Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید و طولانی
سلام مدت ۵۵روز است خونریزی شدید دارم تشخیص دکترم در آوردن رحم است سنم ۴۵ سال است دارای میوم های زیادی هستم که یکی از آنها۶سانت است.آیا باخوردن قرصترنسید خونریزیم قطع میشه تا بتونم بادکترم تماس بگیرم
- سلام من کیست ۴۳سانتی دارم دارای خط اکوژن آیا خطرناکه؟؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال ۲۶هفته زودرس شدم ایاشکمی برامن خوبه ازنایشاتم دادم مشکل انعقادداشتم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز من یه متنی خوندم که گفته بود پرده بکارت گرده و به شکل هفتی یا هشتی نیست اما پرده من درآینه سوراخ بزرگی داره که بالاش به شکل هشت و پایینش گرد کاری نکردم میترسم کمکم کنید لطفا😔
- پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
- باردارهستم 😍
سلام خانوم دکتر باردار هستم 7هفته و5روزمه و17روزازکرونایی گرفتم گذشته منو ببخشید دسشویی بزرگمو که فشارمیدم یه لکه قهوه ای خیلی کمرنگ ازجلوم میاد بیرون مثل اخرپریدی اون موقع هام میمونه علتش چیست ؟خانوم دکترزیرشکمم خیلی دردمیکنه چکارکنم ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۱ سالمه و قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم واقدام به بارداری هم کردم الان ۵ روز از موعد پریودیم و مصرف قرصم گذشت و دوروز پیش دردی مثل درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم آیا احتمال بارداری هست و هیچ گونه علائم بارداری ندارم ممنون
- تفسیر این جمله در سونوگرافی
Echogenicity with dimension 120**44mm
- ایا میکروب باعث سرطان می شود
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
سلام.چن ماهی بود پریودی نامنظمی داشتم ب پزشک مراجعه کردم گفتن تنبلی تخمدان داری و دارو برام تجویز کردن قرص سیبل خوردم دوره اول خوب بود الان قرص استرومارین مصرف میکنم ب قرص ۸ ک رسیدم خونریزی شرو شد در صورتی ک یک هفتع بود تازه پاک شدع بودم میشه راهنمایی کنین الان قرص استرومارین بزارم کنار یا ادامه بدم ؟؟؟
- سفید شدن ناحیه کلیتوریس همراه با خارش چ نوع عفونتی است ودرمانش چیست
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته بود از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم حالا ۳روز بعد پاک شدنم از قاعدگی دوباره خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون من هم کیست ریز تخمدان دارم وهم تخمدانم ضعیف وهم زود زود پریود میشم چی کار کنم ببخشید که زیاد شد
من بعد از خوردن قرص مدروکسی پروژسترون پریود شدم و با خوردنش خونریزیم تشدید شد چه علتی میتونه داشته باشه
- بچه خوره
با سلام و خسته نباشید...راه درمان بچه خوره چیست؟اگر درمان نشود در نهایت رحم برداشته میشود؟
- اکوژن خطی bright در تخمدان چپ
اکوژن خطی به ابعاد ۲۷ م م جهت رد احتمال وجود کیست در مویید با انجام MRI تو صیه می شود .
- کیست تخمدان
ایا درد کیست اکوفری به دیامتر ۳۰م م در تخمدان راست وفولیکول به دیامتر ۲۲ م م در تخمدان چپ منتشر میشود
- پیشگیری
سلام من از امپول پیشگری 3 ماهه استفاده میکنم الان 25 روز از امپول 3 ماهه مونده ک سرما خوردم قرص مسکن استامیفن، ژلفن، قرص سرما خوردگی خوردم میخواستم بدونم این قرص ها رو امپول تاثیر داره یا ن ک باعث بارداری بشه و اثر امپولو از بین ببره تشکر
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- آمدن تکه گوشت همراه خون در قاعدگی
مجردم ۱۸ سالمه وقتی پریود میشم درد زیاد دارم و روز اخر پریودم تکه گوشتی همراه خون میاد
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 23 ابان ماه اولین روز پریودیم بود 4 اذر ماه نزدیکی داشتم ولی چون از روشهای پیشگیری استفاده نکردم ترسیدم پیش اب وارد واژنم بشه و حامله بشم قرص اورژانسی خوردم دقیقا یک ساعت بعد از نزدیکی و 12 ساعت بعد دومین رو خوردم 13 اذرر هم با شوهرم نزدیکی داشتم و طبق ترس قبلی 4 عدد ال دی خوردم 12 ساعت بعد 4 عدد دیگه الان میترسم حامله بشم امکان داره حاملگی؟ممنون میشم جوابمو بدید
- ویتامین دی
باعرض سلام
من یکسال ونیم هست که پرل ویتامین دی مصرف دارم الان میخوام اقدام ب بارداری کنم آیا اشکالی برای من و جنین و نوزاد نداره؟ لطفا راهنماییم کنید
تازه اقدام به بارداری کردم میتونم برم دندانپزشکی برای کشیدن دندون؟


