعاد 46*86 میلی و اکوی میوماتوز است. میوم اینترامورال 4*6 میلی متری به همراه چند میوم در بافت رحم. آندومتر دارای ضخامت 6 میلی متری و اکوی هتروژن کیست نبوتین 6 میلی متری ناحیه سرویکال و ابعاد تخمدان ها طبیعیه ممنون میشم نظرتون رو بدونم
- عمل جراحی رحم
امکان دارد در موقع عادت ماهانه عمل جراحی رحم وبرداشتن آن انجام داد ؟ مشکلی پیش نمی آید؟ خطرناک نیست ؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من هماتوم داشتم ماما بهم زیر هفته ۱۲ ۳ تا امپول هیدروکسی پروژسترون کاپروات ۲۵۰ دادن اما جایی خوندم سه ماهه اول بارداری جنین رو دوجنسه میکنه نگرانم میشه جواب بدین ممنون
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر من 20 سالمه که سقط جنین تو9هفته داشتم کورتاژ شدم الان25روزمیگذره چراهنوز پریود نشدم؟ولی ترشح خونی دارم ایاخطری داره ؟تاکی عادیه؟
- آیا حقیقت داره
راستش من جایی یک مطلب خواندم کسانی که آژنزی واژن دارند بعدازاصلاح و نقص آن باردار نمیشوند خواستم بپرسم که آیا این موضوع حقیقت داره ؟
- تیرکشیدن ناحیههع
درد کلیتوریس و اون ناحیه در دوران قاعدگی طبیعیه؟
- حامله شدن بعد از عمل ناف
- روز ۱۹ انتقال جنین
سلام من روز ۱۹ انتقال جنین هستم صبح و شب ۴ تا استرادیول و پچ استرادیول هریک روز درمیان صبح امپول استروژن شی هم شیاف استروژن استفاده میکنم روز ۱۲ یک لک خیلی کم رنگ دیدم امروز هم ک روز ۱۹ لکه شدم خیلی نگرانم بتای من هم ۸۹۸ بود دیشب تو خواب کمر درد داشتم لطفا بهم کنید کنید چ باید بکنم
- زنان
رویت ساک حاملگی در ناحیه اکولوسنت یعنی چی مشکلی هست؟
- قرص هایمن
سلام خسته نباشید قیمت خرید قرص های من چند میشه.
- سلام خسته نباشید من ۱۹ ساله هستم
- سلام خدا قوت من ۴۶سالمه و چندماهی است پریودیم به هم ریخته و ماهی دوبار با فاصله کوتاه پنج شش روزه از همدیگه دوباره پریود میشم به دکتر مراجعه کردم قرص دوفامد ده رو برام تجویز کرد به همراه مفنامیک اسید طریقه مصرفش هم گفت که اینقدر تو اتاقشون رفت و آمد بود که اصلا متوجه نشدم خودم فکر می کنم علت این به هم ریختگی قرص های اورژانسی هست که برای پیشگیری از بارداری با موافقت همسرم مصرف می کردم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید واقعا عصبی شدم از این وضعیت
- متخصص زنان و زایمان
باسلام من ۴۲سال سن دارم. و سه دوره قرص سیپروترون کامپاندرواستفاده کردم. بعداز اون هم چاق شدم و هم فشارخونم بالامیره. لطفا راهنمایی بفرماید.ممنونم
- عفونت
سلام خانم دکتر من زایمان سزارین داشتم تقریبا 50 روزه خونریزی اینام تموم شده ولی الان ترشح زرد رنگ خیلی دارم بوی بدی هم میده حالم از خودم بهم میخوره چیکار کنم
- خونریزی طولانی و لکه بینی قبل و بعد طولانی
سلام ببخشید من بعد ۴۳روز یک لخته خون داشتم یعنی چهارم مهر و بعد از چند روز خون خیلی کم در حد قطره ..ادامه داشت تا ۲۳تموم شد کامل...ولی دوباره از خون تازه شروع شد تا ۱۰ابان ...به دکترم مراجعه کردم و سونو دادم گفتند اندومتر شده۴نازک شده دیواره رحمم...دکترم برام قرص ترنسید۲۵۰...استروژن شبی یک بار...آ اس آ...و گلایوانس تجویز کردن....ولی نمیدونم داروخونه فقط یک بسته ترنسید دادن با تموم شدن ترنسید دوباره خون دارم....بنظرتون چیکار کنم توروخدا کمکم کنید....


